Fordy S-Max a Galaxy konečně i s automatem

Od letošního května rozšiřuje Ford nabídku převodovek pro své rodinné modely S-Max a Galaxy. Jedná se o klasický šestistupňový automat Durashift. Ten bude spojen pouze s jediným agregátem a to čtyřválcovým dieselem 2,0 TDCi o výkonu 103 kW (140 k).

Tip: Test Fordu S-Max 2,5 Turbo naleznete zde, test Fordu Galaxy 2,0 TDCi naleznete zde.

S-Max

U modelu S-Max bude převodovka dostupná ve výbavě Trend a to za 965 990 Kč a ve výbavě Titanium za 1 015 990 Kč.

Galaxy

Také u Galaxy půjde převodovka objednat pouze k výbavě Trend a to za základní cenu 1 057 990 Kč a k výbavě Ghia za základní cenu 1 107 990 Kč.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků