Fordy Fiesta a Focus přijedou jako hybridy. Litrový tříválec doplní malý elektromotor

V rámci velkých plánů na poli elektrifikace modelové nabídky se Ford chystá vybavit hybridní technikou i poslední Fiestu a Focus.

Ford již v minulosti oznámil, že chce v budoucnu každý nový model nabízet s jistou formou elektrifikovaného pohonu. Ostatně s hybridizací už započal u současného Mondea a zanedlouho bychom se měli dočkat i užitkových vozů Transit a Tourneo. Nyní automobilka potvrzuje, že tímto směrem brzo vykročí i modely Fiesta a Focus.

U obou modelů chce Fordu nabízet nové mild-hybridní ústrojí kombinující litrový tříválec EcoBoost a 48V síť s malým elektromotorem, které vozům zajistí kromě nižší spotřeby paliva a produkce emisí také svižnější akceleraci. Elektrický systém bude totiž další porcí točivého momentu vyplňovat mezery spalovacího motoru a pomůže eliminovat zpoždění nárůstu tlaku turbodmychadla.

Ford Mondeo má po modernizaci. Nově přichází i jako hybridní kombík

Ford Mondeo má po modernizaci. Nově přichází i jako hybridní kombík

Přesnou specifikaci ústrojí Ford zatím neuveřejňuje. Na předvedení motorizací Fiesty a Focusu EcoBoost Hybrid ovšem nebudeme čekat dlouho. Oficiální představení těchto modelů společně se zmíněnými užitkovými hybridy chystá automobilka již na příští týden na speciální akci v Amsterdamu.

Společně s novými hybridy chystá Ford zveřejnit ještě podrobnější informace o jeho plánech elektrifikace modelové řady. Nejspíš se tedy dozvíme i možná data uvedení modelů na trh a detaily o novinkách chystaných pro nadcházející roky. Vše každopádně v rámci rozsáhlé elektrifikace nabídky.

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 18 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik