Ford v Detroitu ukázal nejnovější pickup F-150. Dostane i naftové motory

Modrý ovál na zámořském autosalonu představil aktualizovaný model F-150. Do prodeje zamíří na konci tohoto roku, později se dočká i naftových jednotek.

Tři roky po uvedení současné generace pickupu F-150 představil Ford na letošním autosalonu v Detroitu aktualizovanou verzi. Výrazných změn doznala zejména příď, která dostala přepracovanou mřížku a nové světlomety. Důležitou novinkou jsou také naftové pohonné jednotky.

Závidíte? Kenu Blockovi pro řádění s F150 Raptor zajistili hodně sněhu

Závidíte? Kenu Blockovi pro řádění s F150 Raptor zajistili hodně sněhu

Přední část vozu se americká automobilka rozhodla pozměnit kvůli podobnosti modelu se Super Duty. Mřížka se nyní protáhla až do LED světel ve tvaru písmene C. Konstruktér Fordu Gordon Platto na show v zámoří uvedl, že mřížka bude k dispozici v sedmi provedeních (různé odstíny a chromové prvky) a k tomu bude na výběr z šesti vzorů a velikostí kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ford F-150 nabídne pět pohonných jednotek. Klíčovou novinkou je potvrzení třílitrového turbodieselu o šesti válcích. Ten bude spárován s desetistupňovou automatickou převodovkou. Zájemci o tento motor si ale musí počkat až do léta 2018. V té době budou také oficiálně odhaleny podrobné údaje, včetně výkonu, točivého momentu a spotřeby paliva.

Ford dá elektromotor téměř do všech svých aut. I do mustangu

Ford dá elektromotor téměř do všech svých aut. I do mustangu

Chybět pochopitelně nebudou ani bezpečnostní a technologické prvky. F-150 disponuje adaptivním tempomatem s funkcí stop and go, či varovným systémem s detekcí chodců. Vůz se bude moci připojit k vysokorychlostní síti LTE a samozřejmostí je také konektivita chytrých telefonů.

V Severní Americe se pick-up začne prodávat na konci letošního roku. I zde byl Ford co do informací stručný, nevíme tedy ani to, kolik bude nové F-150 stát. Prohlédnout si můžeme alespoň galerii oficiálních snímků Fordu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků