Ford v Paříži: Nový S-Max i C-Max a také samozřejmě Mustang

Nový Mustang vzbudil rozruch, když přišel s přeplňovaným čtyřválcem 2,3 l Ecoboost. A při tom to není tak dávno, kdy měl Mustang čtyřválec s turbem. Nový motor má navíc přes 300 koní, je úsporný s nízkými emisemi a autu uděluje solidní dynamiku, což potvrzují i první nezávislé testy. O zvuk se v případě čtyřválce stará digitální syntetizátor, který už má dnes prakticky každý sportovní model, třeba BMW M5.

Facelift Fordu C-Max ještě jednou a podrobně fotogalerie

Facelift Fordu C-Max ještě jednou a podrobně fotogalerie

Na evropském trhu bude v Mustangu k dispozici ještě klasický pětilitrový osmiválec, šestiválec bude vyhrazen pouze pro americký trh, neboť se dynamicky od čtyřválce zas tolik neliší, má nižší točivý moment a vyšší spotřebu. Vedle automatu dorazí i manuál a později samozřejmě přijde i kabriolet.

Na stánku Fordu je k vidění také nové MPV S-Max a faceliftovaný menší C-Max. S-Max dostal čtyřválec 1.5 Ecoboost a hodnotnější interiér, který by měl nabízet lepší ergonomii a více prostoru. Vrchol nabídky motorů tvoří naftové jednotky TDCI o výkonu až 180 koní a benzín může spalovat dvoulitr o výkonu až 240 koní.

Nový Ford S-Max se odhaluje před pařížskou premiérou

Nový Ford S-Max se odhaluje před pařížskou premiérou

Ford C-Max prošel menší modernizací, která se dotkla například přední části vozu. Facelift už jsme si představili dříve, tak jen připomeneme, že pod kapotou může být motor 1.5 TDCI o výkonech od 95 do 120 koní nebo benzínový Ecoboost 1,5 l o výkonu od 150 do 182 koní. Ford v novém C-Maxu slibuje lepší odhlučnění, kvalitnější zpracování a dostaneme i propracovanější palubní systém s dotykovým displejem a rozšířenými funkcemi.

Chybět na stánku automobilky Ford pak nemůže samozřejmě ani evropská verze nového Mondea, která se už oficiálně začala prodávat i na českém trhu. 

Nový Ford Mondeo konečně v prodeji. Máme ceny všech motorizací  

Nový Ford Mondeo konečně v prodeji. Máme ceny všech motorizací  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků