Fordy Fiesta a Focus přijedou jako hybridy. Litrový tříválec doplní malý elektromotor

V rámci velkých plánů na poli elektrifikace modelové nabídky se Ford chystá vybavit hybridní technikou i poslední Fiestu a Focus.

Ford již v minulosti oznámil, že chce v budoucnu každý nový model nabízet s jistou formou elektrifikovaného pohonu. Ostatně s hybridizací už započal u současného Mondea a zanedlouho bychom se měli dočkat i užitkových vozů Transit a Tourneo. Nyní automobilka potvrzuje, že tímto směrem brzo vykročí i modely Fiesta a Focus.

U obou modelů chce Fordu nabízet nové mild-hybridní ústrojí kombinující litrový tříválec EcoBoost a 48V síť s malým elektromotorem, které vozům zajistí kromě nižší spotřeby paliva a produkce emisí také svižnější akceleraci. Elektrický systém bude totiž další porcí točivého momentu vyplňovat mezery spalovacího motoru a pomůže eliminovat zpoždění nárůstu tlaku turbodmychadla.

Ford Mondeo má po modernizaci. Nově přichází i jako hybridní kombík

Ford Mondeo má po modernizaci. Nově přichází i jako hybridní kombík

Přesnou specifikaci ústrojí Ford zatím neuveřejňuje. Na předvedení motorizací Fiesty a Focusu EcoBoost Hybrid ovšem nebudeme čekat dlouho. Oficiální představení těchto modelů společně se zmíněnými užitkovými hybridy chystá automobilka již na příští týden na speciální akci v Amsterdamu.

Společně s novými hybridy chystá Ford zveřejnit ještě podrobnější informace o jeho plánech elektrifikace modelové řady. Nejspíš se tedy dozvíme i možná data uvedení modelů na trh a detaily o novinkách chystaných pro nadcházející roky. Vše každopádně v rámci rozsáhlé elektrifikace nabídky.

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

dnes | Jan Mička | 13 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků