Ford+MS Design: tovární styling pro Focus ST

Ford a MS Design vytvořili tovární optický paket pro Focus ST, který si múžete objednat přímo u dealera.

Počiny podobné tomuto se často nestávají. Buď si automobilka udělá úpravy sama a poskytuje je přímo k objednávce, nebo se díla chopí externí tuneři a obrátit se potom musíte přímo na nich.

Ford ale udělal v tomto směre výnimku a spojil se se známým stylistou MS Design. Do parády si společně vzali eSTéčkovou verzi Focusu. Ne, tuning motoru a obrovské výkony tady nečekejte.

Paket sice u Fordu nazvali Race, no nic tak žhavého se rozhodně nekoná. Mírných úprav se dočkaly oba nárazníky, přední dostal nový spoiler a zadní zase decentní difuzor. Širší jsou i prahy, nový je rovněž spoiler pátých dveří a všechny doplňky mají některé části nalakované v hliníkovém odstínu.

Pokud se vám zdá při bočním pohledu jiné ještě něco, máte pravdu. Race paket obsahuje obrovská dvacetipalcová kola s nízkoprofilovými pneumatikami o šířce 235 mm. Přiblížení k zemi o 15 mm mají zase na starosti nové, tvrdší pružiny. Na naše cesty se tak zřejmě paket nehodí, kdo by se přece pro něj rozhodl, musí si připravit zhruba 5300 Eur (147 000 Kč/185 000 Sk). A jak se vám líbí? Nám se sériové provedení eSTéčka zamlouvá rozhodně víc...

Tip: Prečtěte si redakční test Fordu Focus ST.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Focus ST s Race paketem

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků