Ford v Detroitu ukázal nejnovější pickup F-150. Dostane i naftové motory

Modrý ovál na zámořském autosalonu představil aktualizovaný model F-150. Do prodeje zamíří na konci tohoto roku, později se dočká i naftových jednotek.

Tři roky po uvedení současné generace pickupu F-150 představil Ford na letošním autosalonu v Detroitu aktualizovanou verzi. Výrazných změn doznala zejména příď, která dostala přepracovanou mřížku a nové světlomety. Důležitou novinkou jsou také naftové pohonné jednotky.

Závidíte? Kenu Blockovi pro řádění s F150 Raptor zajistili hodně sněhu

Závidíte? Kenu Blockovi pro řádění s F150 Raptor zajistili hodně sněhu

Přední část vozu se americká automobilka rozhodla pozměnit kvůli podobnosti modelu se Super Duty. Mřížka se nyní protáhla až do LED světel ve tvaru písmene C. Konstruktér Fordu Gordon Platto na show v zámoří uvedl, že mřížka bude k dispozici v sedmi provedeních (různé odstíny a chromové prvky) a k tomu bude na výběr z šesti vzorů a velikostí kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ford F-150 nabídne pět pohonných jednotek. Klíčovou novinkou je potvrzení třílitrového turbodieselu o šesti válcích. Ten bude spárován s desetistupňovou automatickou převodovkou. Zájemci o tento motor si ale musí počkat až do léta 2018. V té době budou také oficiálně odhaleny podrobné údaje, včetně výkonu, točivého momentu a spotřeby paliva.

Ford dá elektromotor téměř do všech svých aut. I do mustangu

Ford dá elektromotor téměř do všech svých aut. I do mustangu

Chybět pochopitelně nebudou ani bezpečnostní a technologické prvky. F-150 disponuje adaptivním tempomatem s funkcí stop and go, či varovným systémem s detekcí chodců. Vůz se bude moci připojit k vysokorychlostní síti LTE a samozřejmostí je také konektivita chytrých telefonů.

V Severní Americe se pick-up začne prodávat na konci letošního roku. I zde byl Ford co do informací stručný, nevíme tedy ani to, kolik bude nové F-150 stát. Prohlédnout si můžeme alespoň galerii oficiálních snímků Fordu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 26 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků