Ford Vignale je realitou. Chcete Mondeo za 1 277 240 Kč?

Ford Vignale je realitou. Chcete Mondeo za 1 277 240 Kč?

Ford předvedl do reality program luxusních verzí běžných automobilů, který se jmenuje Vignale. Jako první se prémiové péče dočkalo Mondeo, které už zná také své české ceny. Nejlevnější Vignale koupíte za 929 990 Kč, to nejdražší naopak za necelých 1,3 milionu korun.

Test Ford Mondeo Kombi 2.0 TDCi: Dobré, vážně velmi dobré

Test Ford Mondeo Kombi 2.0 TDCi: Dobré, vážně velmi dobré

Ford Vignale Mondeo poznáte podle většího počtu chromových prvků na karoserii, upravené masky chladiče, minimálně osmnáctipalcových litých kol se speciálním designem a případně podle laku karoserie Vignale Nocciola (hnědá). Alternativně můžete sáhnout po černé Panther, bílé Platinum nebo šedé Magnetic.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mondea z programu Vignale mají jinou masku chladiče, mohou mít hnědou barvu určenou pouze pro tyto verze a na karoserii najdeme více chromových doplňků

Nejvíce se péče tohoto programu ale podepíše v interiéru, kde vždy najdete prémiovou kůži. Ta se jen tak mimochodem řeže laserem, aby byl řez co nejpřesnější. Čalounění je přirozeně i prošívané.

Pohodu na palubě pak ještě dále zlepší systém Active Noise Cancellation, který snímá přes trojici mikrofonů hluk v autě a pomocí reproduktorů vysílá akustické vlny s opačnou fází. Dokončování luxusního Mondea probíhá ručně a na auto čeká navíc sto kontrol kvality, kterými běžné varianty procházet nemusí.

Ford Mondeo v luxusní verzi Vignale má políčeno na bonitní klientelu

Ford Mondeo v luxusní verzi Vignale má políčeno na bonitní klientelu

Do programu Vignale bylo zařazeno Mondeo s karoserií sedan i kombi, přičemž na výběr bude mezi hybridem, vrcholným benzinovým motorem EcoBoost (240 k) a dvojicí dieselů (180 nebo 210 k). Nejsilnější diesel ale zatím v české nabídce, kterou jen tak mimochodem najdete na speciálních stránkách vignale.ford.cz, zatím chybí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér slibuje perfektní zpracování a především luxusně čalouněná sedadla. Mondeo bude také například aktivně potlačovat hluk v interiéru

Základní Vignale Mondeo s motorem 2.0 TDCi (180 k) a manuálem stojí na českém trhu 929 990 Kč. Hybridní Vignale už vyjde na 1,2 milionu korun, ale navíc přidá devatenáctipalcová kola, adaptivní tempomat, masážní sedadla nebo panoramatickou střechu. Zájemci o kombi si musí nachystat 1 247 490 Kč na verzi s benzinovým motorem, absolutní vrchol pak představuje dieselový kombík s pořizovací cenou 1 277 240 Kč.

Ten má ale kromě dvoulitrového dieselu také automat a pohon všech kol, navíc nabídne sportovní odpružení a automatické udržení konstantní světlé výšky. Spolu s programem Vignale pak souvisí i různé doplňky a lepší péče o zákazníka. První objednávky začne Ford přijímat v květnu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 280 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 114 106 km
Cena: 170 000 Kč
Ford Kuga 2
Rok výroby: 2009
Stav: 163 746 km
Cena: 256 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 191 512 km
Cena: 69 000 Kč
Ford Galaxy 1,9
Rok výroby: 2003
Stav: 264 758 km
Cena: 76 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 158 232 km
Cena: 109 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků