Ford v Paříži: Nový S-Max i C-Max a také samozřejmě Mustang

Nový Mustang vzbudil rozruch, když přišel s přeplňovaným čtyřválcem 2,3 l Ecoboost. A při tom to není tak dávno, kdy měl Mustang čtyřválec s turbem. Nový motor má navíc přes 300 koní, je úsporný s nízkými emisemi a autu uděluje solidní dynamiku, což potvrzují i první nezávislé testy. O zvuk se v případě čtyřválce stará digitální syntetizátor, který už má dnes prakticky každý sportovní model, třeba BMW M5.

Facelift Fordu C-Max ještě jednou a podrobně fotogalerie

Facelift Fordu C-Max ještě jednou a podrobně fotogalerie

Na evropském trhu bude v Mustangu k dispozici ještě klasický pětilitrový osmiválec, šestiválec bude vyhrazen pouze pro americký trh, neboť se dynamicky od čtyřválce zas tolik neliší, má nižší točivý moment a vyšší spotřebu. Vedle automatu dorazí i manuál a později samozřejmě přijde i kabriolet.

Na stánku Fordu je k vidění také nové MPV S-Max a faceliftovaný menší C-Max. S-Max dostal čtyřválec 1.5 Ecoboost a hodnotnější interiér, který by měl nabízet lepší ergonomii a více prostoru. Vrchol nabídky motorů tvoří naftové jednotky TDCI o výkonu až 180 koní a benzín může spalovat dvoulitr o výkonu až 240 koní.

Nový Ford S-Max se odhaluje před pařížskou premiérou

Nový Ford S-Max se odhaluje před pařížskou premiérou

Ford C-Max prošel menší modernizací, která se dotkla například přední části vozu. Facelift už jsme si představili dříve, tak jen připomeneme, že pod kapotou může být motor 1.5 TDCI o výkonech od 95 do 120 koní nebo benzínový Ecoboost 1,5 l o výkonu od 150 do 182 koní. Ford v novém C-Maxu slibuje lepší odhlučnění, kvalitnější zpracování a dostaneme i propracovanější palubní systém s dotykovým displejem a rozšířenými funkcemi.

Chybět na stánku automobilky Ford pak nemůže samozřejmě ani evropská verze nového Mondea, která se už oficiálně začala prodávat i na českém trhu. 

Nový Ford Mondeo konečně v prodeji. Máme ceny všech motorizací  

Nový Ford Mondeo konečně v prodeji. Máme ceny všech motorizací  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků