Fordy Fiesta a Focus přijedou jako hybridy. Litrový tříválec doplní malý elektromotor

Sir_CHerokee  |  26. 03. 2019 17:01

Tak to bude pecka. Dáme dokupy 3 válcovou mrd*u a elektromrd*u....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 03. 2019 17:25

Ford se rozhodl, že si v Evropě vykope hrob. I Laube to asi pochopil a vzal zavčas kramle z českého zastoupení Fordu.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  26. 03. 2019 20:18

Prd kuci.Tyhle mild hybridy budou mít zanedlouho všeci(nový golf i okta) pak už budou jen elektro vozy.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  26. 03. 2019 20:28

A na co by jezdili? Ona ta elektřina nevzniká totiž v zásuvce . A pokud vím, zatím je to jeden velký neúspěch, minimální prodeje, marginální podíl na trhu a to je to mnohdy silně protěžované.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 03. 2019 21:03

Ono by neškodilo, kdyby ti "odborníci", kteří o tom rozhodují, někdy poslouchali odborníky, kteří tomu rozumí, a možná by to šílenství s elektromobily odložili tak minimálně o deset let, nejlépe až na dobu, kdy se nebude muset kvůli tomu drancovat příroda.
Pokud to potřebuješ podat trochu "populárnější" verzí, tak si pusť třeba tohle, čas asi 9:50.
https://novaplus.nova.cz/porad/strepiny/epizoda/32... ...

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  27. 03. 2019 09:12

Tak to by si měli pustit všichni kteří jsou paf z elektroautomobilů.

Odpovědět  |   | 
Omasta  |  27. 03. 2019 01:09

Elektromobily spějí k reformě, která bude spočívat v poloviční až třetinové kapacitě baterií. Proč? No protože je málo lithia.
A taky budou nové elektromobily obsahovat normalizovaný kastlík na vkládání přenosných baterií. Proč?
Protože není dost nabíjecích stojanů, ani čas. A tak si přenosnou baterii nechají přes noc nabít na pumpě nočním proudem (levnějším). Anebo si do kastlíku budou moct vložit elektrocentrálu na benzín z půjčovny.
Nové elektromobily budou mít zařízení, které přečerpá (za jízdy) proud z přenosné baterie do vnitřní baterie.
Proč jste se to nedozvěděli v žádném časopise?.
Protože takový elektromobil bude lehčí, levnější a nebude se muset připojovat do zásuvky.
A co z toho plyne? Že kdyby vám to řekli, tak by už neprodali ani jeden elektromobil - ležák. Vy se to dozvíte až tedy, když budou elektromobily bez nutnosti nabíjení připravené na prodej.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  27. 03. 2019 07:46

Wtf???

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  27. 03. 2019 07:49

Logické ale, podľa ohlasov majiteľov elektromobilov tak tí by svoju batériu nevymenili za inú nakoľko vedia ako sa o ňu starali, či ju správne nebíjali a teda v akom je celkovom stave od ktorého závisí dojazd. Vymením na pumpe batériu ktorá má vydržať 300 km a vybije sa mi už po 150km ?

Odpovědět  |   | 
Q  |  27. 03. 2019 10:25

1) Kam by se ta druhá baterie dávala? O kolik by se musela zvýšit nosnost a celková hmotnost elektromobilů? Jaké by byly ztráty?
2) Elektromobil Renault Fluence Z.E. umožňoval už v roce 2011 výměnu vybité baterie za nabitou za 5 minut. Ale externí firma, která měla zajišťovat celý projekt výměnných stanic, zkrachovala kvůli nízkému zájmu zákazníků i ostatních automobilek.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 03. 2019 08:01

Dost jde o emise v městech.První km se studeným motorem udělá své.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  27. 03. 2019 09:12

U moderních aut ne.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 03. 2019 10:58

U 6d-temp možná poresily.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 03. 2019 03:35

Ford karchuje.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

včera | Jan Mička | 42 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 75 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A
Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překvapivě zatím chybí hybridní varianta

Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překva…

Alespoň nějaké přiblížení cenové hladiny, na které se bude nové „ereso“ pohybovat…

22.  5.  2020 | | 126 N/A