FORD zvyšuje výrobu a prodej v Evropě

Na základě zvýšené poptávky na evropských trzích zvýšila společnost FORD MOTOR COMPANY výrobu ve své továrně v německém Saarlouis. Od začátku září se tam denní produkce zdvihla z 1830 na 1920 vozů Ford Focus, Focus C-Max a Focus ST.

V Saarlouis Ford zaměstnává celkem 6600 lidí a závod je - spolu s přilehlými výrobními kapacitami jednotlivých dodavatelů - největším zaměstnavatelem v německém Sársku. 78 % vyrobených vozů odsud přitom jde na export do tradičních evropských zemí, ale také do Austrálie, Japonska, na Nový Zéland, ale třeba i na Taiwan a Tahiti. Celkem se vozy ze Saarlouis vyvážejí do 66 států světa. V loňském roce vzniklo v Sársku celkem 422 769 Fordů Focus a Focus C-Max.

Významné zvýšení prodeje i výroby plánuje pro letošní rok Ford také na perspektivním ruském trhu. Jak řekl během nedávno skončeného autosalonu v Moskvě prezident a generální ředitel Ford of Europe John Fleming, počítá Ford letos v Rusku s cca 120 000 prodanými novými vozy. Dosavadní vývoj toto očekávání podporuje, vždyť jen v červenci 2006 našlo své zákazníky v Rusku 12 038 nových Fordů - a to byl historicky vůbec nejúspěšnější jednotlivý měsíc modrého oválu v zemi. Od roku 2002 má Ford  v ruském St. Petěrburku vlastní výrobní závod, z něhož dosud vyjelo již více než 100 000 nových  Focusů. O rychle stoupající prodeje vozů Ford v Rusku se stará síť 113 dealerů a subdealerů, kteří zákazníkům mimo jiné nabízejí financování prostřednictvím značkového finančního či operativního leasingu.

Ford začne v Rusku v nejbližší době prodávat i své nejnovější modely jako Ford      S-MAX, Galaxy, užitkový Transit, ale i vzrušující Ford Focus Coupé Cabriolet nebo také novou generaci  prostorného a robustního SUV Ford  Explorer.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků