Ford zveřejnil kompletní nabídku motorů pro nové Mondeo

Ford vypustil do světa kompletní přehled motorů pro Ford nový Ford Mondeo. V nabídce bude celkově sedm pohonných jednotek, výkonových variant jsme napočítali dokonce devět.

Stále oblíbenější dieselové jednotky budou zastupovat dva motory. Menší s objemem 1,8 litru bude k dispozici ve dvou výkonových variantách. Slabší bude mít výkon 74 kW (100 k)  a dodávat se bude s pětistupňovou manuální převodovkou, silnější verzi s výkonem 92 kW (125 k) bude možné kombinovat i se šestistupňovým ústrojím.

Motor 2,0 TDCI bude rovněž dodáván ve dvou výkonových variantách. Slabší 96 kW (130) verze bude k dispozici výhradně s novou 6-stupňovou automatickou převodovkou Durashift. Naopak silnější varianta s výkonem 103 kW (140 k) bude kombinována s manuálem se stejným počtem stupňů.

A konečně jsme u benzínů. Základem bude překvapivě jedna-šestka Ti-VCT s výkony 81 a 92 kW (110 a 125 k). Obě budou spjaty s pětistupňovým manuálem. Důstojněješí motorizací pro Mondeo jistě bude dvoulitr Duratec s výkonem 106 kW (145 k), který bude opět kombinován s pětistupňovým manuálním ústrojím. Nejsilnější nepřeplňovanou verzí bude čtyřválec 2,3 l s výkonem 118 kW (161 k) a šestistupňovou manuální převodovkou. Tu dostane také vrcholná motorizace, dobře známý turbodmychadlem přeplňovaný pětiválec o objemu 2,5 l a výkonu 162 kW (220 k).

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků