Fordy S-Max a Galaxy konečně i s automatem

6 komentářů

Zdeny
15. května • 8:54

Tak jak je to s tim motorem? Nekde se pise, ze k automatu bude jen 2.0 TDCi (130k)!?

Radek Ondrášík
15. května • 9:06

Problém nastal na stránkách Fordu, který píše, že automat je dostupný pro 2,0 TDCi o výkonu 103 kW (130 k). Jelikož je jejich přepočet špatný, měl jsem za to, že se jedná o verzi 103/140.http://ford.cz/ns7/smax/-/smax_prices/-/-/-/-#

jarjarbinks
15. května • 9:35

no já mám 2,0tdci 140koní, u nás se prodává jenom tento motor a pak 1,8tdci,ale v německu se zase 1,8tdci neprodává a mají tam dvě verze 2,0tdci a to 130koní a 140koní, a šestistupňový automat je opravdu jenom pro toho slabšího dvoulitra -tj. 130koníku.jinak ještě přibyl nový multifunkční displej mezi budíky na palubovce, dopousd malý oranžový, nyní velký modrý, tachometr zůstal stejně velký a upravili otáčkoměr, je to jako v novým mondeu, a jsou tam nové rádia jako v novém mondeu, vše je vidět v německých katalogách, u nás nové katalogy nikde nejsou na netu.

Dusan
15. května • 19:07

Ja nechapu co Ford blbne s tema dieselama. Uz predchozim Mondeo melo 2.2TDCI 114kW a nove Mondeo plus odvozene kary jako S-Max maji diesel (tj. 80+% prodeju) slabsi nez predchozi generace. Fakt nechapu jak chteji konkurovat s jinak perfektnimi vozy, kdyz nabizeji nejslabsi diesely ve sve tride. Vsichni ostatni nabizeji ve stredni tride diesely nekde mezi 110 az 130kW.

fmondeo
16. května • 0:11

je videt na nemeckem webu fordu www.ford.de ....pkw

123
15. května • 7:37

automat durashit... hmmm... :-)

Doporučujeme

Články odjinud