Ford v ČR začíná prodávat modernizovaný Transit Custom a Tourneo Custom

vana  |  13. 03. 2018 22:20

Ten inteligentní omezovač rychlosti, co spolupracuje se systémem čtení dopravních značek a samočinně upraví rychlost jízdy na hodnotu povoleného maxima bych určitě chtěl.

Odpovědět  |   | 
Ford country  |  13. 03. 2018 23:39

Mne hloda v hlave otazka, proc allroady od fordu, zejmena dodavky, mame tak drahe, nebo se nedodavaji vubec.
Stary fordí transit county, je uz stara hajtra bez kobercu, arbeitvagen hnusny, presto je me nejoblibenejsi auto, stejne jako Aerostar, ktery nemusi byt ani 4x4. Jejich zivotnost skoncila pred nejmene 20 lety, nebo nedodali kurvitka. Jak transit county, tak aerostar, maji stejne downsizovane motory vulkan V6 3,0l, transit ma manual a aerostar jiz take, ponevac automat sem nedokazal opravit, dostal z mrtveho transita manulani 5ti kvalt.
Dodnes ma aerostar i pres najezd 1milion, 190 tisic funkcni katalysator, odpovidajici euro 4
Transit je na tom hur, odpovida Euro 3, ma jen jednobodovy vstrik..
A me takova auta chybi. Je jich malo a ubyva, na misto aby pribyvalo.
Nakonec skoncim u benzinoveho Sobola, ktery je cenove na 1/2-1/3 ceny evropskych fordich haraburd.

To co nam v Evrope nabizeji, mi pripada, jako by nas sidili, nebo maji kartelovou dohodu z WV, aby svoje caravely a transportery syncro, nebo i bez, nebyli na trhu ohrozeny.
Pritom nedavna valka dodavek v letech 88-98, nam dala i ve vychodnich koloniich EU dnes, celkem kvalitni vozovy park, za malo penez. Tim nemyslim male osobaky, ale prave ony dodavky a mikrobusy.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  14. 03. 2018 08:05

Ale Tourneo Custom a Caravelle si moc nekonkurují, protože tam kde Ford s cenou končí VW začíná. Vůbec Carevelle je nejhorší volba, stojí jako V classe, ale MB násobně spolehlivější motor a taky dost líp vypadá.

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  14. 03. 2018 10:39

Roomster od Fordu! (jak by napsal J.Micka )

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  14. 03. 2018 17:30

Ta civilní verze je prostě pořád nedotažená. Použitelná bude stát minimálně milion a více. Přesto, si nemůžete připlatit za čtyřkolku, jako řidič si nikam nedáte ani kafe. Střešní okno smůla. Sedačky ani za příplatek nedostanete lepší (tedy třeba u nového modelu ano, to ještě nevím) Auto pro nepracovní využití vysoké, takže musíte koukat, zdali se dostanete do garáží v obchoďáku či kancelářích. Takže i pro lidi, kteří tam jezdí servisovat ledničku, je nepraktické. Někdo ve Fordu by se měl zamyslet pro co chtějí postavit auto a to udělat pořádně.

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  14. 03. 2018 18:57

A jako bonus, pouze manuální klima

Odpovědět  |   | 
Vašek  |  14. 03. 2018 20:50

Tak v Titaniu, tzn. ve velmi velmi slušné výbavě cena pod milion vč. DPH!!!!, sedačky jsou velmi dobré, není potřeba řešit jiné, s výškou žádný problém. Do všech podzemních garáží se s Customem dostanu. Samozřejmě si můžete koupit Multivana, ale to budete muset sáhnout hodně hluboko do peněženky.

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  14. 03. 2018 22:31

Chodov, Smícho, Aquapalace, a kancelářské budovy ze dvou třetin vůbec ne. Přední sedačky nejsou ani velmi dobré a ani dobré, ale akceptovatelné. Druhá řada funguje za trest. Po městě ok, delší trasa hrozné.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  15. 03. 2018 16:23

automatická klima je také v nabídce a na starší vozy jde dodělat cca za 5000korun

Odpovědět  |   | 
Jan Strnad  |  15. 03. 2018 18:39

Nutno ovšem říci, že na to nejsou moc příznivé ohlasy - trochu jsem doufal, že tam Ford uděla automatickou z fabriky, ale on jen přeplastoval palubku. Sice to vypadá lépe a vyřešil třeba blbě umístněné USB, držáky apod., ale klimu nechal.

Odpovědět  |   | 
Jan Strnad  |  15. 03. 2018 07:01

A jaká je rozumná alternativa?

Mimochodem, kafe si lze dát do držáků vedle řadící páky (v novém modelu) , sedačky v druhá a třetí řadě jsou nejlepší, co jsem kde seděl v téhle cenové kategorii (stávající model).
Střešní okno je k čemu? Do města jsou jiné vozy.

Odpovědět  |   | 
mariov8  |  15. 03. 2018 09:49

Mercedes-Benz Vito Tourer. Ani památky po dětských nemocech předchůdce a dle vkusu každého soudruha lze mít: přední, zadní nebo pohon všech kol, a od sociálního papundeklového interiéru alá VW T6 do 750 000 i s daní za základní Base se dá dostat až k Selectu v plné palbě překonávající Caravellu za 1,5M.

Odpovědět  |   | 
Jan Strnad  |  15. 03. 2018 15:03

Základní cena - to je takové holátko, že si to nikdo nekupuje. A tohle auto v rozumné výbavě pro vícečlennou rodinou začíná tam, kde zhruba Ford končí. Cenově fordu konkuruje leda trio Spacetourer-Traveller-ProAce, možná trochu Renault. MB je výše a pak je už VW. MB je tedy alternativa spíše k VW Car-Multi než k tomuhle Fordu.
Ze zadními sedačkami jsem neměl problém, přišli mi dost pohodlné a to nejsem zrovna nejmenší.

Odpovědět  |   | 
mariov8  |  15. 03. 2018 21:18

To je právě velký omyl, Ford má velice ambiciózní cenovou politiku (Custom Kombi s DPH v ceníku přes 1M mají také a to tam ještě není výbava) a auto má sice načančanou palubní desku, ale je to bída alá Renault nebo Fiat. To mi nové trio od Frantíků a Japonců přijde jako lepší nabídka.

Co se týče toho VW, tak to taky nechápu, protože chtít za horší auto více peněz, to je odvaha. Uvidíme s čím přijde další facelift a co udělají s motorem, to biturbo se jim sype.

Vito Tourer Base je jako Transporter kombi nebo Transit Custom Kombi Base. Sololitové desky na bočnicích, všude odhalený plech, základní motor cca 100 koní, cena již od...

Vito Tourer Pro je jako dobře vybavený Transporter Kombi nebo Transit Custom Trend. Sem se úspěšně natlačilo to nové trio Citroen/Peugeot/Toyota v osobních provedeních. Moc povedená autíčka. Boční stěny minimálně plastové, stropnice látka, dle motoru a vybavení (klimatizace dozadu a podobně) už cena leze přes milión. Funkční auto pro někoho do firmy nebo když je těch dětí více. O.K. u nás do rodiny asi spíše jako ojetina.

Vito Tourer Select je jasná Caravella, tady už není pro Custom místo a cena se motá 1,25 až 1,5M za pěkné auto s motorem kolem 200 koní a pohonem 4x4.

Úplně jiná liga je Multivan a třída V od mercedesu, to je pokojíček na kolech.


Odpovědět  |   | 
Jan Strnad  |  16. 03. 2018 10:21

Asi mate pravda,
Ford Tourneo Custom 2018, Titan, L2, 125kW - 1 089 000 Kc, priplatky za barvu, nosic, xenony, tazne - do 1 200 000 se vejdete.

MB Vito Select, 116 L, 120kq - 1 040 000 Kc - i s nejakymi priplatky se lze dostat pod Forda a bude tam auto klima, posuvne sedacky..takze jedinou vyhodou Forda jsou samostatne sedacky.

Odpovědět  |   | 
MZ  |  15. 03. 2018 10:55

Teda zadní sedačky vůbec nejsou pohodlné, i štíhlého člověka to boční vedení tlačí do zad.
Sám majitel tohoto auta potvrdil, že vzadu je to za trest.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  15. 03. 2018 16:22

ridič má dva držáky na pítí v levo a jeden uprostred takže tam dáte kafe, flasku minerálky a jeste mám zbyde jeden na energetak

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

dnes | Petr Schnagl | 5 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 48 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 116 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A