Formule 1: Toyota a Williams mají nové monoposty

Tým Red Bull Racing do vedení stáje formule 1 dosadil Christiana Hornera - Toyota a Williams představili finální verze monopostů pro letošní sezónu (foto) - Testovalo se ve španělském Jerezu.
Formule 1: Toyota a Williams mají nové monoposty
Seznam kapitol
  1. Zprávy z formule 1
  2. Přehled o testování v Jerezu

Co se děje u stáje Red Bull

Jak jsme v minulém článku informovali, jezdecké pole není zaplněno. Tým Red Bull Racing angažoval Davida Coultharda jako stájovou jedničku a po jeho boku bude stát jeden z dvojice jezdců Christian Kien nebo Vitantonio Liuzzi. Oba totiž podepsali jednoletou smlouvu s možností opce. O tom, kdo usedne v březnu za volant v Grand Prix, se rozhodne během testování.

Majitel nápojového koncernu Red Bull, Dietrich Mateschitz, spolu s šéfem sportovní divize Red Bull Motorsport, Helmutem Markem, změnili své rozhodnutí a s okamžitou platností vyhodili dosavadní vedení stáje Formule 1, pana Tonyho Purnella a Davida Pitchfortha. Zřejmě došlo k nějaké rozepři, protože Helmut Marco německému Autosportu celou situaci komentoval ostrými slovy: „Pan Pitchforth si měl uvědomit, že je pouhým zaměstnancem a ne majitelem týmu. Na jeho místo jsme jmenovali Christiana Hornera a rozhodovat se bude v Rakousku, ne ve Velké Británii, jak tomu bylo doposud.“ Christian Horner doposud šéfem týmu Arden International ve Formuli 3000, za který jezdil nějaký čas i náš Tomáš Enge.

Nové monoposty

Williams minulý týden na tiskové konferenci v Bahrajnu představil finální zbarvení karoserie pro letošní závodní sezónu 2005. Podobně jako u Stáje Red Bull, i u Williamsu není jasné, kdo bude závodit vedle Marka Webbera. O post se ucházejí Antonio Pizzonia a Nick Heidfeld.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: f1racing.net

***

Toyota představila veřejnosti nový monopost s označením TF105 netradičně na železniční stanici Estacion de Franca ve španělské Barceloně. Změny se dotkly předního a zadního přítlačného křídla a difuzorů, když se musely přizpůsobit novým pravidlům FIA. Vedení Toyota naopak věří, že jejich motor bude patřit k těm nejlepším.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: Toyota

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Zprávy z formule 1
  2. Přehled o testování v Jerezu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Toyota Land Cruiser 3
Rok výroby: 2004
Stav: 161 758 km
Cena: 330 000 Kč
Toyota Auris 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 133 185 km
Cena: 226 000 Kč
Toyota Avensis 2,2
Rok výroby: 2012
Stav: 220 666 km
Cena: 220 000 Kč
Toyota RAV 4 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 157 000 km
Cena: 152 000 Kč
Toyota Yaris 1
Rok výroby: 2007
Stav: 114 759 km
Cena: 94 000 Kč
Toyota Corolla Verso 2,2
Rok výroby: 2008
Stav: 203 535 km
Cena: 127 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků