Formule 1: Button patří definitivně BAR

Nejsledovanější kauza tohoto roku ve světě formule 1 má konečné řešení. Sdružení advokátů rozhodlo ve prospěch stáje BAR - GP Velké Británie se nepojede.
Formule 1: Button patří definitivně BAR

Spor o Buttona

V dnešním tiskovém prohlášení CRB (Contracts Recognition Board) potvrdilo platnost smlouvy týmu BAR v době, kdy Jenson Button podepsal jinou smlouvu s Williamsem.

Po sobotním několikahodinovém sezení došlo CRB k rozhodnutí, že v den podpisu nebyl Jenson Button oprávněn tuto akci provést. Tým BAR z tohoto sporu vyšel vítězně a britský pilot by měl v sezóně 2005 usednout za volant monopostu British American Racing.

Obě stáje, Williams i BAR, prohlásili, že budou tohle rozhodnutí respektovat. Jaký postoj ale bude mít sám pilot, to není zcela jasné. Pro lepší přehled si přečtěte starší článek.

GP Velké Británie se definitivně nepojede

Tyhle slova řekl Bernie Ecclestone poté, co přerušil veškerá jednání s majitelem okruhu Silverstone. Dodal, že má pocit že Velká Británie o Grand Prix vlastně ani nestojí.

Sám Ecclestone dodává: "Udělal jsem pro GP Velké Británie hodně, ale nelze prodat licenci někomu, kdo o to nemá zájem. Dostal jsem nabídku od jiné země, která chce pořádat závody formule 1 a zaplatí za to běžnou cenu."

Jen pro přehled: kalendář závodů formule 1 bude mít konečnou verzi 10. prosince 2004.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků