Fordy Fiesta a Focus přijedou jako hybridy. Litrový tříválec doplní malý elektromotor

V rámci velkých plánů na poli elektrifikace modelové nabídky se Ford chystá vybavit hybridní technikou i poslední Fiestu a Focus.

Ford již v minulosti oznámil, že chce v budoucnu každý nový model nabízet s jistou formou elektrifikovaného pohonu. Ostatně s hybridizací už započal u současného Mondea a zanedlouho bychom se měli dočkat i užitkových vozů Transit a Tourneo. Nyní automobilka potvrzuje, že tímto směrem brzo vykročí i modely Fiesta a Focus.

U obou modelů chce Fordu nabízet nové mild-hybridní ústrojí kombinující litrový tříválec EcoBoost a 48V síť s malým elektromotorem, které vozům zajistí kromě nižší spotřeby paliva a produkce emisí také svižnější akceleraci. Elektrický systém bude totiž další porcí točivého momentu vyplňovat mezery spalovacího motoru a pomůže eliminovat zpoždění nárůstu tlaku turbodmychadla.

Ford Mondeo má po modernizaci. Nově přichází i jako hybridní kombík

Ford Mondeo má po modernizaci. Nově přichází i jako hybridní kombík

Přesnou specifikaci ústrojí Ford zatím neuveřejňuje. Na předvedení motorizací Fiesty a Focusu EcoBoost Hybrid ovšem nebudeme čekat dlouho. Oficiální představení těchto modelů společně se zmíněnými užitkovými hybridy chystá automobilka již na příští týden na speciální akci v Amsterdamu.

Společně s novými hybridy chystá Ford zveřejnit ještě podrobnější informace o jeho plánech elektrifikace modelové řady. Nejspíš se tedy dozvíme i možná data uvedení modelů na trh a detaily o novinkách chystaných pro nadcházející roky. Vše každopádně v rámci rozsáhlé elektrifikace nabídky.

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 74 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků