Ford zastavil vývoj nového osmiválce Hurricane

Aby mohl lépe konkurovat motoru 5.7 V8 Hemi koncernu DaimlerChrysler, pracoval Ford na novém osmiválci s krycím názvem Hurricane. Ten měl mít objem 6.2 l a měl se objevit zejména v řadě F150, která patří v Americe k nejprodávanějším vozům vůbec. Vývoj se však stal bohužel příliš nákladným, takže ho musel Ford zastavit. Zájem na trhu by totiž nebyl příliš velký a Ford si spočítal, že bude lepší skončit raději hned, než později. Práce se ale nezastavily na motoru 6.4 V10 s výkonem 445 kW (605 k), který se představil v konceptu Shelby GR-1.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků