Sledujte Velkou cenu Bahrajnu F1 živě! Skuteční jezdci ji pojedou na počítačích

Půjde hlavně o zábavu, nikoliv body v hodnocení jezdců a konstruktérů. V nelehkých časech je to ale zajímavé zpestření!

Formule 1 musela kvůli koronaviru odložit start sezóny, náhradní řešení ale možná vrátí ke sledování F1 i ty, kteří se na ni přestali dívat pro nudu na okruzích.

Oficiálně totiž už tuto neděli v 21 hodin našeho času odstartuje Virtuální velká cena (Virtual Grand Prix Series), která se pojede nejdříve virtuálně na okruhu v Bahrajnu. Každý další závodní víkend proběhne další závod na virtuální podobě reálného okruhu, který by se v tom čase jinak normálně jet.

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Závodit se bude ve hře F1 2019 pro PC a závodu se zúčastní reální jezdci F1, kteří nyní nemohou závodit. K nim se ještě přidá několik dalších hvězd, které budou ještě oznámeny.

Především tu půjde o zábavu, nehraje se o body do žádných žebříčků F1, nesoutěží se ani mezi konstruktéry. Všechna auta budou mít nastavený stejný výkon a parametry, snížené poškození vozu a povolené bude ABS a kontrola trakce pro ty, kteří sice umí jezdit skutečnou formulí, ale na počítači to tolik nedávají.

Špičkový tým F1 vyměnil pneumatiky za 20 sekund. Stálo to přes 3 miliony eur

Špičkový tým F1 vyměnil pneumatiky za 20 sekund. Stálo to přes 3 miliony eur

Závody budete moci sledovat na oficiálních kanálech Formule 1 na YouTube, Twitch a Facebooku. Závod na okruhu v Bahrainu bude zkrácený na 28 kol, tedy polovinu běžné délky. Trvat bude odhadem hodinu a půl s kvalifikací pro určení pozic na startu závodu. Součástí bude i komentář dění na dráze.

Během víkendů, kdy by se F1 nejezdila ani normálně, proběhnou exhibiční závody, kde si fanoušci z celého světa budou moc poměřit své síly se skutečnými jezdci F1.

Zdroj: Formula 1

Článek připravila redakce ŽIVĚ.cz

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

včera | Jan Mička | 48 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 145 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků