Jako jeden z mála výrobců Ford nezlomil hůl nad kategorií MPV. Nyní je nabízí s hnacím ústrojím z Kugy HEV.
Navzdory snahám nahnat řidiče do SUV stále ještě existují vozy, které jsou dokonalým archetypem rodinného auta. A i když Ford v minulosti dosti prořezal nabídku motorů, stále nabízí S-Max a Galaxy. Těm nyní nadělil hybridní pohon ve formě dvouapůllitrového benzinového čtyřválce, kombinovaného s elektromotorem. Systémový výkon činí 140 kW (190 k).
Baterie s kapacitou 1,1 kWh je tvořena šedesáti články, skrývá se pod podlahou kufru. To si mimochodem vyžádalo vedení výfuků okolo ní. Hybridní S-Max bude nabízen v pěti i sedmimístném provedení, jeho průměrná spotřeba se má pohybovat okolo 6,4 l/100 km. Pětimístná verze utáhne přívěs o hmotnosti 1750 kg, sedmimístná zvládne 1560 kg. Galaxy Hybrid slibuje spotřebu 6,4 až 6,5 l/100 km.
Cenově se nová provedení zařadí mezi naftová provedení 2.0 EcoBlue se 110 kW (150 k) a 2.0 EcoBlue AWD se shodným výkonem 140 kW (190 k). Nový hybridní pohon najdete u Fordu S-Max u výbav Titanium, ST-Line a Vignale, Galaxy jej pojí s výbavou Titanium.
Ford S-Max a Galaxy 2.5 Duratec Hybrid (HEV): České ceny |
Model |
Ford S-Max |
Ford Galaxy |
Cena Titanium [Kč] |
799.900 |
899.900 |
Cena ST-Line [Kč] |
899.900 |
- |
Cena Vignale [Kč] |
999.900 |
- |