Ford+MS Design: tovární styling pro Focus ST

Ford a MS Design vytvořili tovární optický paket pro Focus ST, který si múžete objednat přímo u dealera.

Počiny podobné tomuto se často nestávají. Buď si automobilka udělá úpravy sama a poskytuje je přímo k objednávce, nebo se díla chopí externí tuneři a obrátit se potom musíte přímo na nich.

Ford ale udělal v tomto směre výnimku a spojil se se známým stylistou MS Design. Do parády si společně vzali eSTéčkovou verzi Focusu. Ne, tuning motoru a obrovské výkony tady nečekejte.

Paket sice u Fordu nazvali Race, no nic tak žhavého se rozhodně nekoná. Mírných úprav se dočkaly oba nárazníky, přední dostal nový spoiler a zadní zase decentní difuzor. Širší jsou i prahy, nový je rovněž spoiler pátých dveří a všechny doplňky mají některé části nalakované v hliníkovém odstínu.

Pokud se vám zdá při bočním pohledu jiné ještě něco, máte pravdu. Race paket obsahuje obrovská dvacetipalcová kola s nízkoprofilovými pneumatikami o šířce 235 mm. Přiblížení k zemi o 15 mm mají zase na starosti nové, tvrdší pružiny. Na naše cesty se tak zřejmě paket nehodí, kdo by se přece pro něj rozhodl, musí si připravit zhruba 5300 Eur (147 000 Kč/185 000 Sk). A jak se vám líbí? Nám se sériové provedení eSTéčka zamlouvá rozhodně víc...

Tip: Prečtěte si redakční test Fordu Focus ST.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Focus ST s Race paketem

TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků