Formula E poprvé v akci na orkuhu. Zatím jen se čtvrtinovým výkonem

Šampionát elektrických formulí nabírá zcela konkrétní obrysy. Po premiéře na autosalonu ve Frankfurtu a několika propagačních akcí se první elektrická formule podívala na závodní okruh. Stalo se tak ve francouzském Choisy-le-Roi. Za volant usedl Lucas di Grassi, který v prvním elektrickém monopostu odkroužil čtyřicet kol během dvou dnů. 

Spark-Renault SRT_01E: elektrický monopost pro šampionát Formule E

Spark-Renault SRT_01E: elektrický monopost pro šampionát Formule E

Zatím jde pouze o testování, které má ověřit funkci všech systémů. Monopost používá prozatímní akumulátor. Ten je menší a jezdci poskytne čtvrtinový výkon, než s jakým se počítá pro závody. Simulace závodního režimu by měla následovat v horizontu několika týdnů.

Elektrický monopost používá elektromotor o výkonu 180 koní, na stovku se dostane za tři sekundy a maximální rychlost bude omezena na 225 km/h. První ročník nového seriálu odstartuje v září příštího roku v Pekingu.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky