Ford Visos: americká vize budoucnosti (Frankfurt)

Ford si hrál před frankfurtským autosalonem na tajnůstkáře. Na rozdíl od ostatních automobilek vypustil pouhou iluzi novinky reprezentovanou záhadnou fotografií siluety vozu. První den frankfurtského autosalonu přerostla silueta v třídveřové kupé, které nehodlá prostorem hýčkat pouze cestující na předních sedadlech. Místa bude dostatek pro čtyři dospělé osoby.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Ford si schoval představení svého nového konceptu až do Frankfurtu

Není to ale pouze vnitřní prostor, kterým se studie pochlubí. Je tu celá řada dalších specialit. Posuďte sami. Třídveřové kupé se po vzoru jednoho filmového taxíku změní po zmáčknutí kouzelného tlačítka z klidného beránka na sportovního dravce – podsvícení přístrojové desky dostane agresivnější tón, posádka zapadne do sportovních, anatomicky tvarovaných sedadel.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Ford Visos má ukázat, kudy bude americká automobilka směřovat v budoucnu

Zlatý hřeb večera lze pozorovat pouze zvenčí. Z přední i zadní části vozu se vysunou spoilery a difuzér v zadním nárazníku. Pokud by řidič zapomněl sportovní mód aktivovat, provede to vůz za něj při překročení rychlosti 90 km/h. Zajímavá skořápka ukrývá ještě zajímavější „vnitřnosti“. Interiér automobilu oplývá elektronikou. Systém „Aktive surfacing“ zobrazuje na rozměrných LCD displejích pouze důležité údaje, nechybí ani GPS s DVD mechanikou.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Obligátní světla z LED diod. -- Interiér je pojat přísně účelově

Dvaceti palcová kola pohání šestiválec biturbo s výkonem 257 kW/350 k a točivým momentem 400 N.m. Výkon přenáší na vozovku šestistupňová převodovka ASM.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků