Ford v Detroitu ukázal nejnovější pickup F-150. Dostane i naftové motory

Modrý ovál na zámořském autosalonu představil aktualizovaný model F-150. Do prodeje zamíří na konci tohoto roku, později se dočká i naftových jednotek.

Tři roky po uvedení současné generace pickupu F-150 představil Ford na letošním autosalonu v Detroitu aktualizovanou verzi. Výrazných změn doznala zejména příď, která dostala přepracovanou mřížku a nové světlomety. Důležitou novinkou jsou také naftové pohonné jednotky.

Závidíte? Kenu Blockovi pro řádění s F150 Raptor zajistili hodně sněhu

Závidíte? Kenu Blockovi pro řádění s F150 Raptor zajistili hodně sněhu

Přední část vozu se americká automobilka rozhodla pozměnit kvůli podobnosti modelu se Super Duty. Mřížka se nyní protáhla až do LED světel ve tvaru písmene C. Konstruktér Fordu Gordon Platto na show v zámoří uvedl, že mřížka bude k dispozici v sedmi provedeních (různé odstíny a chromové prvky) a k tomu bude na výběr z šesti vzorů a velikostí kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ford F-150 nabídne pět pohonných jednotek. Klíčovou novinkou je potvrzení třílitrového turbodieselu o šesti válcích. Ten bude spárován s desetistupňovou automatickou převodovkou. Zájemci o tento motor si ale musí počkat až do léta 2018. V té době budou také oficiálně odhaleny podrobné údaje, včetně výkonu, točivého momentu a spotřeby paliva.

Ford dá elektromotor téměř do všech svých aut. I do mustangu

Ford dá elektromotor téměř do všech svých aut. I do mustangu

Chybět pochopitelně nebudou ani bezpečnostní a technologické prvky. F-150 disponuje adaptivním tempomatem s funkcí stop and go, či varovným systémem s detekcí chodců. Vůz se bude moci připojit k vysokorychlostní síti LTE a samozřejmostí je také konektivita chytrých telefonů.

V Severní Americe se pick-up začne prodávat na konci letošního roku. I zde byl Ford co do informací stručný, nevíme tedy ani to, kolik bude nové F-150 stát. Prohlédnout si můžeme alespoň galerii oficiálních snímků Fordu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků