Ford ukazuje nový Focus ST s karoserií kombi. K 280 koním tak přidává i velký kufr

28 komentářů

Martin
30. května • 17:25

A co ří­ká­te na Fo­cuse kom­bi 2019 74­kw? Vy­ba­va trend edi­ti­on za 410­tis? Jed­nou za ty­den na cha­lu­pu a vy­let jed­nou do me­si­ce.

P+K
17. května • 9:35

Hned ta první fotka je děs a běs, absolutně nijaké tvary bez ladu a skladu.

Neurotic
16. května • 19:51

Halogeny? To jako vážně, když i kdejaká nákupní taška má xenony nebo led světla? Ted už chápu proč nikde nevidím nové Fordy bud totiž není poznat, že je to nové:-D a nebo to fakt nikdo nekupuje, protože chybějící motor ještě zamaskovat můžete, ale světla už ne:-D

Stary pes
18. května • 18:45

Suhlasim, mam v aute plne LED a ine by som uz ani nechcel. Najma za tu cenu.

Shimi
16. května • 20:50

Však on lidem časem ztuhne úsměv až budou místo žárovky za 50,- měnit celý světlomet za 5000,-. Ono je vždycky něco za něco a z toho dnešního LED nadšení někteří honem rychle vystřízliví.

Martin
17. května • 8:58

Full LED svetlomet za 5000 ??? To zabudnite! 25.000 a smelo hore. Za kus samozrejme

Shimi
17. května • 10:39

to ALL: Probůh chlapi, těch 5000,- byl jenom příklad.

Kankunen
17. května • 7:58

5000 za led je skvělá volba, svítí to úplně jinak

Neurotic
16. května • 22:03

Proto mám xenony, sice trochu dražší než běžná žárovka, ale zase ji nemusím měnit každého půl roku...

.
16. května • 20:56

Celý světlomet měnit je potřeba jenom při bouračce a pak to platí pojišťovna. Při běžném provozu LEDky určitě přežijí auto jako takové, takže náklady nula.

homer
17. května • 8:27

nevydrží ani ty zadní a to svítí na max jenom při brždění

Shimi
16. května • 21:33

Teorie sice hezká, ale kulhá na jednu nohu, protože praxe už ukazuje, že to není 100%.

.
17. května • 9:33

Leda v nějaké čínském šmejdu.

R
16. května • 15:21

Vypada to dobre, cenu u dealeru pujde urcite stlacit, takze ted se jen svezt B-]

nobody
16. května • 14:05

Nový Focus je pro mě největší zklamání ze všech novinek roku 2018. Design zbastlený z několika modelů konkurence: i30 staré generace, Mazda a Fiat Tipo. Benzinové motory pouze tříválce a to i 1,5 litru.
Podle toho, že v Praze jsem od podzimu 2018 viděl jezdit pouze čtyři kusy, tak zklamáním není asi jen pro mě.

JirkaX
16. května • 15:04

ford upadá, to se ví...

Larry
16. května • 16:36

A čím jezdíš ty ?:-P

JirkaX
16. května • 17:23

Já bych to viděl na nějaký odrážedlo.

JirkaX
16. května • 16:31

Horší je upadnout na hlavu.

Verny
16. května • 14:25

No já ho vnímal po představení tak nějak neutrálně. Design na obrázku neurazil ale ani nenadchnul a ty benzínové tříválce - nefalšované zklamání. Pak jsem se ale projel s 1,5 benzín tříhrnek a svůj názor jsem musel chtě nechtě poopravit. Naživo ve správné barvě obzvlášť hatch se mi vyložené líbí. Podvozek je bezkonkurenčně nejlepší z celé nižší střední. Perfektně filtruje nerovnosti a přitom je tuhý a jistý. Řízení přesné dokonce jsem v něm i cítil že se něco děje pod koly. Motor kultivovaný, výkonný a úsporný. Tříhrnek jsem slyšel až nad 4000 ot. Interiér na úrovni, skvělá sedadla a pozice za volantem. Prostě řidičské auto. Zkus se svézt a třeba změníš názor, jako já.

Sir_CHerokee
17. května • 0:11

Podvozek bych hodnotil až po srovnání s Hondou Civic ;-)...která nabízí plnohodnotný benzínový 4 válec.

Verny
21. května • 7:39

ve předu je sice plnohodnotná, ale vzadu má jen torzku pro všechny verze. Nevěřím že bude podvozkově lepší než Focus s víceprvkem.

Stary pes
16. května • 18:43

Hodnotenie, podvozka, riadenia a reakcie motora mozem potvrdit, dizajn sa mi vylozene nepaci a interier uz vobec nie. Je to drahe auto s trojvalcom.

verny
16. května • 20:14

Design je subjektivní, s tím nic nenaděláme. Někomu se líbí, jinému ne. Ale co se týče ceny, tak máš pravdu, je předražený a taky se moc neprodává. To je fakt. Cenu budou časem donuceni snížit protože konkurence je děsivá.

Peter
16. května • 13:28

FORD Novinky na jednom mieste: http://www.fordauto.sk/...

JirkaX
16. května • 15:04

supr halogeny, hned si proto běžím..

JirkaX
16. května • 16:15

Na to nemáš.

Doporučujeme

Články odjinud