Ford+MS Design: tovární styling pro Focus ST

Ford a MS Design vytvořili tovární optický paket pro Focus ST, který si múžete objednat přímo u dealera.

Počiny podobné tomuto se často nestávají. Buď si automobilka udělá úpravy sama a poskytuje je přímo k objednávce, nebo se díla chopí externí tuneři a obrátit se potom musíte přímo na nich.

Ford ale udělal v tomto směre výnimku a spojil se se známým stylistou MS Design. Do parády si společně vzali eSTéčkovou verzi Focusu. Ne, tuning motoru a obrovské výkony tady nečekejte.

Paket sice u Fordu nazvali Race, no nic tak žhavého se rozhodně nekoná. Mírných úprav se dočkaly oba nárazníky, přední dostal nový spoiler a zadní zase decentní difuzor. Širší jsou i prahy, nový je rovněž spoiler pátých dveří a všechny doplňky mají některé části nalakované v hliníkovém odstínu.

Pokud se vám zdá při bočním pohledu jiné ještě něco, máte pravdu. Race paket obsahuje obrovská dvacetipalcová kola s nízkoprofilovými pneumatikami o šířce 235 mm. Přiblížení k zemi o 15 mm mají zase na starosti nové, tvrdší pružiny. Na naše cesty se tak zřejmě paket nehodí, kdo by se přece pro něj rozhodl, musí si připravit zhruba 5300 Eur (147 000 Kč/185 000 Sk). A jak se vám líbí? Nám se sériové provedení eSTéčka zamlouvá rozhodně víc...

Tip: Prečtěte si redakční test Fordu Focus ST.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Focus ST s Race paketem

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků