Fordy Fiesta a Focus přijedou jako hybridy. Litrový tříválec doplní malý elektromotor

Sir_CHerokee  |  26. 03. 2019 17:01

Tak to bude pecka. Dáme dokupy 3 válcovou mrd*u a elektromrd*u....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 03. 2019 17:25

Ford se rozhodl, že si v Evropě vykope hrob. I Laube to asi pochopil a vzal zavčas kramle z českého zastoupení Fordu.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  26. 03. 2019 20:18

Prd kuci.Tyhle mild hybridy budou mít zanedlouho všeci(nový golf i okta) pak už budou jen elektro vozy.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  26. 03. 2019 20:28

A na co by jezdili? Ona ta elektřina nevzniká totiž v zásuvce . A pokud vím, zatím je to jeden velký neúspěch, minimální prodeje, marginální podíl na trhu a to je to mnohdy silně protěžované.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 03. 2019 21:03

Ono by neškodilo, kdyby ti "odborníci", kteří o tom rozhodují, někdy poslouchali odborníky, kteří tomu rozumí, a možná by to šílenství s elektromobily odložili tak minimálně o deset let, nejlépe až na dobu, kdy se nebude muset kvůli tomu drancovat příroda.
Pokud to potřebuješ podat trochu "populárnější" verzí, tak si pusť třeba tohle, čas asi 9:50.
https://novaplus.nova.cz/porad/strepiny/epizoda/32... ...

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  27. 03. 2019 09:12

Tak to by si měli pustit všichni kteří jsou paf z elektroautomobilů.

Odpovědět  |   | 
Omasta  |  27. 03. 2019 01:09

Elektromobily spějí k reformě, která bude spočívat v poloviční až třetinové kapacitě baterií. Proč? No protože je málo lithia.
A taky budou nové elektromobily obsahovat normalizovaný kastlík na vkládání přenosných baterií. Proč?
Protože není dost nabíjecích stojanů, ani čas. A tak si přenosnou baterii nechají přes noc nabít na pumpě nočním proudem (levnějším). Anebo si do kastlíku budou moct vložit elektrocentrálu na benzín z půjčovny.
Nové elektromobily budou mít zařízení, které přečerpá (za jízdy) proud z přenosné baterie do vnitřní baterie.
Proč jste se to nedozvěděli v žádném časopise?.
Protože takový elektromobil bude lehčí, levnější a nebude se muset připojovat do zásuvky.
A co z toho plyne? Že kdyby vám to řekli, tak by už neprodali ani jeden elektromobil - ležák. Vy se to dozvíte až tedy, když budou elektromobily bez nutnosti nabíjení připravené na prodej.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  27. 03. 2019 07:46

Wtf???

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  27. 03. 2019 07:49

Logické ale, podľa ohlasov majiteľov elektromobilov tak tí by svoju batériu nevymenili za inú nakoľko vedia ako sa o ňu starali, či ju správne nebíjali a teda v akom je celkovom stave od ktorého závisí dojazd. Vymením na pumpe batériu ktorá má vydržať 300 km a vybije sa mi už po 150km ?

Odpovědět  |   | 
Q  |  27. 03. 2019 10:25

1) Kam by se ta druhá baterie dávala? O kolik by se musela zvýšit nosnost a celková hmotnost elektromobilů? Jaké by byly ztráty?
2) Elektromobil Renault Fluence Z.E. umožňoval už v roce 2011 výměnu vybité baterie za nabitou za 5 minut. Ale externí firma, která měla zajišťovat celý projekt výměnných stanic, zkrachovala kvůli nízkému zájmu zákazníků i ostatních automobilek.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 03. 2019 08:01

Dost jde o emise v městech.První km se studeným motorem udělá své.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  27. 03. 2019 09:12

U moderních aut ne.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 03. 2019 10:58

U 6d-temp možná poresily.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 03. 2019 03:35

Ford karchuje.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A