Ford vám ukáže, jak nainstalovat nejlepší ruční brzdu dneška. Je to snadné!

Chcete na svém Focusu RS předvádět kousky jako Ken Block? Ford má pro vás řešení. S touto ruční brzdou by to neměl být takový problém.

Koncem loňského roku americká automobilka představil oficiální doplněk pro model Focus RS. Ruční brzdu, která z vás má udělat dalšího Kena Blocka. Teď všem zájemcům o tohle vylepšení dokonce Ford připravil instruktážní video, jak si poradit s instalací tohoto vylepšení. 

Ford popisuje mechanismus jako první "elektronickou ruční brzdu". Používá totiž pouze software pro ovládání zadního diferenciálu a ABS pro ovládání brzd. Novinka nemá nic společného s tradičními hydraulickými ručními brzdami, které vyžadují například instalaci nových brzdových vedení.

Ford bude propagovat sporty během zimní olympiády. Zahraje na city

Ford bude propagovat sporty během zimní olympiády. Zahraje na city

"Myslím, že je to opravdu skvělé, že Ford Performance nabízí svým zákazníkům způsob, jak dělat drifty ve Focusu RS. Určitě to dělá auto při řízení ještě zábavnějším," řekl samotný mistr driftů Ken Block. 

Ford Performance Drift Stick je k dostání v USA a Kanadě od 1. prosince minulého roku. Je určen pro Focus RS současné generace  a nemá vliv na tovární záruku. Cena je stanovena na 999 dolarů, tedy v přepočtu více než 20 000 korun. Při kombinované spotřebě 22 l/100 km se vám ale možná spíše tyto peníze budou hodit na benzínce...

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků