Ford zastavil vývoj nového osmiválce Hurricane

Aby mohl lépe konkurovat motoru 5.7 V8 Hemi koncernu DaimlerChrysler, pracoval Ford na novém osmiválci s krycím názvem Hurricane. Ten měl mít objem 6.2 l a měl se objevit zejména v řadě F150, která patří v Americe k nejprodávanějším vozům vůbec. Vývoj se však stal bohužel příliš nákladným, takže ho musel Ford zastavit. Zájem na trhu by totiž nebyl příliš velký a Ford si spočítal, že bude lepší skončit raději hned, než později. Práce se ale nezastavily na motoru 6.4 V10 s výkonem 445 kW (605 k), který se představil v konceptu Shelby GR-1.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků