Fordy S-Max a Galaxy konečně i s automatem

Od letošního května rozšiřuje Ford nabídku převodovek pro své rodinné modely S-Max a Galaxy. Jedná se o klasický šestistupňový automat Durashift. Ten bude spojen pouze s jediným agregátem a to čtyřválcovým dieselem 2,0 TDCi o výkonu 103 kW (140 k).

Tip: Test Fordu S-Max 2,5 Turbo naleznete zde, test Fordu Galaxy 2,0 TDCi naleznete zde.

S-Max

U modelu S-Max bude převodovka dostupná ve výbavě Trend a to za 965 990 Kč a ve výbavě Titanium za 1 015 990 Kč.

Galaxy

Také u Galaxy půjde převodovka objednat pouze k výbavě Trend a to za základní cenu 1 057 990 Kč a k výbavě Ghia za základní cenu 1 107 990 Kč.

Hybridní Fiaty 500 a Panda mají motor z použitých plechovek. Jak s ním jezdí?

Fiat 500 a Fiat Panda Hybrid

Opačný přístup než Peugeot se rozhodl aplikovat Fiat. Prostým označením hybrid označuje své dva modely 500 a Panda s mild hybridním ústrojím.

dnes | Svět motorů | 9 příspěvků
TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků