Ford S-Max a Galaxy dostávají hybridní pohon. Foto: Ford

Ford S-Max a Galaxy dostávají hybridní pohon. | Foto: Ford

Hybridní Galaxy utáhne brzděný přívěs o hmotnosti 1500 kilogramů. Foto: Ford

Hybridní Galaxy utáhne brzděný přívěs o hmotnosti 1500 kilogramů. | Foto: Ford

Ford Galaxy 2.5 Duratec Hybrid (HEV) Foto: Ford

Ford Galaxy 2.5 Duratec Hybrid (HEV) | Foto: Ford

Ford Galaxy 2.5 Duratec Hybrid (HEV) Foto: Ford

Ford Galaxy 2.5 Duratec Hybrid (HEV) | Foto: Ford

Ford Galaxy 2.5 Duratec Hybrid (HEV) Foto: Ford

Ford Galaxy 2.5 Duratec Hybrid (HEV) | Foto: Ford

Ford Kuga 2.5 Duratec Hybrid (HEV) Foto: Ford

Ford Kuga 2.5 Duratec Hybrid (HEV) | Foto: Ford

Ford Kuga 2.5 Duratec Hybrid (HEV) Foto: Ford

Ford Kuga 2.5 Duratec Hybrid (HEV) | Foto: Ford

Ford Kuga 2.5 Duratec Hybrid (HEV) Foto: Ford

Ford Kuga 2.5 Duratec Hybrid (HEV) | Foto: Ford

Ford Kuga 2.5 Duratec Hybrid (HEV) Foto: Ford

Ford Kuga 2.5 Duratec Hybrid (HEV) | Foto: Ford

Ford Kuga 2.5 Duratec Hybrid (HEV) Foto: Ford

Ford Kuga 2.5 Duratec Hybrid (HEV) | Foto: Ford

Ford Kuga 2.5 Duratec Hybrid (HEV) Foto: Ford

Ford Kuga 2.5 Duratec Hybrid (HEV) | Foto: Ford

Ford Kuga 2.5 Duratec Hybrid (HEV) Foto: Ford

Ford Kuga 2.5 Duratec Hybrid (HEV) | Foto: Ford

Ford Kuga 2.5 Duratec Hybrid (HEV) Foto: Ford

Ford Kuga 2.5 Duratec Hybrid (HEV) | Foto: Ford

Ford Kuga 2.5 Duratec Hybrid (HEV) Foto: Ford

Ford Kuga 2.5 Duratec Hybrid (HEV) | Foto: Ford

Ford Kuga 2.5 Duratec Hybrid (HEV) Foto: Ford

Ford Kuga 2.5 Duratec Hybrid (HEV) | Foto: Ford

Automobilka Ford rozšíří svou hybridní flotilu o minivany S-Max a Galaxy. Za účelem elektrifikace těchto MPV investoval Ford částku 42 milionů eur do výrobní haly ve španělské Valencii, kde se mimo jiné staví i sedan Mondeo, SUV Kuga a malá dodávka Transit Connect.

Automobilka Ford rozšíří svou hybridní flotilu o minivany S-Max a Galaxy. Za účelem elektrifikace těchto MPV investoval Ford částku 42 milionů eur do výrobní haly ve španělské Valencii, kde se mimo jiné staví i sedan Mondeo, SUV Kuga a malá dodávka Transit Connect.

Je dobře, že automobilky stále nezapomínají na velkoprostorové rodinné vozy. Jejich počet na trhu sice řídne, ale své poslední slovo naštěstí ještě neřekli. V rámci modelové péče se tak Ford zaměřil právě na ně a modernizoval Galaxy i z něj vycházející S-Max. Možná je to ale naposledy. Ford

Je dobře, že automobilky stále nezapomínají na velkoprostorové rodinné vozy. Jejich počet na trhu sice řídne, ale své poslední slovo naštěstí ještě neřekli. V rámci modelové péče se tak Ford zaměřil právě na ně a modernizoval Galaxy i z něj vycházející S-Max. Možná je to ale naposledy. | Ford

 Ford

| Ford

 Ford

| Ford

 Ford

| Ford

 Ford

| Ford

 Ford

| Ford

 Ford

| Ford

 Ford

| Ford

 Ford

| Ford

Jednotka s výkonem 140 kW se dá objednat i s pohonem všech kol (momentálně za příplatek 50.000 Kč). O osudu zážehového motoru 1.5 EcoBoost zatím nejsou žádné zprávy. Podle všeho se ale odporoučí. Ford Galaxy a S-Max pro modelový rok 2020 je již možné objednávat. Ford

Jednotka s výkonem 140 kW se dá objednat i s pohonem všech kol (momentálně za příplatek 50.000 Kč). O osudu zážehového motoru 1.5 EcoBoost zatím nejsou žádné zprávy. Podle všeho se ale odporoučí. Ford Galaxy a S-Max pro modelový rok 2020 je již možné objednávat. | Ford

Situace pod kapotou vypadá následovně: Dvoulitrový turbodiesel je k mání ve třech výkonových variantách. Nejslabší (110 kW / 150 koní) je spárovaný se šestistupňovou manuální převodovkou. Verze 140 kW a 177 kW jsou spárovány s osmistupňovým automatem. Ford

Situace pod kapotou vypadá následovně: Dvoulitrový turbodiesel je k mání ve třech výkonových variantách. Nejslabší (110 kW / 150 koní) je spárovaný se šestistupňovou manuální převodovkou. Verze 140 kW a 177 kW jsou spárovány s osmistupňovým automatem. | Ford

Oba modely pak dostávají i funkci FordPass Connect, která posádce zprostředkuje WiFi připojení s rychlostí až 4G, nebo dokáže přes mobilní aplikaci ovládat některé funkce auta. K výbavě Titanium se nyní váže i nový design 17 a 18palcových kol. Nového designu se ale taktéž dočkaly i příplatkové devatenáctky. Ford

Oba modely pak dostávají i funkci FordPass Connect, která posádce zprostředkuje WiFi připojení s rychlostí až 4G, nebo dokáže přes mobilní aplikaci ovládat některé funkce auta. K výbavě Titanium se nyní váže i nový design 17 a 18palcových kol. Nového designu se ale taktéž dočkaly i příplatkové devatenáctky. | Ford

Všechny stupně výbav nyní dostanou po vzoru nového Mondea přepracovanou přední masku. Vůbec poprvé se nyní u rodinného MPV Galaxy objevuje stupeň luxusní výbavy Vignale. Ta k nové přední masce přidává i chromované doplňky a lemování. Ford

Všechny stupně výbav nyní dostanou po vzoru nového Mondea přepracovanou přední masku. Vůbec poprvé se nyní u rodinného MPV Galaxy objevuje stupeň luxusní výbavy Vignale. Ta k nové přední masce přidává i chromované doplňky a lemování. | Ford

Přístrojová deska je potažená kůží, stejně jako středová konzole. Detaily interiéru, jako rámování výdechů ventilace nebo kliky dveří jsou vyvedeny z hliníku. Mezi funkce prémiové výbavy se řadí vyhřívaný volant nebo vyhřívaná a odvětrávaná masážní sedadla s paměťovou funkcí. Ford

Přístrojová deska je potažená kůží, stejně jako středová konzole. Detaily interiéru, jako rámování výdechů ventilace nebo kliky dveří jsou vyvedeny z hliníku. Mezi funkce prémiové výbavy se řadí vyhřívaný volant nebo vyhřívaná a odvětrávaná masážní sedadla s paměťovou funkcí. | Ford

 Ford

| Ford

 Ford

| Ford

 Ford

| Ford

 Ford

| Ford

 Ford

| Ford

Hybridní Galaxy utáhne brzděný přívěs o hmotnosti 1500 kilogramů. Foto: Ford
Ford Galaxy 2.5 Duratec Hybrid (HEV) Foto: Ford
Ford Galaxy 2.5 Duratec Hybrid (HEV) Foto: Ford
Ford Galaxy 2.5 Duratec Hybrid (HEV) Foto: Ford
35
Fotogalerie

Fordy S-Max a Galaxy Hybrid dorazily do Česka. Spotřebou konkurují dieselům

Jako jeden z mála výrobců Ford nezlomil hůl nad kategorií MPV. Nyní je nabízí s hnacím ústrojím z Kugy HEV.

Navzdory snahám nahnat řidiče do SUV stále ještě existují vozy, které jsou dokonalým archetypem rodinného auta. A i když Ford v minulosti dosti prořezal nabídku motorů, stále nabízí S-Max a Galaxy. Těm nyní nadělil hybridní pohon ve formě dvouapůllitrového benzinového čtyřválce, kombinovaného s elektromotorem. Systémový výkon činí 140 kW (190 k).

Baterie s kapacitou 1,1 kWh je tvořena šedesáti články, skrývá se pod podlahou kufru. To si mimochodem vyžádalo vedení výfuků okolo ní. Hybridní S-Max bude nabízen v pěti i sedmimístném provedení, jeho průměrná spotřeba se má pohybovat okolo 6,4 l/100 km. Pětimístná verze utáhne přívěs o hmotnosti 1750 kg, sedmimístná zvládne 1560 kg. Galaxy Hybrid slibuje spotřebu 6,4 až 6,5 l/100 km.

Cenově se nová provedení zařadí mezi naftová provedení 2.0 EcoBlue se 110 kW (150 k) a 2.0 EcoBlue AWD se shodným výkonem 140 kW (190 k). Nový hybridní pohon najdete u Fordu S-Max u výbav Titanium, ST-Line a Vignale, Galaxy jej pojí s výbavou Titanium.

Ford S-Max a Galaxy 2.5 Duratec Hybrid (HEV): České ceny
Model Ford S-Max Ford Galaxy
Cena Titanium [Kč] 799.900 899.900
Cena ST-Line [Kč] 899.900 -
Cena Vignale [Kč] 999.900 -

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud