Ford vám ukáže, jak nainstalovat nejlepší ruční brzdu dneška. Je to snadné!

8 komentářů

xyz
16. února • 15:26

mali by sa skor zamerat na to, aby fungoval motor a az potom riesit viny.

Pavel
15. února • 8:46

Co by na to reklo nase STK? :-D

vana
15. února • 7:16

Citace: "...Používá totiž pouze software pro ovládání zadního diferenciálu ..."Dovolil bych si upozornit autora článku, že Focus RS vzadu žádný diferenciál nemá

Miro
15. února • 22:48

A vies povedať ako by to 4x4 potom pracovalo?

vana
16. února • 7:24

Viem. Předek je poháněn přímo z převodovky a zadek přes spojovací hřídel. Namísto obvyklého diferenciálu je ale vzadu jen stálý úhlový převod a zadní kola jsou poháněna sanostatně přes dvě lamelové spojky. Každé kolo má jednu a jejich hnací síla se proto dá ovládat nezávisle. Vše vyrábí firma GKN
To jsou obecně známá fakta a Ford se tím řešením docela často chlubí, taže nechápu jakto že o tom odborný novinář nic neví

Twan
14. února • 15:45

Vždycky mi vrtalo hlavou jak se s tím smiřují kotouče, to musí člověk udělat 10x a pak jít pro nový ne? Nebo se pletu?

Pavel
15. února • 8:45

Pletes B-]

Twan
16. února • 11:49

ehh, takže když dupnu na brzdy tak zvlním kotouč ale když je zablokuju hned tak jsou v pohodě? To se mi nějak nezdá, jak to tedy funguje?

Doporučujeme

Články odjinud