Ford vyladil Mustang GT350. Dostal díly z GT500 a měl by fungovat i na okruhu

Přiostřený Mustang G350 obdržel lehkou modernizaci, během které využil novinky z velkého bratra GT500 a pár dalších maličkostí.

Ostrý a okruhově zaměřený Ford Mustang Shelby GT350 už zanedlouho nebude po uvedení bestie GT500 do prodeje vrcholem nabídky rychlých Mustangů. Od příchozího vrcholu si však nyní vypůjčuje pár dílů, aby své schopnosti na silnici i na trati o cosi vylepšil. Zvenku však nejsou změny zrovna patrné.

Exteriér se totiž dočkal jen nových možností odstínů karoserie, mezi kterými se objevuje zelená Grabber Lime, oranžová Twister Orange, stříbrná Silver a červená Red Hot Metallic. Volitelné pruhy na karoserii zůstávají volitelnou položkou.

Ford upřesnil schopnosti Mustangu GT500. Má ohromující dynamiku i brzdy

Ford upřesnil schopnosti Mustangu GT500. Má ohromující dynamiku i brzdy

Uvnitř se ostrý Mustang dočkal systému FordPass Connect, který zajišťuje funkci vzdáleného přístupu k vozu přes aplikaci v telefonu – zvládá ukázat polohu vozu, zamknout/odemknout dveře, zkontrolovat množství paliva a oleje a řidiče také upozorní na blížící se prohlídku v servisu.

Mezi hlavní technické novinky modernizovaného GT350 však patří změny na podvozku a řízení. Auto tedy přijíždí s novou geometrií přední nápravy a ze zmíněného GT500 si vypůjčuje novou převodku řízení, nové nastavení elektrického posilovače a rovněž těhlice přední nápravy.

Mustang slaví 55 let od uvedení. Edice Mustang55 může mít jednou velkou cenu

Mustang slaví 55 let od uvedení. Edice Mustang55 může mít jednou velkou cenu

Pod kapotou se žádné změny nedějí a vlastně asi nejsou potřeba. Stále zde sídlí hrdelní 5,2litrový atmosférický osmiválec s plochou klikovou hřídelí, který produkuje 392 kW (533 koní), 582 N.m točivého momentu a vytáčí se k omezovači v 8250 ot/min. Jedinou možností převodovky zůstává šestistupňový manuál.

V případě verze GT350R jsou pak zájemci nadále potěšeni hrstkou dílu, jež doplňují okruhové zaměření Mustangu jako například lehčí karbonová kola, odstranění zadních sedaček či vylepšený bodykit s velkým splitterem a vyšším zadním křídlem.

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

dnes | Vladimír Kadera | 104 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 77 příspěvků