mali by sa skor zamerat na to, aby fungoval motor a az potom riesit viny.
Co by na to reklo nase STK? :-D
Citace: "...Používá totiž pouze software pro ovládání zadního diferenciálu ..."Dovolil bych si upozornit autora článku, že Focus RS vzadu žádný diferenciál nemá
A vies povedať ako by to 4x4 potom pracovalo?
Viem. Předek je poháněn přímo z převodovky a zadek přes spojovací hřídel. Namísto obvyklého diferenciálu je ale vzadu jen stálý úhlový převod a zadní kola jsou poháněna sanostatně přes dvě lamelové spojky. Každé kolo má jednu a jejich hnací síla se proto dá ovládat nezávisle. Vše vyrábí firma GKNTo jsou obecně známá fakta a Ford se tím řešením docela často chlubí, taže nechápu jakto že o tom odborný novinář nic neví
Vždycky mi vrtalo hlavou jak se s tím smiřují kotouče, to musí člověk udělat 10x a pak jít pro nový ne? Nebo se pletu?
Pletes B-]
ehh, takže když dupnu na brzdy tak zvlním kotouč ale když je zablokuju hned tak jsou v pohodě? To se mi nějak nezdá, jak to tedy funguje?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.