Ford už přijímá objednávky na nový Focus RS

Ford už přijímá objednávky na nový Focus RS

Nedlouho po zveřejnění české ceny zahájil Ford příjem objednávek na nový Focus RS, který má ambice udělat mezi ostrými hatchbacky pořádný rozruch. Informovalo o tom tuzemské zastoupení formou tiskové zprávy:

Zobrazit tiskovou zprávu

Focus RS třetí genererace je poháněn motorem 2.3 EcoBoost z nového Mustangu, zde ovšem naladěným na 257 kW (350 k). Má elektronicky řízený pohon všech kol s vektorováním točivého momentu v podélné i příčné ose a speciální driftovací režim.

Nový Ford Focus RS zrychlí na 100 km/h za 4,7 s a vyvine až 266 km/h

Nový Ford Focus RS zrychlí na 100 km/h za 4,7 s a vyvine až 266 km/h

Podobně jako nový Mustang bude možné nový Focus RS oficiálně pořídit jen v provozovnách Ford Store, které jsou v ČR zatím dvě: v Praze a Pardubicích.

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků