FORD zvyšuje výrobu a prodej v Evropě

Na základě zvýšené poptávky na evropských trzích zvýšila společnost FORD MOTOR COMPANY výrobu ve své továrně v německém Saarlouis. Od začátku září se tam denní produkce zdvihla z 1830 na 1920 vozů Ford Focus, Focus C-Max a Focus ST.

V Saarlouis Ford zaměstnává celkem 6600 lidí a závod je - spolu s přilehlými výrobními kapacitami jednotlivých dodavatelů - největším zaměstnavatelem v německém Sársku. 78 % vyrobených vozů odsud přitom jde na export do tradičních evropských zemí, ale také do Austrálie, Japonska, na Nový Zéland, ale třeba i na Taiwan a Tahiti. Celkem se vozy ze Saarlouis vyvážejí do 66 států světa. V loňském roce vzniklo v Sársku celkem 422 769 Fordů Focus a Focus C-Max.

Významné zvýšení prodeje i výroby plánuje pro letošní rok Ford také na perspektivním ruském trhu. Jak řekl během nedávno skončeného autosalonu v Moskvě prezident a generální ředitel Ford of Europe John Fleming, počítá Ford letos v Rusku s cca 120 000 prodanými novými vozy. Dosavadní vývoj toto očekávání podporuje, vždyť jen v červenci 2006 našlo své zákazníky v Rusku 12 038 nových Fordů - a to byl historicky vůbec nejúspěšnější jednotlivý měsíc modrého oválu v zemi. Od roku 2002 má Ford  v ruském St. Petěrburku vlastní výrobní závod, z něhož dosud vyjelo již více než 100 000 nových  Focusů. O rychle stoupající prodeje vozů Ford v Rusku se stará síť 113 dealerů a subdealerů, kteří zákazníkům mimo jiné nabízejí financování prostřednictvím značkového finančního či operativního leasingu.

Ford začne v Rusku v nejbližší době prodávat i své nejnovější modely jako Ford      S-MAX, Galaxy, užitkový Transit, ale i vzrušující Ford Focus Coupé Cabriolet nebo také novou generaci  prostorného a robustního SUV Ford  Explorer.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků