Ford vysvětlil, proč tak drasticky mění zájmy. Za vším jsou peníze

kuk  |  02. 05. 2018 14:24

Ford jde do kopru.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  02. 05. 2018 14:40

Spíše se snaží, aby nešli. Jsou na tom lépe než GM.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  02. 05. 2018 14:49

Pripravuje se na pripadnou krizi, ktera muze vypuknout kdykoli jako pred par lety, kdy jako jedna z mala automobilek nepotrebovala pomoc.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 05. 2018 16:36

Problemem US automobilek byly predevsim duchodove/zamestnanecke smlouvy a s tim souvisejici money atp nikoli nabidka vozu/modelu jako takovych.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 05. 2018 00:51

Jo to je taky jedna z věcí, který je posílaj ke dnu.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  03. 05. 2018 10:00

Tohle uz ma Ford davno vyresene, takze ho to netahne ke dnu. Co si pamatuji, tak tam bylo jednorazove vyrovnani.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 05. 2018 14:35

Jinymi slovy, Ford bude zit z minulosti (coz nesnizuje nesporne kvality Mustangu, trucku atp).

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  02. 05. 2018 15:33

Nevím, jestli by je zakladatel pochválil nebo hnal manažery bejkovcem ven z firmy.
V každém případě je zjevné, že v posledních letech jejich sortiment atrofuje. Možná je tak správně.....

Odpovědět  |   | 
MiB  |  02. 05. 2018 16:46

Strategie One Ford prostě nemůže fungovat, akorát si omyl namistrovaní dvacetiletí MBA manažeři u Fordu neuměli delší dobu přiznat a práskli to na ně až účetní
Takže to v Americe mají podržet F-kové pikapy a v Evropě by to samé měl udělat Focus, Fiesta a Mondeo. S novym Focusem díru do světa neudělají a pokud nepohnou s Mondeem a nějakými novými SUV /crossovery na bázi Focusu a Fiesty ( protože Ecosport a Ka+ je humus) , tak to v Evropě taky růžově nevidím.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 05. 2018 19:39

Tak SUV na bázi Focusu tady máš již docela dlouho, Kuga, a nemyslím si, že všichni prahnou po autech SUV a pod. Mondeo je prakticky odsouzeno k zániku, Ford se tím vůbec netají. Pokud jde o Fiestu a při pohledu na ceník, tak si nedovedu dost dobře představit kolik by si za takového crossovera, na této bázi, Ford řekl, když se podívám na tu šumařinu Ecosport. Takže buď se přesedlá na "nákladní auta" od Forda, Ranger, nebo na SUV, nebo se zkrátka půjde k jiné automobilce. Osobně nomám zapotřebí mít nějakou obrovskou obludu. To raději něco, kde budu mít dobrý pocit z řízení auta.

Odpovědět  |   | 
pegas64  |  02. 05. 2018 18:21

Doba je emisne tazka , ale urcite je lepsie, ak sa kazdy bude specializovat na to, co vie dobre robit a zakaznici to kupuju.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 05. 2018 19:44

Tak vidím, že sexuální nabídky jedou ve velkém stylu stále, a to i na jiných webech. Tady to navíc vyřešili šalamounsky, když jsem psal, jestli je opravdu takový problém zablokovat IP. Zablokovali je, ale všem z hlaviček příspěvků. Palec hore kvalitně odvedené práci!

Odpovědět  |   | 
Ota  |  03. 05. 2018 07:51

a nebo spis GDPR

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 05. 2018 09:01

Smart boy, 1*

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 05. 2018 08:29

Podívejme se na to optikou porovnání výkonnosti ekonomik USA, EU a Číny. První dvě více-méně stagnují, Čína bouřlivě roste. V Číně se plánuje na desetiletí. Buduje se a rozvíjí i to, co je zpočátku dlouhodobě ztrátové. Protože rozvoj a cesta na vrchol chce čas. Tak se kdysi uvažovalo i v Evropě - budovaly se rodinné firmy z ničeho, které se dědily z generace na generaci a důležité bylo firmu udržet a vybudovat budoucnost - ne okamžitý zisk.
Dnes je jediné měřítko úspěšnosti: neustálý růst. Každý chce vidět své akcie růst, nikdo nechce čekat, že nějaká strategie přinese ovoce až za 10 - 15 let - raději se ušetří dolar, než jej investovat s tím, že za čas z něj budu mít sto - to nikoho nezajímá. A tak euroamerická civilizace jde do kopru a Asie vítězí... :(

Odpovědět  |   | 
VS3  |  03. 05. 2018 09:03

Slušné nezvdělané fantasmagorie. Ono z nuly se prostě roste jinak než ze světové špičky.
Čína je stále chudá montovna její HDP na hlavu je 15 tis. USD, naše 35 tis. USD, EU 42 tis. USD a USA 57 tis. USD. Čína v 2017 rostal 6,8 %, USA 3,3 %, EU 2,6 % a my 4,5 %.

Odpovědět  |   | 
nejisty zlom  |  03. 05. 2018 09:36

Euroamericka civilizace jde do kopru a Asie vitezi? Ona Asie neni jen Peking a Sanghaj.

Kolik asiatu jsi v zivote potkal? S kolika z nich jsi stravil alespon hodinu diskusi o tom, jak se tam u nich zije? Nekdy to zkus, je to neuveritelne poucne.

Obecne nejvyzivnejsi temata jsou zdravotni a socialni zajisteni. To se pak clovek dozvi veci, ze si zacne vazit i tech nasich evropskych 'pruseru'.

Odpovědět  |   | 
VS3  |  03. 05. 2018 09:40

jj to bolševici vykřikují od nepaměti, zatím jediný kdo šel do kopru byli bolševici

Odpovědět  |   | 
VS3  |  03. 05. 2018 09:41

blbe v Číně nemají například žádné státní starobní důchody

Odpovědět  |   | 
Asdf  |  03. 05. 2018 10:13

Skoro v každé větě Tvého komentáře je faktická chyba. Dost si pleteš vlastní dojmy s fakty a děláš chybné dedukce. Zároveň ani nemáš moc velký rozhled a přehled.

Odpovědět  |   | 
Qerulant  |  04. 05. 2018 21:04

na rozdíl od tebe má alespoň nějaký.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

dnes | Vladimír Kadera | 8 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 36 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 191 N/A
Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má plno asistentů a LED světlomety

Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má …

Novou Kiu Xceed si budete moci už příští týden prohlédnout na výstavě Auta na náplavce. Importér už zveřejnil ceny a nevypadají vůbec zle.

24.  8.  2019 | | 34 N/A