Ford vám ukáže, jak nainstalovat nejlepší ruční brzdu dneška. Je to snadné!

Chcete na svém Focusu RS předvádět kousky jako Ken Block? Ford má pro vás řešení. S touto ruční brzdou by to neměl být takový problém.

Koncem loňského roku americká automobilka představil oficiální doplněk pro model Focus RS. Ruční brzdu, která z vás má udělat dalšího Kena Blocka. Teď všem zájemcům o tohle vylepšení dokonce Ford připravil instruktážní video, jak si poradit s instalací tohoto vylepšení. 

Ford popisuje mechanismus jako první "elektronickou ruční brzdu". Používá totiž pouze software pro ovládání zadního diferenciálu a ABS pro ovládání brzd. Novinka nemá nic společného s tradičními hydraulickými ručními brzdami, které vyžadují například instalaci nových brzdových vedení.

Ford bude propagovat sporty během zimní olympiády. Zahraje na city

Ford bude propagovat sporty během zimní olympiády. Zahraje na city

"Myslím, že je to opravdu skvělé, že Ford Performance nabízí svým zákazníkům způsob, jak dělat drifty ve Focusu RS. Určitě to dělá auto při řízení ještě zábavnějším," řekl samotný mistr driftů Ken Block. 

Ford Performance Drift Stick je k dostání v USA a Kanadě od 1. prosince minulého roku. Je určen pro Focus RS současné generace  a nemá vliv na tovární záruku. Cena je stanovena na 999 dolarů, tedy v přepočtu více než 20 000 korun. Při kombinované spotřebě 22 l/100 km se vám ale možná spíše tyto peníze budou hodit na benzínce...

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků