Ford+MS Design: tovární styling pro Focus ST

Ford a MS Design vytvořili tovární optický paket pro Focus ST, který si múžete objednat přímo u dealera.

Počiny podobné tomuto se často nestávají. Buď si automobilka udělá úpravy sama a poskytuje je přímo k objednávce, nebo se díla chopí externí tuneři a obrátit se potom musíte přímo na nich.

Ford ale udělal v tomto směre výnimku a spojil se se známým stylistou MS Design. Do parády si společně vzali eSTéčkovou verzi Focusu. Ne, tuning motoru a obrovské výkony tady nečekejte.

Paket sice u Fordu nazvali Race, no nic tak žhavého se rozhodně nekoná. Mírných úprav se dočkaly oba nárazníky, přední dostal nový spoiler a zadní zase decentní difuzor. Širší jsou i prahy, nový je rovněž spoiler pátých dveří a všechny doplňky mají některé části nalakované v hliníkovém odstínu.

Pokud se vám zdá při bočním pohledu jiné ještě něco, máte pravdu. Race paket obsahuje obrovská dvacetipalcová kola s nízkoprofilovými pneumatikami o šířce 235 mm. Přiblížení k zemi o 15 mm mají zase na starosti nové, tvrdší pružiny. Na naše cesty se tak zřejmě paket nehodí, kdo by se přece pro něj rozhodl, musí si připravit zhruba 5300 Eur (147 000 Kč/185 000 Sk). A jak se vám líbí? Nám se sériové provedení eSTéčka zamlouvá rozhodně víc...

Tip: Prečtěte si redakční test Fordu Focus ST.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Focus ST s Race paketem

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků