Ford zastavil vývoj nového osmiválce Hurricane

Aby mohl lépe konkurovat motoru 5.7 V8 Hemi koncernu DaimlerChrysler, pracoval Ford na novém osmiválci s krycím názvem Hurricane. Ten měl mít objem 6.2 l a měl se objevit zejména v řadě F150, která patří v Americe k nejprodávanějším vozům vůbec. Vývoj se však stal bohužel příliš nákladným, takže ho musel Ford zastavit. Zájem na trhu by totiž nebyl příliš velký a Ford si spočítal, že bude lepší skončit raději hned, než později. Práce se ale nezastavily na motoru 6.4 V10 s výkonem 445 kW (605 k), který se představil v konceptu Shelby GR-1.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků