Fordy Fiesta a Focus přijedou jako hybridy. Litrový tříválec doplní malý elektromotor

Sir_CHerokee  |  26. 03. 2019 17:01

Tak to bude pecka. Dáme dokupy 3 válcovou mrd*u a elektromrd*u....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 03. 2019 17:25

Ford se rozhodl, že si v Evropě vykope hrob. I Laube to asi pochopil a vzal zavčas kramle z českého zastoupení Fordu.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  26. 03. 2019 20:18

Prd kuci.Tyhle mild hybridy budou mít zanedlouho všeci(nový golf i okta) pak už budou jen elektro vozy.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  26. 03. 2019 20:28

A na co by jezdili? Ona ta elektřina nevzniká totiž v zásuvce . A pokud vím, zatím je to jeden velký neúspěch, minimální prodeje, marginální podíl na trhu a to je to mnohdy silně protěžované.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 03. 2019 21:03

Ono by neškodilo, kdyby ti "odborníci", kteří o tom rozhodují, někdy poslouchali odborníky, kteří tomu rozumí, a možná by to šílenství s elektromobily odložili tak minimálně o deset let, nejlépe až na dobu, kdy se nebude muset kvůli tomu drancovat příroda.
Pokud to potřebuješ podat trochu "populárnější" verzí, tak si pusť třeba tohle, čas asi 9:50.
https://novaplus.nova.cz/porad/strepiny/epizoda/32... ...

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  27. 03. 2019 09:12

Tak to by si měli pustit všichni kteří jsou paf z elektroautomobilů.

Odpovědět  |   | 
Omasta  |  27. 03. 2019 01:09

Elektromobily spějí k reformě, která bude spočívat v poloviční až třetinové kapacitě baterií. Proč? No protože je málo lithia.
A taky budou nové elektromobily obsahovat normalizovaný kastlík na vkládání přenosných baterií. Proč?
Protože není dost nabíjecích stojanů, ani čas. A tak si přenosnou baterii nechají přes noc nabít na pumpě nočním proudem (levnějším). Anebo si do kastlíku budou moct vložit elektrocentrálu na benzín z půjčovny.
Nové elektromobily budou mít zařízení, které přečerpá (za jízdy) proud z přenosné baterie do vnitřní baterie.
Proč jste se to nedozvěděli v žádném časopise?.
Protože takový elektromobil bude lehčí, levnější a nebude se muset připojovat do zásuvky.
A co z toho plyne? Že kdyby vám to řekli, tak by už neprodali ani jeden elektromobil - ležák. Vy se to dozvíte až tedy, když budou elektromobily bez nutnosti nabíjení připravené na prodej.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  27. 03. 2019 07:46

Wtf???

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  27. 03. 2019 07:49

Logické ale, podľa ohlasov majiteľov elektromobilov tak tí by svoju batériu nevymenili za inú nakoľko vedia ako sa o ňu starali, či ju správne nebíjali a teda v akom je celkovom stave od ktorého závisí dojazd. Vymením na pumpe batériu ktorá má vydržať 300 km a vybije sa mi už po 150km ?

Odpovědět  |   | 
Q  |  27. 03. 2019 10:25

1) Kam by se ta druhá baterie dávala? O kolik by se musela zvýšit nosnost a celková hmotnost elektromobilů? Jaké by byly ztráty?
2) Elektromobil Renault Fluence Z.E. umožňoval už v roce 2011 výměnu vybité baterie za nabitou za 5 minut. Ale externí firma, která měla zajišťovat celý projekt výměnných stanic, zkrachovala kvůli nízkému zájmu zákazníků i ostatních automobilek.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 03. 2019 08:01

Dost jde o emise v městech.První km se studeným motorem udělá své.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  27. 03. 2019 09:12

U moderních aut ne.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 03. 2019 10:58

U 6d-temp možná poresily.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 03. 2019 03:35

Ford karchuje.

Odpovědět  |   |