Formula E poprvé v akci na orkuhu. Zatím jen se čtvrtinovým výkonem

Šampionát elektrických formulí nabírá zcela konkrétní obrysy. Po premiéře na autosalonu ve Frankfurtu a několika propagačních akcí se první elektrická formule podívala na závodní okruh. Stalo se tak ve francouzském Choisy-le-Roi. Za volant usedl Lucas di Grassi, který v prvním elektrickém monopostu odkroužil čtyřicet kol během dvou dnů. 

Spark-Renault SRT_01E: elektrický monopost pro šampionát Formule E

Spark-Renault SRT_01E: elektrický monopost pro šampionát Formule E

Zatím jde pouze o testování, které má ověřit funkci všech systémů. Monopost používá prozatímní akumulátor. Ten je menší a jezdci poskytne čtvrtinový výkon, než s jakým se počítá pro závody. Simulace závodního režimu by měla následovat v horizontu několika týdnů.

Elektrický monopost používá elektromotor o výkonu 180 koní, na stovku se dostane za tři sekundy a maximální rychlost bude omezena na 225 km/h. První ročník nového seriálu odstartuje v září příštího roku v Pekingu.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků