Ford vysvětlil, proč tak drasticky mění zájmy. Za vším jsou peníze

kuk  |  02. 05. 2018 14:24

Ford jde do kopru.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  02. 05. 2018 14:40

Spíše se snaží, aby nešli. Jsou na tom lépe než GM.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  02. 05. 2018 14:49

Pripravuje se na pripadnou krizi, ktera muze vypuknout kdykoli jako pred par lety, kdy jako jedna z mala automobilek nepotrebovala pomoc.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 05. 2018 16:36

Problemem US automobilek byly predevsim duchodove/zamestnanecke smlouvy a s tim souvisejici money atp nikoli nabidka vozu/modelu jako takovych.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 05. 2018 00:51

Jo to je taky jedna z věcí, který je posílaj ke dnu.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  03. 05. 2018 10:00

Tohle uz ma Ford davno vyresene, takze ho to netahne ke dnu. Co si pamatuji, tak tam bylo jednorazove vyrovnani.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 05. 2018 14:35

Jinymi slovy, Ford bude zit z minulosti (coz nesnizuje nesporne kvality Mustangu, trucku atp).

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  02. 05. 2018 15:33

Nevím, jestli by je zakladatel pochválil nebo hnal manažery bejkovcem ven z firmy.
V každém případě je zjevné, že v posledních letech jejich sortiment atrofuje. Možná je tak správně.....

Odpovědět  |   | 
MiB  |  02. 05. 2018 16:46

Strategie One Ford prostě nemůže fungovat, akorát si omyl namistrovaní dvacetiletí MBA manažeři u Fordu neuměli delší dobu přiznat a práskli to na ně až účetní
Takže to v Americe mají podržet F-kové pikapy a v Evropě by to samé měl udělat Focus, Fiesta a Mondeo. S novym Focusem díru do světa neudělají a pokud nepohnou s Mondeem a nějakými novými SUV /crossovery na bázi Focusu a Fiesty ( protože Ecosport a Ka+ je humus) , tak to v Evropě taky růžově nevidím.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 05. 2018 19:39

Tak SUV na bázi Focusu tady máš již docela dlouho, Kuga, a nemyslím si, že všichni prahnou po autech SUV a pod. Mondeo je prakticky odsouzeno k zániku, Ford se tím vůbec netají. Pokud jde o Fiestu a při pohledu na ceník, tak si nedovedu dost dobře představit kolik by si za takového crossovera, na této bázi, Ford řekl, když se podívám na tu šumařinu Ecosport. Takže buď se přesedlá na "nákladní auta" od Forda, Ranger, nebo na SUV, nebo se zkrátka půjde k jiné automobilce. Osobně nomám zapotřebí mít nějakou obrovskou obludu. To raději něco, kde budu mít dobrý pocit z řízení auta.

Odpovědět  |   | 
pegas64  |  02. 05. 2018 18:21

Doba je emisne tazka , ale urcite je lepsie, ak sa kazdy bude specializovat na to, co vie dobre robit a zakaznici to kupuju.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 05. 2018 19:44

Tak vidím, že sexuální nabídky jedou ve velkém stylu stále, a to i na jiných webech. Tady to navíc vyřešili šalamounsky, když jsem psal, jestli je opravdu takový problém zablokovat IP. Zablokovali je, ale všem z hlaviček příspěvků. Palec hore kvalitně odvedené práci!

Odpovědět  |   | 
Ota  |  03. 05. 2018 07:51

a nebo spis GDPR

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 05. 2018 09:01

Smart boy, 1*

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 05. 2018 08:29

Podívejme se na to optikou porovnání výkonnosti ekonomik USA, EU a Číny. První dvě více-méně stagnují, Čína bouřlivě roste. V Číně se plánuje na desetiletí. Buduje se a rozvíjí i to, co je zpočátku dlouhodobě ztrátové. Protože rozvoj a cesta na vrchol chce čas. Tak se kdysi uvažovalo i v Evropě - budovaly se rodinné firmy z ničeho, které se dědily z generace na generaci a důležité bylo firmu udržet a vybudovat budoucnost - ne okamžitý zisk.
Dnes je jediné měřítko úspěšnosti: neustálý růst. Každý chce vidět své akcie růst, nikdo nechce čekat, že nějaká strategie přinese ovoce až za 10 - 15 let - raději se ušetří dolar, než jej investovat s tím, že za čas z něj budu mít sto - to nikoho nezajímá. A tak euroamerická civilizace jde do kopru a Asie vítězí... :(

Odpovědět  |   | 
VS3  |  03. 05. 2018 09:03

Slušné nezvdělané fantasmagorie. Ono z nuly se prostě roste jinak než ze světové špičky.
Čína je stále chudá montovna její HDP na hlavu je 15 tis. USD, naše 35 tis. USD, EU 42 tis. USD a USA 57 tis. USD. Čína v 2017 rostal 6,8 %, USA 3,3 %, EU 2,6 % a my 4,5 %.

Odpovědět  |   | 
nejisty zlom  |  03. 05. 2018 09:36

Euroamericka civilizace jde do kopru a Asie vitezi? Ona Asie neni jen Peking a Sanghaj.

Kolik asiatu jsi v zivote potkal? S kolika z nich jsi stravil alespon hodinu diskusi o tom, jak se tam u nich zije? Nekdy to zkus, je to neuveritelne poucne.

Obecne nejvyzivnejsi temata jsou zdravotni a socialni zajisteni. To se pak clovek dozvi veci, ze si zacne vazit i tech nasich evropskych 'pruseru'.

Odpovědět  |   | 
VS3  |  03. 05. 2018 09:40

jj to bolševici vykřikují od nepaměti, zatím jediný kdo šel do kopru byli bolševici

Odpovědět  |   | 
VS3  |  03. 05. 2018 09:41

blbe v Číně nemají například žádné státní starobní důchody

Odpovědět  |   | 
Asdf  |  03. 05. 2018 10:13

Skoro v každé větě Tvého komentáře je faktická chyba. Dost si pleteš vlastní dojmy s fakty a děláš chybné dedukce. Zároveň ani nemáš moc velký rozhled a přehled.

Odpovědět  |   | 
Qerulant  |  04. 05. 2018 21:04

na rozdíl od tebe má alespoň nějaký.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků

Nejčtenější články

Hyundai má v Česku problém. Prodejci odcházejí, odmítli nové smlouvy

Hyundai má v Česku problém. Prodejci odcház…

Další prodejci vozů Hyundai se údajně chystají nepodepsat novou smlouvu s českým zastoupením. Zákazníci to tak mohou mít dále.

28.  5.  2018 | | 289 N/A
Škoda Kodiaq má i svou temnou stránku. Na toto si stěžují její majitelé

Škoda Kodiaq má i svou temnou stránku. Na t…

Mladoboleslavská automobilka se momentálně chlubí nejrychlejším sedmimístným SUV na Nürburgringu, na adresu Kodiaqu však nepadají jen slova chvály. Tohle jsou názory z druhé strany.

17.  6.  2018 | | 134 N/A
V Brně už vám při čištění ulic auto neodtáhnou. Mají lepší metodu

V Brně už vám při čištění ulic auto neodtáh…

V Brně se změní pravidla pro blokové čištění ulic. Bude je zajišťovat město přímo se správou komunikací. Auta, která budou blokovat ulice, již nebudou odtažena.

6.  6.  2018 | | 48 N/A
Slavná závodnice zhodnotila Škodu Kodiaq RS. Její slova asi mnohé nepotěší

Slavná závodnice zhodnotila Škodu Kodiaq RS…

Německá závodnice Sabine Schmitz obkroužila slavnou Severní smyčku Nürburgringu více než 30.000krát. Zajela tam i rekord se Škodou Kodiaq RS, kterou následně zhodnotila.

15.  6.  2018 | | 79 N/A
Karel Gott a jeho auta: Měl Porsche i VW Golf. První vůz hned naboural

Karel Gott a jeho auta: Měl Porsche i VW Go…

Karel Gott měl ve své garáži i ryze sportovní kusy. Nevyhnul se ani epizodě s Porsche 911.

13.  6.  2018 | | 37 N/A