Ford zveřejnil kompletní nabídku motorů pro nové Mondeo

B  |  11. 02. 2007 10:00

Teda nevím, kdo si koupí 2.0 diesel, který má větší pojistku aj. Nižší měl být teda s přimhouřením oka 103 kW a vyšší řekněmě okolo 125 kW. Protože jinak 1.8 diesel se 125 koňmi je lepší volba.
Uvidíme jaké budou ceny...

Odpovědět  |   | 
 |  11. 02. 2007 18:21

no tam jde taky o ten automat....

Odpovědět  |   | 
rockblock  |  12. 02. 2007 09:48

s 2.0TDCi a zakonnu mi zavidi aj kolega s 1.9 Vitarou... havarinna mi vysla okolo 14.000 rocne... ziadna tragedia... ak mensi motor, tak potom aj mensie auto... 66kW dizel by som si do mondea urcite nedal...

Odpovědět  |   | 
_Teddy_  |  11. 02. 2007 10:34

V sucasnom Mondeu su v ponuke aj benzinove 6-valce (2.5 V6 125/170 a 3.0 V6 166/226), tie z ponuky vypadnu? Skoda, myslim ze maju kultivovanejsi chod ako tie 5-valce...

Sucasne benzinove 1.8-ky nahradzuje 1.6-kami. No neviem, pripada mi to byt malicky motor na take auto. Este ze su vykonove ako-tak zrovnatelne...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 02. 2007 11:20

Taky mi to prijde jako ne moc dobry napad. Doufam, ze se brzy rozmysli a 6-valec budou nabizet.

Odpovědět  |   | 
kluk  |  11. 02. 2007 18:28

budou a má být i T5

Odpovědět  |   | 
Petr T.  |  11. 02. 2007 10:57

Nevím jak s benzíny, ale diesely budou velice rychle posíleny o další výkonové verze:
2,0TDCi 110kW, 2,2 125kW a 2,7 140kW.
Nové auto se prodává dobře i s menší paletou motorů, konkurence (Passat, 407, Avensis) již dávno nabízí paletu od 66kW až do 130kW.

Odpovědět  |   | 
 |  11. 02. 2007 18:22

Tak tak, 2.2 a 2,7 TDCI bude!

Odpovědět  |   | 
Jouzef  |  11. 02. 2007 20:58

jj presne 2,7 V6 je vyborny motor a krasne tichy na naftaa mam ho v Land Roveru...

Odpovědět  |   | 
Good  |  11. 02. 2007 13:11

Ford opět zaspal.

V době, kdy veškerá konkurence přechází na turbo(kompresor)-benzíny a 1,8T se jeví jako optimální evropská motorizace, Ford nic podobného nenabízí.

Odpovědět  |   | 
 |  11. 02. 2007 18:23

veškerá konkurence?????

Odpovědět  |   | 
David  |  11. 02. 2007 18:22

Co se týče motorů tak žádný zázrak. Základní motory jsou dost slabý. Přece jen se jedná o auto střední třídy, které bude něco vážit. Kdyby se jednalo o škodovku tak je tu hned 150 příspěvku jak můžou dát zakladní dieslovový motor o výkonu pouhých 74kw. U těch dvou dvoulitrových dieslových motorů bych raději viděl výkony 103 a 125kw. Pan redaktor vidí jako důstojnou pohonou jednotku dvoulitrový benzin. I zde je výkon 106kw na dnešní dobu spíše podprůměrný, navíc dodáván pouze s 5 rychlostní převodovkou. Podle mě na nové mondeo čekalo spoustu lidi, doufám že pro ně nejsou nabízené motory sklamáním jako pro mě.

Odpovědět  |   | 
 |  11. 02. 2007 18:27

Passat má základní diesel taky malý - 1,9 se 77kW, stejně tak to měla doposud A4, Vectra má taky 74Kw naftu......
Brzo přijdou 2,2 a 2,7 TDCI!

Odpovědět  |   | 
David  |  11. 02. 2007 18:55

Ok. Já ten základ beru. Jen nemám rád když se měří dvojím metrem. Není to tak dlouho co se zde odepisoval superb jen kvůli tomu, že jeho zakladní motor tvoří právě motor z výkonem 74kw. Ono se týče i těch ostatních motorů pro nové mondeo tak žádný zázrak. Hlavně ty dieslové a benzinové dvoulitry. Snad časem přibudou i nějaké další rozumnějsí pohoné jednotky.

Odpovědět  |   | 
_Teddy_  |  11. 02. 2007 19:10

No so skodovkou by som to neporovnaval. Jednak je Mondeo o dost vacsie auto (sucasna verzia, nova pravdepobodne tiez), okrem toho zaklad v Oktavke tie nie je ktovieako slavny - 1.4MPI/59kW. Ale staci...

Odpovědět  |   | 
David  |  11. 02. 2007 20:21

O octavce nebyla řeč, ale dobrá. Musíme mít na mysli, že O2 je nějaký pátek na trhu. I přesto výběr motorů je celkem přijatelný a v některých případech lepší než teď nabízí nové mondeo. Hlavně nabízené dvoulitry. U dieselů s výkony 103 a125kw nebo benzinovými se s 110 nebo 147kw. Hlavně jsem rád, že se VW vrací k osvědčené 1.8. Tentokrát se bude jednat o 1.8 TSi s výkonem 118kw.

PS. Nechci tady vyvolávat žádnou diskusi škoda versus ostatní!!!!!! Berte to prosim na vědomí. Já jen čekal, že ford přijde s něčím revolučnějším, toď vše.

Odpovědět  |   | 
Merkur  |  11. 02. 2007 20:39

Tak to je bída.Není ten 2.3 motor co se dává do mazdy 6 rádoby sport s dvěma laufama a závratným zrychlením?

Odpovědět  |   | 
rockblock  |  12. 02. 2007 09:55

tu mazdu som nahodou soferoval... slusne zive auto podla mna...

Odpovědět  |   | 
_Teddy_  |  11. 02. 2007 22:26

OK, ani ja nechcem vyvolavat flame, ale ty si mal poznamku, ze keby skodovka mala tak slabe zakladne motory, vsetci by kricali. Osobne sa mi tiez nepozdava, ze Ford nahradza 1.8 motory novymi 1.6-kami (hoci ten vykon je ~rovnaky). K takemu autu ako nove Mondeo jednoducho "prditko" 1.6 nepasuje. Sucasne 1.8 duratec-y povazujem za vhodnejsi benzinovy zaklad. 1.6-ky su primeranejsie do Focusu, lenze to je v priemere o ~100-200kg lahsie auto...

Dufam, ze Ford tu ponuku motorov pre nove Mondeo rychlo rozsiri, lebo toto veru nie je ziadna slava. Aj tie 2.5 a 3-litrove benzinove sestvalce tam chybaju...

Odpovědět  |   | 
rockblock  |  12. 02. 2007 09:43

ani mne sa nepaci, ze najslabsi dizel je len stokonovy... osobne mam 2.0TDCi so 115 konmi a zda sa mi ako akurat najmensi znesitelny motor pre taketo velke auto... Tiez sa mi nepozdava, ze s tymto dizlom budu montovat len automaty, ale zrejme im to tak vyslo v prieskume, mondeo je jednoznacne flotilove vozidlo, toto ma zrejme tento imidz aj podporit...

Odpovědět  |   | 
Vladimír  |  12. 02. 2007 05:02

Jenom na to Mondeo "zatím" nemám , protože jsem nízkopříjmový občan .

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  12. 02. 2007 12:20

Ford jde ve stopach VW. Montovat do stredni tridy 1.6 ... to nepotrebuje komentar.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  12. 02. 2007 14:42

Neser

Ale je fakt, že na to taky čumím jak péro.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  13. 02. 2007 17:19

Zdar Shimi. Promin. ale jinak je to bida, s 1.6 ve stredni tride.

Odpovědět  |   | 
Honza42  |  12. 02. 2007 16:09

Přece pro běžné ježdění v rámci předpisů 74 kW bohatě stačí. Pokud to půjde s předpisy a radary tak jak to jde? Kde chcete jezdit? Já jsem taky divoch (teda spíš už býval). Ale rozumně vzato? Teď mám Sharana 96 kW a nakonec stejně jezdím do 2200 otáček a řadím ob kvalt, protože není kam jet. Klidně jsem mohl vzít místo 96 kW 85 kW a bylo by to stejné.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  13. 02. 2007 17:21

Chces rict, ze ze silnym motorem se neda jezdit podle predpisu? ono totiz silny motor neni jen na vysokou rychlost. jde taky o predjizdeni a nizke otacky pri rychlosti 130.

Odpovědět  |   | 
Dr.120L  |  12. 02. 2007 17:08

asi sem to přehlíd ale maj tam v nabídce tu moderní jednaosmu ?

Odpovědět  |   | 
jeje  |  12. 02. 2007 17:55

Myslím, že je to jen dobře... Neustálé nesmyslné zvyšování výkonů aut nemá smysl a je jen dobře, že se začíná myslet i na ekologii a snižování emisí. Jak bylo popsáno výše, současná výkonová úroveň je plně dostačující a každý si z této nabídky může vybrat. Rozhodovat se při koupi auta jen na základě toho, že konkurenční motor má ze stejného objemu o 4 kW víc mi přijde nesmyslné.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  12. 02. 2007 18:15

Jakou moderni 1.8 mate prosim namysli - 1,8 TDCI 92 kW ? A co motor 1.8 SCi - ten myslite, ze v novem Mondeu nebude ? A jaky mate nazor na to,jak moc bude nove Mondeo pokrokove oproti tomu stavajicimu ? Bude to opravdu nebe a dudy a pri uvazovani o koupi bude to nove jednoznacnym vitezem - i pokud jde o pomer cena-vykon- cenu noveho odhadujete jakou ??? diky za nazory...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A