Ford Vignale je realitou. Chcete Mondeo za 1 277 240 Kč?

Ford předvedl do reality program luxusních verzí běžných automobilů, který se jmenuje Vignale. Jako první se prémiové péče dočkalo Mondeo, které už zná také své české ceny. Nejlevnější Vignale koupíte za 929 990 Kč, to nejdražší naopak za necelých 1,3 milionu korun.

Test Ford Mondeo Kombi 2.0 TDCi: Dobré, vážně velmi dobré

Test Ford Mondeo Kombi 2.0 TDCi: Dobré, vážně velmi dobré

Ford Vignale Mondeo poznáte podle většího počtu chromových prvků na karoserii, upravené masky chladiče, minimálně osmnáctipalcových litých kol se speciálním designem a případně podle laku karoserie Vignale Nocciola (hnědá). Alternativně můžete sáhnout po černé Panther, bílé Platinum nebo šedé Magnetic.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mondea z programu Vignale mají jinou masku chladiče, mohou mít hnědou barvu určenou pouze pro tyto verze a na karoserii najdeme více chromových doplňků

Nejvíce se péče tohoto programu ale podepíše v interiéru, kde vždy najdete prémiovou kůži. Ta se jen tak mimochodem řeže laserem, aby byl řez co nejpřesnější. Čalounění je přirozeně i prošívané.

Pohodu na palubě pak ještě dále zlepší systém Active Noise Cancellation, který snímá přes trojici mikrofonů hluk v autě a pomocí reproduktorů vysílá akustické vlny s opačnou fází. Dokončování luxusního Mondea probíhá ručně a na auto čeká navíc sto kontrol kvality, kterými běžné varianty procházet nemusí.

Ford Mondeo v luxusní verzi Vignale má políčeno na bonitní klientelu

Ford Mondeo v luxusní verzi Vignale má políčeno na bonitní klientelu

Do programu Vignale bylo zařazeno Mondeo s karoserií sedan i kombi, přičemž na výběr bude mezi hybridem, vrcholným benzinovým motorem EcoBoost (240 k) a dvojicí dieselů (180 nebo 210 k). Nejsilnější diesel ale zatím v české nabídce, kterou jen tak mimochodem najdete na speciálních stránkách vignale.ford.cz, zatím chybí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér slibuje perfektní zpracování a především luxusně čalouněná sedadla. Mondeo bude také například aktivně potlačovat hluk v interiéru

Základní Vignale Mondeo s motorem 2.0 TDCi (180 k) a manuálem stojí na českém trhu 929 990 Kč. Hybridní Vignale už vyjde na 1,2 milionu korun, ale navíc přidá devatenáctipalcová kola, adaptivní tempomat, masážní sedadla nebo panoramatickou střechu. Zájemci o kombi si musí nachystat 1 247 490 Kč na verzi s benzinovým motorem, absolutní vrchol pak představuje dieselový kombík s pořizovací cenou 1 277 240 Kč.

Ten má ale kromě dvoulitrového dieselu také automat a pohon všech kol, navíc nabídne sportovní odpružení a automatické udržení konstantní světlé výšky. Spolu s programem Vignale pak souvisí i různé doplňky a lepší péče o zákazníka. První objednávky začne Ford přijímat v květnu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků