Ford zvažuje výrobu Fiesty RS

Automobilka Ford v uplynulých týdnech potvrdila svůj záměr vyrábět ještě ostřejší verzi modelu Focus s přívlastkem RS. A krátce poté se začaly množit i spekulace ohledně připravované ostré verze nejnovějšího malého modelu Fiesta, který debutoval letos v Ženevě.

Ford Fiesta RS bude pravděpodobně poháněná turbem přeplňovaným 1,6 litrovým agregátem s výkonem přibližně 200 koní. S těmito parametry by ostrá Fiesta měla díly nízké hmotnosti stovku dosáhnout za necelých 6 vteřin a maximální rychlost by se měla pohybovat kolem hodnoty 225 km/h. Fiesta, pocházející ze sportovně založeného „rodu“ RS, bude kromě výkonného motoru disponovat i novými tlumiči, sportovními sedadly a aerodynamickým bodykitem. Redukce hmotnosti bude dosažena i použitím lehčích materiálů.

Uvidíme, zda se automobilka nakonec odhodlá k tomuto počinu. Pokud k výrobě dojde, sportovně laděné Fiesty bychom se mohli dočkat v roce 2010.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků