Ford zveřejnil ceny modernizovaného Focusu, začínají na 336 990 Kč

Ford zveřejnil ceny modernizovaného Focusu, začínají na 336 990 Kč

Při příležitosti mezinárodní prezentace modernizovaného Fordu Focus zveřejnil Ford ceny pro český trh. Inovovaná verze modelu, který je podle automobilky nejprodávanějším autem na světě, bude začínat na částce 336 990 Kč. Za tuto cenu získají zájemci Focus hatchback s výbavou Trend a motorem 1.6 Ti-VTC. 

S faceliftem Focusu se do české nabídky Fordu vrací také Focus sedan, za který připlatíte vždy deset tisíc oproti ekvivalentní verzi hatchbacku. Příplatek za karoserii kombi je dvojnásobný, ve srovnání s pětidveřovým modelem činí navýšení 20 000 Kč.

Novinkou je výbava Trend Sport, která obsahuje 16“ litá kola, mlhovky, sportovní podvozek, sportovní sedadla a několik položek komfortní výbavy. Focus Trend Sport pořídíte jako hatchback nebo jako kombi a rozhodnout se musíte mezi dvěma přeplňovanými zážehovými motory: 1.0 EcoBoost 92 kW a 1.5 EcoBoost 110 kW. 

Pokud vás zaráží, že v novém ceníku chybí EcoBoost 134 kW, nový diesel 1.5 TDCi i vylepšený naftový dvoulitr, vězte, že tyto motory se k českým zákazníkům dostanou v prvních měsících roku 2015.

Každý druhý Ford Focus prodaný v ČR má motor 1.0 EcoBoost

Každý druhý Ford Focus prodaný v ČR má motor 1.0 EcoBoost

Další informace o novém Focusu naleznete v připojené tiskové zprávě, ceny všech verzí pak v tabulce. Těšit se můžete také na první jízdní dojmy, které přineseme po skončení mezinárodní prezentace ve španělské Malaze. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Ford Focus facelift – ceny pro český trh      
Výbava 
Motor  Výkon  Převodovka  Cena vč. DPH 
5dv. sedan  kombi 
Trend  1.6 Duratec Ti-VCT  105 k / 77 kW  5st. manuální  336 990    356 990 
1.6 Duratec Ti-VCT  125 k / 92 kW  6st. PowerShift  416 990    436 990 
1.0 EcoBoost  100 k / 74 kW  5st. manuální  346 990    366 990 
1.0 EcoBoost  125 k / 92 kW  6st. manuální  371 990  381 990  391 990 
1.6 Duratorq TDCi  95 k / 70 kW  6st. manuální  395 990    435 990 
1.6 Duratorq TDCi  115 k / 85 kW  6st. manuální  415 990    455 990 
Trend Sport  1.0 EcoBoost  125 k / 92 kW  6st. manuální  401 990    421 990 
1.5 EcoBoost  150 k / 110 kW  6st. manuální  426 990    446 990 
Titanium  1.0 EcoBoost 125 k / 92 kW 6st. manuální  426 990    446 990 
1.5 EcoBoost  150 k / 110 kW  6st. manuální  451 990  461 990  471 990 
1.6 Duratorq TDCi  115 k / 85 kW  6st. manuální  470 990  480 990  510 990 

 

bazar

Ford Focus C-Max 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 151 537 km
Cena: 100 000 Kč
Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 270 000 Kč
Ford Kuga 2
Rok výroby: 2009
Stav: 163 746 km
Cena: 250 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 148 685 km
Cena: 105 000 Kč
Ford Transit 2,4
Rok výroby: 2008
Stav: 206 384 km
Cena: 129 000 Kč
Ford Focus C-Max 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 114 958 km
Cena: 184 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků