Přečtěte si zajímavé redakční články, které se věnují tématu Formule 3.
Schu, Schumi, Schuey, Král deště, Mistr deště nebo Rudý Baron. To všechno jsou přezdívky jednoho z nejúspěšnějších závodních jezdců všech dob, který dnes slaví jednapadesáté narozeniny. Ohlédněte se s námi za jeho kariérou.
Možnost vlastnit Alfu Romeo již zaniklého závodního týmu s bohatou historií se jen tak nepoštěstí. A tahle může mít navíc až 500 koní.
Sídlila v Terra dei Motori, v Zemi motorů, kousíček od Ferrari a Maserati. Po krachu však továrna firmy De Tomaso na okraji Modeny chátrá. Podívejte se, jak dnes vypadá a co tomu předcházelo.
Okruhový speciál zvládal maximální rychlost 200 km/hod. Motor má dodnes velmi oceňovaný litrový výkon 85 koňských sil.
Původně malá společnost na výrobu závodních motorů Cosworth Engineering se v průběhu bezmála šesti desítek let proměnila v respektovaného specialistu na pohonné jednotky, na níž se obracejí ta největší jména automobilového průmyslu. V její bohaté historii nalezneme mnoho velkých pohonných jednotek, přesto jedna převyšuje všechny ostatní. Legendární osmiválec DFV letos oslavuje 50. výročí, což je zatraceně velký důvod si připomenout jeho příběh.
Od roku 1935 do roku 1967 se pořádaly závody motocyklů a automobilů přímo v areálu brněnského výstaviště. Letos se tu po padesátileté odmlce představí špičkové stroje opět.
Jedinečná kompozitová Alfa Romeo 164 ProCar je ukázkou toho, že ani genialita konstruktérů ještě nemusí znamenat úspěch. Alfa Romeo v 70. a 80. letech se urputně snažila o návrat na závodní výsluní, ale několik nepředvídatelných okolností a pověstný italský přístup znamenaly, že veškerá snaha vyšla vniveč.
Za krátkou chvíli se ikonická značka Alpine na ženevském autosalonu dočká svého oficiálního znovu zrození. Tady je souhrn sedmi zajímavostí, na které by fandové značky neměli zapomínat.
Připomeňte si některé zajímavé modely z dlouhé a bohaté historie mladoboleslavské značky.
Historická vozidla ve dnech 15. až 17. března ovládnou přímo centrum Brna. Bude to opět skutečná Classic Show, ale již v těchto dnech je pro zájemce připravena ochutnávka.
Podobná témata: Rarita, Vytrvalostní závody, Cosworth, Fascinace, Pouze na okruh, Michael Schumacher, Michelin, Ferrari, Závodní tým, Alfa Romeo 156, Sportovní auta, Sport, McLaren, Porsche, Závody, Škoda, Galerie, Busso, Alpine, Ayrton Senna
Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?
Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.
Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.
I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.
Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.
S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.
Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.
Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.