Ford zveřejnil kompletní nabídku motorů pro nové Mondeo

B  |  11. 02. 2007 10:00

Teda nevím, kdo si koupí 2.0 diesel, který má větší pojistku aj. Nižší měl být teda s přimhouřením oka 103 kW a vyšší řekněmě okolo 125 kW. Protože jinak 1.8 diesel se 125 koňmi je lepší volba.
Uvidíme jaké budou ceny...

Odpovědět  |   | 
 |  11. 02. 2007 18:21

no tam jde taky o ten automat....

Odpovědět  |   | 
rockblock  |  12. 02. 2007 09:48

s 2.0TDCi a zakonnu mi zavidi aj kolega s 1.9 Vitarou... havarinna mi vysla okolo 14.000 rocne... ziadna tragedia... ak mensi motor, tak potom aj mensie auto... 66kW dizel by som si do mondea urcite nedal...

Odpovědět  |   | 
_Teddy_  |  11. 02. 2007 10:34

V sucasnom Mondeu su v ponuke aj benzinove 6-valce (2.5 V6 125/170 a 3.0 V6 166/226), tie z ponuky vypadnu? Skoda, myslim ze maju kultivovanejsi chod ako tie 5-valce...

Sucasne benzinove 1.8-ky nahradzuje 1.6-kami. No neviem, pripada mi to byt malicky motor na take auto. Este ze su vykonove ako-tak zrovnatelne...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 02. 2007 11:20

Taky mi to prijde jako ne moc dobry napad. Doufam, ze se brzy rozmysli a 6-valec budou nabizet.

Odpovědět  |   | 
kluk  |  11. 02. 2007 18:28

budou a má být i T5

Odpovědět  |   | 
Petr T.  |  11. 02. 2007 10:57

Nevím jak s benzíny, ale diesely budou velice rychle posíleny o další výkonové verze:
2,0TDCi 110kW, 2,2 125kW a 2,7 140kW.
Nové auto se prodává dobře i s menší paletou motorů, konkurence (Passat, 407, Avensis) již dávno nabízí paletu od 66kW až do 130kW.

Odpovědět  |   | 
 |  11. 02. 2007 18:22

Tak tak, 2.2 a 2,7 TDCI bude!

Odpovědět  |   | 
Jouzef  |  11. 02. 2007 20:58

jj presne 2,7 V6 je vyborny motor a krasne tichy na naftaa mam ho v Land Roveru...

Odpovědět  |   | 
Good  |  11. 02. 2007 13:11

Ford opět zaspal.

V době, kdy veškerá konkurence přechází na turbo(kompresor)-benzíny a 1,8T se jeví jako optimální evropská motorizace, Ford nic podobného nenabízí.

Odpovědět  |   | 
 |  11. 02. 2007 18:23

veškerá konkurence?????

Odpovědět  |   | 
David  |  11. 02. 2007 18:22

Co se týče motorů tak žádný zázrak. Základní motory jsou dost slabý. Přece jen se jedná o auto střední třídy, které bude něco vážit. Kdyby se jednalo o škodovku tak je tu hned 150 příspěvku jak můžou dát zakladní dieslovový motor o výkonu pouhých 74kw. U těch dvou dvoulitrových dieslových motorů bych raději viděl výkony 103 a 125kw. Pan redaktor vidí jako důstojnou pohonou jednotku dvoulitrový benzin. I zde je výkon 106kw na dnešní dobu spíše podprůměrný, navíc dodáván pouze s 5 rychlostní převodovkou. Podle mě na nové mondeo čekalo spoustu lidi, doufám že pro ně nejsou nabízené motory sklamáním jako pro mě.

Odpovědět  |   | 
 |  11. 02. 2007 18:27

Passat má základní diesel taky malý - 1,9 se 77kW, stejně tak to měla doposud A4, Vectra má taky 74Kw naftu......
Brzo přijdou 2,2 a 2,7 TDCI!

Odpovědět  |   | 
David  |  11. 02. 2007 18:55

Ok. Já ten základ beru. Jen nemám rád když se měří dvojím metrem. Není to tak dlouho co se zde odepisoval superb jen kvůli tomu, že jeho zakladní motor tvoří právě motor z výkonem 74kw. Ono se týče i těch ostatních motorů pro nové mondeo tak žádný zázrak. Hlavně ty dieslové a benzinové dvoulitry. Snad časem přibudou i nějaké další rozumnějsí pohoné jednotky.

Odpovědět  |   | 
_Teddy_  |  11. 02. 2007 19:10

No so skodovkou by som to neporovnaval. Jednak je Mondeo o dost vacsie auto (sucasna verzia, nova pravdepobodne tiez), okrem toho zaklad v Oktavke tie nie je ktovieako slavny - 1.4MPI/59kW. Ale staci...

Odpovědět  |   | 
David  |  11. 02. 2007 20:21

O octavce nebyla řeč, ale dobrá. Musíme mít na mysli, že O2 je nějaký pátek na trhu. I přesto výběr motorů je celkem přijatelný a v některých případech lepší než teď nabízí nové mondeo. Hlavně nabízené dvoulitry. U dieselů s výkony 103 a125kw nebo benzinovými se s 110 nebo 147kw. Hlavně jsem rád, že se VW vrací k osvědčené 1.8. Tentokrát se bude jednat o 1.8 TSi s výkonem 118kw.

PS. Nechci tady vyvolávat žádnou diskusi škoda versus ostatní!!!!!! Berte to prosim na vědomí. Já jen čekal, že ford přijde s něčím revolučnějším, toď vše.

Odpovědět  |   | 
Merkur  |  11. 02. 2007 20:39

Tak to je bída.Není ten 2.3 motor co se dává do mazdy 6 rádoby sport s dvěma laufama a závratným zrychlením?

Odpovědět  |   | 
rockblock  |  12. 02. 2007 09:55

tu mazdu som nahodou soferoval... slusne zive auto podla mna...

Odpovědět  |   | 
_Teddy_  |  11. 02. 2007 22:26

OK, ani ja nechcem vyvolavat flame, ale ty si mal poznamku, ze keby skodovka mala tak slabe zakladne motory, vsetci by kricali. Osobne sa mi tiez nepozdava, ze Ford nahradza 1.8 motory novymi 1.6-kami (hoci ten vykon je ~rovnaky). K takemu autu ako nove Mondeo jednoducho "prditko" 1.6 nepasuje. Sucasne 1.8 duratec-y povazujem za vhodnejsi benzinovy zaklad. 1.6-ky su primeranejsie do Focusu, lenze to je v priemere o ~100-200kg lahsie auto...

Dufam, ze Ford tu ponuku motorov pre nove Mondeo rychlo rozsiri, lebo toto veru nie je ziadna slava. Aj tie 2.5 a 3-litrove benzinove sestvalce tam chybaju...

Odpovědět  |   | 
rockblock  |  12. 02. 2007 09:43

ani mne sa nepaci, ze najslabsi dizel je len stokonovy... osobne mam 2.0TDCi so 115 konmi a zda sa mi ako akurat najmensi znesitelny motor pre taketo velke auto... Tiez sa mi nepozdava, ze s tymto dizlom budu montovat len automaty, ale zrejme im to tak vyslo v prieskume, mondeo je jednoznacne flotilove vozidlo, toto ma zrejme tento imidz aj podporit...

Odpovědět  |   | 
Vladimír  |  12. 02. 2007 05:02

Jenom na to Mondeo "zatím" nemám , protože jsem nízkopříjmový občan .

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  12. 02. 2007 12:20

Ford jde ve stopach VW. Montovat do stredni tridy 1.6 ... to nepotrebuje komentar.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  12. 02. 2007 14:42

Neser

Ale je fakt, že na to taky čumím jak péro.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  13. 02. 2007 17:19

Zdar Shimi. Promin. ale jinak je to bida, s 1.6 ve stredni tride.

Odpovědět  |   | 
Honza42  |  12. 02. 2007 16:09

Přece pro běžné ježdění v rámci předpisů 74 kW bohatě stačí. Pokud to půjde s předpisy a radary tak jak to jde? Kde chcete jezdit? Já jsem taky divoch (teda spíš už býval). Ale rozumně vzato? Teď mám Sharana 96 kW a nakonec stejně jezdím do 2200 otáček a řadím ob kvalt, protože není kam jet. Klidně jsem mohl vzít místo 96 kW 85 kW a bylo by to stejné.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  13. 02. 2007 17:21

Chces rict, ze ze silnym motorem se neda jezdit podle predpisu? ono totiz silny motor neni jen na vysokou rychlost. jde taky o predjizdeni a nizke otacky pri rychlosti 130.

Odpovědět  |   | 
Dr.120L  |  12. 02. 2007 17:08

asi sem to přehlíd ale maj tam v nabídce tu moderní jednaosmu ?

Odpovědět  |   | 
jeje  |  12. 02. 2007 17:55

Myslím, že je to jen dobře... Neustálé nesmyslné zvyšování výkonů aut nemá smysl a je jen dobře, že se začíná myslet i na ekologii a snižování emisí. Jak bylo popsáno výše, současná výkonová úroveň je plně dostačující a každý si z této nabídky může vybrat. Rozhodovat se při koupi auta jen na základě toho, že konkurenční motor má ze stejného objemu o 4 kW víc mi přijde nesmyslné.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  12. 02. 2007 18:15

Jakou moderni 1.8 mate prosim namysli - 1,8 TDCI 92 kW ? A co motor 1.8 SCi - ten myslite, ze v novem Mondeu nebude ? A jaky mate nazor na to,jak moc bude nove Mondeo pokrokove oproti tomu stavajicimu ? Bude to opravdu nebe a dudy a pri uvazovani o koupi bude to nove jednoznacnym vitezem - i pokud jde o pomer cena-vykon- cenu noveho odhadujete jakou ??? diky za nazory...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 49 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A