Ford v Paříži: Nový S-Max i C-Max a také samozřejmě Mustang

Nový Mustang vzbudil rozruch, když přišel s přeplňovaným čtyřválcem 2,3 l Ecoboost. A při tom to není tak dávno, kdy měl Mustang čtyřválec s turbem. Nový motor má navíc přes 300 koní, je úsporný s nízkými emisemi a autu uděluje solidní dynamiku, což potvrzují i první nezávislé testy. O zvuk se v případě čtyřválce stará digitální syntetizátor, který už má dnes prakticky každý sportovní model, třeba BMW M5.

Facelift Fordu C-Max ještě jednou a podrobně fotogalerie

Facelift Fordu C-Max ještě jednou a podrobně fotogalerie

Na evropském trhu bude v Mustangu k dispozici ještě klasický pětilitrový osmiválec, šestiválec bude vyhrazen pouze pro americký trh, neboť se dynamicky od čtyřválce zas tolik neliší, má nižší točivý moment a vyšší spotřebu. Vedle automatu dorazí i manuál a později samozřejmě přijde i kabriolet.

Na stánku Fordu je k vidění také nové MPV S-Max a faceliftovaný menší C-Max. S-Max dostal čtyřválec 1.5 Ecoboost a hodnotnější interiér, který by měl nabízet lepší ergonomii a více prostoru. Vrchol nabídky motorů tvoří naftové jednotky TDCI o výkonu až 180 koní a benzín může spalovat dvoulitr o výkonu až 240 koní.

Nový Ford S-Max se odhaluje před pařížskou premiérou

Nový Ford S-Max se odhaluje před pařížskou premiérou

Ford C-Max prošel menší modernizací, která se dotkla například přední části vozu. Facelift už jsme si představili dříve, tak jen připomeneme, že pod kapotou může být motor 1.5 TDCI o výkonech od 95 do 120 koní nebo benzínový Ecoboost 1,5 l o výkonu od 150 do 182 koní. Ford v novém C-Maxu slibuje lepší odhlučnění, kvalitnější zpracování a dostaneme i propracovanější palubní systém s dotykovým displejem a rozšířenými funkcemi.

Chybět na stánku automobilky Ford pak nemůže samozřejmě ani evropská verze nového Mondea, která se už oficiálně začala prodávat i na českém trhu. 

Nový Ford Mondeo konečně v prodeji. Máme ceny všech motorizací  

Nový Ford Mondeo konečně v prodeji. Máme ceny všech motorizací  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků