Ford zaměstnává ve své továrně také sabotéra. Pomáhá zvyšovat kvalitu

Značka s modrým oválem ve znaku patří v automobilovém průmyslu k průkopníkům netradičních metod ve výrobě. Už dříve začal třeba karosérie před lakováním oprašovat pštrosím peřím.
Ford zaměstnává ve své továrně také sabotéra. Pomáhá zvyšovat kvalitu

Čas od času se pracovníci na montážních linkách v továrně Fordu ve španělské Valencii setkají s palubní deskou, která patří do jiného typu aut, než na kterém právě pracují, špatnými součástkami motoru nebo nepatřičnými volanty.

V řadě případů za to ovšem nemůže nedbalost pracovníků logistiky, nýbrž vědomá činnost Xabiera Garciandii a jeho kolegů. Ti mají přímo v popisu práce sabotovat chod této pro Ford velmi důležité továrny. Ford tak prověřuje ostražitost svých zaměstnanců. I díky tomu zde vyrobená auta bez problémů splňují kvalitativní limity nastavené přímo vedením značky.

První svezení s Fordem Ka+. Objevili jsme v něm i tajnou zásuvku

První svezení s Fordem Ka+. Objevili jsme v něm i tajnou zásuvku

Dalším zajímavým opatřením je fotografován každé jednotlivé součástky, která se stává součástí zde vyráběných aut a motorů. Je jich přitom požehnané množství. Ročně se totiž ve Valencii vyrobí 400 tisíc nových aut a 330 tisíc motorů.

K zákazníkům odtud putují evropské verze modelů Mondeo, Kuga, Galaxy, S-Max, Transit Connect a Tourneo Connect.

Ford a Jaguar testují novinku. Bude stání na červenou navždy minulostí?

Ford a Jaguar testují novinku. Bude stání na červenou navždy minulostí?

Systém pořídí během každých čtrnácti dnů více než miliardu snímků. To je, pro srovnání, srovnatelné číslo s počtem snímků, které lidé v Evropě za stejnou dobu zveřejní na Instagramu.

Ford je tradičním inovátorem v zavádění speciálních metod ve výrobě. Například kvalitu motorů pro Focus RS zkoumá i pomocí sluchu, karosérie před lakováním oprašuje pštrosím peřím a pomocí kamer identifikuje vady laku.

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 48 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků