Ford vysvětlil, proč tak drasticky mění zájmy. Za vším jsou peníze

21 komentářů

Tom
3. května • 8:29

Podívejme se na to optikou porovnání výkonnosti ekonomik USA, EU a Číny. První dvě více-méně stagnují, Čína bouřlivě roste. V Číně se plánuje na desetiletí. Buduje se a rozvíjí i to, co je zpočátku dlouhodobě ztrátové. Protože rozvoj a cesta na vrchol chce čas. Tak se kdysi uvažovalo i v Evropě - budovaly se rodinné firmy z ničeho, které se dědily z generace na generaci a důležité bylo firmu udržet a vybudovat budoucnost - ne okamžitý zisk.
Dnes je jediné měřítko úspěšnosti: neustálý růst. Každý chce vidět své akcie růst, nikdo nechce čekat, že nějaká strategie přinese ovoce až za 10 - 15 let - raději se ušetří dolar, než jej investovat s tím, že za čas z něj budu mít sto - to nikoho nezajímá. A tak euroamerická civilizace jde do kopru a Asie vítězí... :(

Asdf
3. května • 10:13

Skoro v každé větě Tvého komentáře je faktická chyba. Dost si pleteš vlastní dojmy s fakty a děláš chybné dedukce. Zároveň ani nemáš moc velký rozhled a přehled.

Qerulant
4. května • 21:04

na rozdíl od tebe má alespoň nějaký.

nejisty zlom
3. května • 9:36

Euroamericka civilizace jde do kopru a Asie vitezi? B-] Ona Asie neni jen Peking a Sanghaj. ;-)Kolik asiatu jsi v zivote potkal? S kolika z nich jsi stravil alespon hodinu diskusi o tom, jak se tam u nich zije? Nekdy to zkus, je to neuveritelne poucne.Obecne nejvyzivnejsi temata jsou zdravotni a socialni zajisteni. To se pak clovek dozvi veci, ze si zacne vazit i tech nasich evropskych 'pruseru'.

VS3
3. května • 9:41

blbe v Číně nemají například žádné státní starobní důchody

VS3
3. května • 9:40

jj to bolševici vykřikují od nepaměti, zatím jediný kdo šel do kopru byli bolševici

VS3
3. května • 9:03

Slušné nezvdělané fantasmagorie. Ono z nuly se prostě roste jinak než ze světové špičky.
Čína je stále chudá montovna její HDP na hlavu je 15 tis. USD, naše 35 tis. USD, EU 42 tis. USD a USA 57 tis. USD. Čína v 2017 rostal 6,8 %, USA 3,3 %, EU 2,6 % a my 4,5 %.

Mirek
2. května • 19:44

Tak vidím, že sexuální nabídky jedou ve velkém stylu stále, a to i na jiných webech. Tady to navíc vyřešili šalamounsky, když jsem psal, jestli je opravdu takový problém zablokovat IP. Zablokovali je, ale všem z hlaviček příspěvků. Palec hore kvalitně odvedené práci! :-D

Ota
3. května • 7:51

a nebo spis GDPR

bzzz
3. května • 9:01

Smart boy, 1*

pegas64
2. května • 18:21

Doba je emisne tazka :-), ale urcite je lepsie, ak sa kazdy bude specializovat na to, co vie dobre robit a zakaznici to kupuju.

MiB
2. května • 16:46

Strategie One Ford prostě nemůže fungovat, akorát si omyl namistrovaní dvacetiletí MBA manažeři u Fordu neuměli delší dobu přiznat a práskli to na ně až účetní :-)
Takže to v Americe mají podržet F-kové pikapy a v Evropě by to samé měl udělat Focus, Fiesta a Mondeo. S novym Focusem díru do světa neudělají a pokud nepohnou s Mondeem a nějakými novými SUV /crossovery na bázi Focusu a Fiesty ( protože Ecosport a Ka+ je humus) , tak to v Evropě taky růžově nevidím.

Mirek
2. května • 19:39

Tak SUV na bázi Focusu tady máš již docela dlouho, Kuga, a nemyslím si, že všichni prahnou po autech SUV a pod. Mondeo je prakticky odsouzeno k zániku, Ford se tím vůbec netají. Pokud jde o Fiestu a při pohledu na ceník, tak si nedovedu dost dobře představit kolik by si za takového crossovera, na této bázi, Ford řekl, když se podívám na tu šumařinu Ecosport. Takže buď se přesedlá na "nákladní auta" od Forda, Ranger, nebo na SUV, nebo se zkrátka půjde k jiné automobilce. Osobně nomám zapotřebí mít nějakou obrovskou obludu. To raději něco, kde budu mít dobrý pocit z řízení auta.

Zelí
2. května • 15:33

Nevím, jestli by je zakladatel pochválil nebo hnal manažery bejkovcem ven z firmy.
V každém případě je zjevné, že v posledních letech jejich sortiment atrofuje. Možná je tak správně.....

bzzz
2. května • 14:35

Jinymi slovy, Ford bude zit z minulosti (coz nesnizuje nesporne kvality Mustangu, trucku atp).

Kuk Vykuk
2. května • 14:24

Ford jde do kopru. B-]

mrazik
2. května • 14:49

Pripravuje se na pripadnou krizi, ktera muze vypuknout kdykoli jako pred par lety, kdy jako jedna z mala automobilek nepotrebovala pomoc.

bzzz
2. května • 16:36

Problemem US automobilek byly predevsim duchodove/zamestnanecke smlouvy a s tim souvisejici money atp nikoli nabidka vozu/modelu jako takovych.

mrazik
3. května • 10:00

Tohle uz ma Ford davno vyresene, takze ho to netahne ke dnu. Co si pamatuji, tak tam bylo jednorazove vyrovnani.

Kuk Vykuk
3. května • 0:51

Jo to je taky jedna z věcí, který je posílaj ke dnu.

Sir CHerokee
2. května • 14:40

Spíše se snaží, aby nešli. Jsou na tom lépe než GM.

Doporučujeme

Články odjinud