Fordy Fiesta a Focus přijedou jako hybridy. Litrový tříválec doplní malý elektromotor

Sir_CHerokee  |  26. 03. 2019 17:01

Tak to bude pecka. Dáme dokupy 3 válcovou mrd*u a elektromrd*u....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 03. 2019 17:25

Ford se rozhodl, že si v Evropě vykope hrob. I Laube to asi pochopil a vzal zavčas kramle z českého zastoupení Fordu.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  26. 03. 2019 20:18

Prd kuci.Tyhle mild hybridy budou mít zanedlouho všeci(nový golf i okta) pak už budou jen elektro vozy.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  26. 03. 2019 20:28

A na co by jezdili? Ona ta elektřina nevzniká totiž v zásuvce . A pokud vím, zatím je to jeden velký neúspěch, minimální prodeje, marginální podíl na trhu a to je to mnohdy silně protěžované.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 03. 2019 21:03

Ono by neškodilo, kdyby ti "odborníci", kteří o tom rozhodují, někdy poslouchali odborníky, kteří tomu rozumí, a možná by to šílenství s elektromobily odložili tak minimálně o deset let, nejlépe až na dobu, kdy se nebude muset kvůli tomu drancovat příroda.
Pokud to potřebuješ podat trochu "populárnější" verzí, tak si pusť třeba tohle, čas asi 9:50.
https://novaplus.nova.cz/porad/strepiny/epizoda/32... ...

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  27. 03. 2019 09:12

Tak to by si měli pustit všichni kteří jsou paf z elektroautomobilů.

Odpovědět  |   | 
Omasta  |  27. 03. 2019 01:09

Elektromobily spějí k reformě, která bude spočívat v poloviční až třetinové kapacitě baterií. Proč? No protože je málo lithia.
A taky budou nové elektromobily obsahovat normalizovaný kastlík na vkládání přenosných baterií. Proč?
Protože není dost nabíjecích stojanů, ani čas. A tak si přenosnou baterii nechají přes noc nabít na pumpě nočním proudem (levnějším). Anebo si do kastlíku budou moct vložit elektrocentrálu na benzín z půjčovny.
Nové elektromobily budou mít zařízení, které přečerpá (za jízdy) proud z přenosné baterie do vnitřní baterie.
Proč jste se to nedozvěděli v žádném časopise?.
Protože takový elektromobil bude lehčí, levnější a nebude se muset připojovat do zásuvky.
A co z toho plyne? Že kdyby vám to řekli, tak by už neprodali ani jeden elektromobil - ležák. Vy se to dozvíte až tedy, když budou elektromobily bez nutnosti nabíjení připravené na prodej.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  27. 03. 2019 07:46

Wtf???

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  27. 03. 2019 07:49

Logické ale, podľa ohlasov majiteľov elektromobilov tak tí by svoju batériu nevymenili za inú nakoľko vedia ako sa o ňu starali, či ju správne nebíjali a teda v akom je celkovom stave od ktorého závisí dojazd. Vymením na pumpe batériu ktorá má vydržať 300 km a vybije sa mi už po 150km ?

Odpovědět  |   | 
Q  |  27. 03. 2019 10:25

1) Kam by se ta druhá baterie dávala? O kolik by se musela zvýšit nosnost a celková hmotnost elektromobilů? Jaké by byly ztráty?
2) Elektromobil Renault Fluence Z.E. umožňoval už v roce 2011 výměnu vybité baterie za nabitou za 5 minut. Ale externí firma, která měla zajišťovat celý projekt výměnných stanic, zkrachovala kvůli nízkému zájmu zákazníků i ostatních automobilek.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 03. 2019 08:01

Dost jde o emise v městech.První km se studeným motorem udělá své.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  27. 03. 2019 09:12

U moderních aut ne.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 03. 2019 10:58

U 6d-temp možná poresily.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 03. 2019 03:35

Ford karchuje.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

dnes | Jan Mička | 13 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 103 N/A
Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 186 N/A