Ford vyladil Mustang GT350. Dostal díly z GT500 a měl by fungovat i na okruhu

Přiostřený Mustang G350 obdržel lehkou modernizaci, během které využil novinky z velkého bratra GT500 a pár dalších maličkostí.

Ostrý a okruhově zaměřený Ford Mustang Shelby GT350 už zanedlouho nebude po uvedení bestie GT500 do prodeje vrcholem nabídky rychlých Mustangů. Od příchozího vrcholu si však nyní vypůjčuje pár dílů, aby své schopnosti na silnici i na trati o cosi vylepšil. Zvenku však nejsou změny zrovna patrné.

Exteriér se totiž dočkal jen nových možností odstínů karoserie, mezi kterými se objevuje zelená Grabber Lime, oranžová Twister Orange, stříbrná Silver a červená Red Hot Metallic. Volitelné pruhy na karoserii zůstávají volitelnou položkou.

Ford upřesnil schopnosti Mustangu GT500. Má ohromující dynamiku i brzdy

Ford upřesnil schopnosti Mustangu GT500. Má ohromující dynamiku i brzdy

Uvnitř se ostrý Mustang dočkal systému FordPass Connect, který zajišťuje funkci vzdáleného přístupu k vozu přes aplikaci v telefonu – zvládá ukázat polohu vozu, zamknout/odemknout dveře, zkontrolovat množství paliva a oleje a řidiče také upozorní na blížící se prohlídku v servisu.

Mezi hlavní technické novinky modernizovaného GT350 však patří změny na podvozku a řízení. Auto tedy přijíždí s novou geometrií přední nápravy a ze zmíněného GT500 si vypůjčuje novou převodku řízení, nové nastavení elektrického posilovače a rovněž těhlice přední nápravy.

Mustang slaví 55 let od uvedení. Edice Mustang55 může mít jednou velkou cenu

Mustang slaví 55 let od uvedení. Edice Mustang55 může mít jednou velkou cenu

Pod kapotou se žádné změny nedějí a vlastně asi nejsou potřeba. Stále zde sídlí hrdelní 5,2litrový atmosférický osmiválec s plochou klikovou hřídelí, který produkuje 392 kW (533 koní), 582 N.m točivého momentu a vytáčí se k omezovači v 8250 ot/min. Jedinou možností převodovky zůstává šestistupňový manuál.

V případě verze GT350R jsou pak zájemci nadále potěšeni hrstkou dílu, jež doplňují okruhové zaměření Mustangu jako například lehčí karbonová kola, odstranění zadních sedaček či vylepšený bodykit s velkým splitterem a vyšším zadním křídlem.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků