Ford ukončuje výrobu Mustangu GT350. Z prodeje za chvíli zmizí i speciální Bullitt

11 komentářů

Martin P.
5. října • 19:25

Předpokládám že bude nasledovat nějaký standup zoufalého obchoďák a který nás bude uklidňovat , že neni Mach 1 ale nebojte Ekoboost je skladem.

Peter771
3. října • 20:14

Ford novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk/...

Blbe
3. října • 20:39

Chodí ti tam něko, otravný spamere?

Kuk Vykuk
3. října • 14:47

Zubatá obchází všechny spalováky a kácí je do hrobu. B-]

runner42
3. října • 17:40

Dneska jsem se se ženou domluvil, že ji za dva roky přenechám Land Cruisera aby mohla tahat přepravák s koňma a jako rodinné auto pořídíme Grand Wagoneera (s HEMI V8 5.7l.Elektrickou mr*ku jsme neuvažovali ani na sekundu.

neodborník
5. října • 13:13

Hmm, tak to už jste velcí kluci co maj všechno velký. Co si tím jako asi dokážete, kdoví.

Michal
4. října • 12:54

Gratulace

Polo
3. října • 15:39

Ne zubatá. Něco horšího. Komunisti.

Pavel
4. října • 11:31

😂... Ne ne... Máti Merkel která je ovládaná nejbohatšími lidmi planety 😉

Jaroslav
3. října • 14:31

Ja jsem si poridil Mustanga GT V8 s 10 st automatem. Po 7 mesicich od objednani me v unoru dosel mam jej jako druhe auto najel jsem 13.000 km. Paradni podvozek brzdy i automat pro jezdeni po silnicich kde myslim ze 99,8% techto aut jezdi. Byl jsem na okruhu v Brne po dešti za 25 min jizdy predjeti 23 aut kdy me vzal jen jeden chlapik z ST upravene na okruh jsem odrovnal desky a protoze jsem blazen znicil jsem 4x kotouce nevadi prijemna zkusenost. Automat radil skvele
Podvozek neutralni chovani byl jsem prijemne prekvapen. Bullit jsem zvazoval dve minuty nez jsem znistil te je jen v manualu tezka dpojka horsi zrychleni vetsi spotreba rozhodla v moderni automat kde mate moznost radit padly pod volantem. Kdyz se zamyslite kolik sportovnich aut radi radickou je jich minimum

Mirek
3. října • 20:15

Člověče, ta čeština, to se nedá číst.

Doporučujeme

Články odjinud