Ford vyřešil jeden z častých problémů lidstva. Díky systému vedení v pruzích

Ne, tento článek není úplně o autech. Je o každodenním problému, který zažívá mnoho z nás. A Ford ho právě vyřešil.

Podle studie spí jeden ze čtyř lidí ve vztahu raději odděleně. Spousta párů má problém s tím, že protějšek „krade“ peřinu, nebo svého partnera prostě vytlačí z postele. Ford má ale řešení, při kterém nemusíte každý do jiné postele. Nedostatek spánku totiž zvyšuje riziko zranění a nehod v domácnosti.

Ford má nový 7,3litrový motor pro náklaďáky. Prý se vejde i do Mustangu

Ford má nový 7,3litrový motor pro náklaďáky. Prý se vejde i do Mustangu

Automobilka přišla se zařízením Lane-Keeping Bed, čili postelí, která využívá systémů z automobilového průmyslu. Myšlenka vychází z bezpečnostního systému vozidel, který hlídá jízdní pruhy a v případě vyjetí nasměřuje vůz zpět do pruhu.

Tímto systémem se nechala inspirovat i nová postel, která díky tlakovým senzorům monitoruje, kde kdo zrovna leží. V případě, že nejste tam, kde máte být, vás postel díky dopravnímu pásu vrátí zpět na své místo.  

S vývojem Fordu Focus kombi pomáhal i tento mazel. Čím přispěl?

S vývojem Fordu Focus kombi pomáhal i tento mazel. Čím přispěl?

Postel zatím existuje v jediném prototypu, ale její výroba je reálná. Tato libůstka vznikla za dveřmi centra Ford Interventions, kde převádí technologii z automobilového světa do toho obyčejného. Vzpomeňte si třeba na zvukotěsnou boudu pro domácí mazlíčky, aby se k nim nedostal hluk od ohňostrojů.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků