Ford využívá systémy prémiového Lincolnu, aby vylepšil vlastní sadu technologií autonomní jízdy.
Balíček systémů autonomního řízení BlueCruise představil Ford teprve loni a již nyní připravuje výrazná vylepšení. Ta přebírá od prémiového Lincolnu a prvním nositelem pokroku bude Mustang Mach-E modelového roku 2023, čímž chce opět podpořit prodeje a prestiž. Zatím není jasné, ve kterých dalších modelech se novinky výhledově objeví, ani jestli bude dostupná nějaká aktualizace softwaru pro současné majitele elektrického Mustangu.
Největší senzací balíčku BlueCruise verze 1.2. je „hands-free“ změna jízdního pruhu, případně její doporučení. Uvozovky jsou na místě, jelikož pokyn ke změně musí stále řidič iniciovat páčkou blinkrů. Stejný princip již známe například z Mercedesu.
Vůz také pečlivěji monitoruje prostor kolem sebe a lépe reaguje na jiná vozidla v okolních pruzích. Nohu z pedálů můžete sundat i když se blíží zatáčka. Mustang nejdříve oznámí plánované snížení rychlosti před zatáčkou, a i ostřejší profil zvládne plynule projet. Technologie BlueCruise nyní funguje na 130.000 mil dálnic a do služby se přihlásilo 75.000 majitelů vozů Ford (Mustang Mach-E a F-150) a Lincoln.