Ford vysvětlil, proč tak drasticky mění zájmy. Za vším jsou peníze

Ford jde do kopru.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  02. 05. 2018 14:40

Spíše se snaží, aby nešli. Jsou na tom lépe než GM.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  02. 05. 2018 14:49

Pripravuje se na pripadnou krizi, ktera muze vypuknout kdykoli jako pred par lety, kdy jako jedna z mala automobilek nepotrebovala pomoc.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 05. 2018 16:36

Problemem US automobilek byly predevsim duchodove/zamestnanecke smlouvy a s tim souvisejici money atp nikoli nabidka vozu/modelu jako takovych.

Odpovědět  |   | 

Jo to je taky jedna z věcí, který je posílaj ke dnu.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  03. 05. 2018 10:00

Tohle uz ma Ford davno vyresene, takze ho to netahne ke dnu. Co si pamatuji, tak tam bylo jednorazove vyrovnani.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 05. 2018 14:35

Jinymi slovy, Ford bude zit z minulosti (coz nesnizuje nesporne kvality Mustangu, trucku atp).

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  02. 05. 2018 15:33

Nevím, jestli by je zakladatel pochválil nebo hnal manažery bejkovcem ven z firmy.
V každém případě je zjevné, že v posledních letech jejich sortiment atrofuje. Možná je tak správně.....

Odpovědět  |   | 
MiB  |  02. 05. 2018 16:46

Strategie One Ford prostě nemůže fungovat, akorát si omyl namistrovaní dvacetiletí MBA manažeři u Fordu neuměli delší dobu přiznat a práskli to na ně až účetní
Takže to v Americe mají podržet F-kové pikapy a v Evropě by to samé měl udělat Focus, Fiesta a Mondeo. S novym Focusem díru do světa neudělají a pokud nepohnou s Mondeem a nějakými novými SUV /crossovery na bázi Focusu a Fiesty ( protože Ecosport a Ka+ je humus) , tak to v Evropě taky růžově nevidím.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 05. 2018 19:39

Tak SUV na bázi Focusu tady máš již docela dlouho, Kuga, a nemyslím si, že všichni prahnou po autech SUV a pod. Mondeo je prakticky odsouzeno k zániku, Ford se tím vůbec netají. Pokud jde o Fiestu a při pohledu na ceník, tak si nedovedu dost dobře představit kolik by si za takového crossovera, na této bázi, Ford řekl, když se podívám na tu šumařinu Ecosport. Takže buď se přesedlá na "nákladní auta" od Forda, Ranger, nebo na SUV, nebo se zkrátka půjde k jiné automobilce. Osobně nomám zapotřebí mít nějakou obrovskou obludu. To raději něco, kde budu mít dobrý pocit z řízení auta.

Odpovědět  |   | 
pegas64  |  02. 05. 2018 18:21

Doba je emisne tazka , ale urcite je lepsie, ak sa kazdy bude specializovat na to, co vie dobre robit a zakaznici to kupuju.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 05. 2018 19:44

Tak vidím, že sexuální nabídky jedou ve velkém stylu stále, a to i na jiných webech. Tady to navíc vyřešili šalamounsky, když jsem psal, jestli je opravdu takový problém zablokovat IP. Zablokovali je, ale všem z hlaviček příspěvků. Palec hore kvalitně odvedené práci!

Odpovědět  |   | 
Ota  |  03. 05. 2018 07:51

a nebo spis GDPR

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 05. 2018 09:01

Smart boy, 1*

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 05. 2018 08:29

Podívejme se na to optikou porovnání výkonnosti ekonomik USA, EU a Číny. První dvě více-méně stagnují, Čína bouřlivě roste. V Číně se plánuje na desetiletí. Buduje se a rozvíjí i to, co je zpočátku dlouhodobě ztrátové. Protože rozvoj a cesta na vrchol chce čas. Tak se kdysi uvažovalo i v Evropě - budovaly se rodinné firmy z ničeho, které se dědily z generace na generaci a důležité bylo firmu udržet a vybudovat budoucnost - ne okamžitý zisk.
Dnes je jediné měřítko úspěšnosti: neustálý růst. Každý chce vidět své akcie růst, nikdo nechce čekat, že nějaká strategie přinese ovoce až za 10 - 15 let - raději se ušetří dolar, než jej investovat s tím, že za čas z něj budu mít sto - to nikoho nezajímá. A tak euroamerická civilizace jde do kopru a Asie vítězí... :(

Odpovědět  |   | 
VS3  |  03. 05. 2018 09:03

Slušné nezvdělané fantasmagorie. Ono z nuly se prostě roste jinak než ze světové špičky.
Čína je stále chudá montovna její HDP na hlavu je 15 tis. USD, naše 35 tis. USD, EU 42 tis. USD a USA 57 tis. USD. Čína v 2017 rostal 6,8 %, USA 3,3 %, EU 2,6 % a my 4,5 %.

Odpovědět  |   | 
nejisty zlom  |  03. 05. 2018 09:36

Euroamericka civilizace jde do kopru a Asie vitezi? Ona Asie neni jen Peking a Sanghaj.

Kolik asiatu jsi v zivote potkal? S kolika z nich jsi stravil alespon hodinu diskusi o tom, jak se tam u nich zije? Nekdy to zkus, je to neuveritelne poucne.

Obecne nejvyzivnejsi temata jsou zdravotni a socialni zajisteni. To se pak clovek dozvi veci, ze si zacne vazit i tech nasich evropskych 'pruseru'.

Odpovědět  |   | 
VS3  |  03. 05. 2018 09:40

jj to bolševici vykřikují od nepaměti, zatím jediný kdo šel do kopru byli bolševici

Odpovědět  |   | 
VS3  |  03. 05. 2018 09:41

blbe v Číně nemají například žádné státní starobní důchody

Odpovědět  |   | 
Asdf  |  03. 05. 2018 10:13

Skoro v každé větě Tvého komentáře je faktická chyba. Dost si pleteš vlastní dojmy s fakty a děláš chybné dedukce. Zároveň ani nemáš moc velký rozhled a přehled.

Odpovědět  |   | 
Qerulant  |  04. 05. 2018 21:04

na rozdíl od tebe má alespoň nějaký.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

dnes | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 17 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro