Ford vysvětlil, proč tak drasticky mění zájmy. Za vším jsou peníze

kuk  |  02. 05. 2018 14:24

Ford jde do kopru.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  02. 05. 2018 14:40

Spíše se snaží, aby nešli. Jsou na tom lépe než GM.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  02. 05. 2018 14:49

Pripravuje se na pripadnou krizi, ktera muze vypuknout kdykoli jako pred par lety, kdy jako jedna z mala automobilek nepotrebovala pomoc.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 05. 2018 16:36

Problemem US automobilek byly predevsim duchodove/zamestnanecke smlouvy a s tim souvisejici money atp nikoli nabidka vozu/modelu jako takovych.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 05. 2018 00:51

Jo to je taky jedna z věcí, který je posílaj ke dnu.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  03. 05. 2018 10:00

Tohle uz ma Ford davno vyresene, takze ho to netahne ke dnu. Co si pamatuji, tak tam bylo jednorazove vyrovnani.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 05. 2018 14:35

Jinymi slovy, Ford bude zit z minulosti (coz nesnizuje nesporne kvality Mustangu, trucku atp).

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  02. 05. 2018 15:33

Nevím, jestli by je zakladatel pochválil nebo hnal manažery bejkovcem ven z firmy.
V každém případě je zjevné, že v posledních letech jejich sortiment atrofuje. Možná je tak správně.....

Odpovědět  |   | 
MiB  |  02. 05. 2018 16:46

Strategie One Ford prostě nemůže fungovat, akorát si omyl namistrovaní dvacetiletí MBA manažeři u Fordu neuměli delší dobu přiznat a práskli to na ně až účetní
Takže to v Americe mají podržet F-kové pikapy a v Evropě by to samé měl udělat Focus, Fiesta a Mondeo. S novym Focusem díru do světa neudělají a pokud nepohnou s Mondeem a nějakými novými SUV /crossovery na bázi Focusu a Fiesty ( protože Ecosport a Ka+ je humus) , tak to v Evropě taky růžově nevidím.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 05. 2018 19:39

Tak SUV na bázi Focusu tady máš již docela dlouho, Kuga, a nemyslím si, že všichni prahnou po autech SUV a pod. Mondeo je prakticky odsouzeno k zániku, Ford se tím vůbec netají. Pokud jde o Fiestu a při pohledu na ceník, tak si nedovedu dost dobře představit kolik by si za takového crossovera, na této bázi, Ford řekl, když se podívám na tu šumařinu Ecosport. Takže buď se přesedlá na "nákladní auta" od Forda, Ranger, nebo na SUV, nebo se zkrátka půjde k jiné automobilce. Osobně nomám zapotřebí mít nějakou obrovskou obludu. To raději něco, kde budu mít dobrý pocit z řízení auta.

Odpovědět  |   | 
pegas64  |  02. 05. 2018 18:21

Doba je emisne tazka , ale urcite je lepsie, ak sa kazdy bude specializovat na to, co vie dobre robit a zakaznici to kupuju.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 05. 2018 19:44

Tak vidím, že sexuální nabídky jedou ve velkém stylu stále, a to i na jiných webech. Tady to navíc vyřešili šalamounsky, když jsem psal, jestli je opravdu takový problém zablokovat IP. Zablokovali je, ale všem z hlaviček příspěvků. Palec hore kvalitně odvedené práci!

Odpovědět  |   | 
Ota  |  03. 05. 2018 07:51

a nebo spis GDPR

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 05. 2018 09:01

Smart boy, 1*

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 05. 2018 08:29

Podívejme se na to optikou porovnání výkonnosti ekonomik USA, EU a Číny. První dvě více-méně stagnují, Čína bouřlivě roste. V Číně se plánuje na desetiletí. Buduje se a rozvíjí i to, co je zpočátku dlouhodobě ztrátové. Protože rozvoj a cesta na vrchol chce čas. Tak se kdysi uvažovalo i v Evropě - budovaly se rodinné firmy z ničeho, které se dědily z generace na generaci a důležité bylo firmu udržet a vybudovat budoucnost - ne okamžitý zisk.
Dnes je jediné měřítko úspěšnosti: neustálý růst. Každý chce vidět své akcie růst, nikdo nechce čekat, že nějaká strategie přinese ovoce až za 10 - 15 let - raději se ušetří dolar, než jej investovat s tím, že za čas z něj budu mít sto - to nikoho nezajímá. A tak euroamerická civilizace jde do kopru a Asie vítězí... :(

Odpovědět  |   | 
VS3  |  03. 05. 2018 09:03

Slušné nezvdělané fantasmagorie. Ono z nuly se prostě roste jinak než ze světové špičky.
Čína je stále chudá montovna její HDP na hlavu je 15 tis. USD, naše 35 tis. USD, EU 42 tis. USD a USA 57 tis. USD. Čína v 2017 rostal 6,8 %, USA 3,3 %, EU 2,6 % a my 4,5 %.

Odpovědět  |   | 
nejisty zlom  |  03. 05. 2018 09:36

Euroamericka civilizace jde do kopru a Asie vitezi? Ona Asie neni jen Peking a Sanghaj.

Kolik asiatu jsi v zivote potkal? S kolika z nich jsi stravil alespon hodinu diskusi o tom, jak se tam u nich zije? Nekdy to zkus, je to neuveritelne poucne.

Obecne nejvyzivnejsi temata jsou zdravotni a socialni zajisteni. To se pak clovek dozvi veci, ze si zacne vazit i tech nasich evropskych 'pruseru'.

Odpovědět  |   | 
VS3  |  03. 05. 2018 09:40

jj to bolševici vykřikují od nepaměti, zatím jediný kdo šel do kopru byli bolševici

Odpovědět  |   | 
VS3  |  03. 05. 2018 09:41

blbe v Číně nemají například žádné státní starobní důchody

Odpovědět  |   | 
Asdf  |  03. 05. 2018 10:13

Skoro v každé větě Tvého komentáře je faktická chyba. Dost si pleteš vlastní dojmy s fakty a děláš chybné dedukce. Zároveň ani nemáš moc velký rozhled a přehled.

Odpovědět  |   | 
Qerulant  |  04. 05. 2018 21:04

na rozdíl od tebe má alespoň nějaký.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 86 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků

Nejčtenější články

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně pro sovětskou tajnou službu

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně …

Ruské žigulíky si pamatujeme jako svižnější alternativy k domácím škodovkám, v bývalém Sovětském svazu se však vyráběly pro potřeby ministerstva vnitra i rychlejší speciální verze poháněné motory s krouživým pístem.

21.  1.  2019 | | 22 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.

20.  1.  2019 | | 238 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 26 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A