Ford už přijímá objednávky na nový Focus RS

Ford už přijímá objednávky na nový Focus RS

Nedlouho po zveřejnění české ceny zahájil Ford příjem objednávek na nový Focus RS, který má ambice udělat mezi ostrými hatchbacky pořádný rozruch. Informovalo o tom tuzemské zastoupení formou tiskové zprávy:

Zobrazit tiskovou zprávu

Focus RS třetí genererace je poháněn motorem 2.3 EcoBoost z nového Mustangu, zde ovšem naladěným na 257 kW (350 k). Má elektronicky řízený pohon všech kol s vektorováním točivého momentu v podélné i příčné ose a speciální driftovací režim.

Nový Ford Focus RS zrychlí na 100 km/h za 4,7 s a vyvine až 266 km/h

Nový Ford Focus RS zrychlí na 100 km/h za 4,7 s a vyvine až 266 km/h

Podobně jako nový Mustang bude možné nový Focus RS oficiálně pořídit jen v provozovnách Ford Store, které jsou v ČR zatím dvě: v Praze a Pardubicích.

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků