Taktéž Ford si v Číně rozšiřuje portfolio modelů určených výhradně pro místní trh a se zaměřením na tamní cílovou skupinu zákazníků. | Ford Equator Zdroj: Ford

Taktéž Ford si v Číně rozšiřuje portfolio modelů určených výhradně pro místní trh a se zaměřením na tamní cílovou skupinu zákazníků. | Ford Equator | Zdroj: Ford

Ze společného podniku Jiangling-Ford tak nyní přijíždí nový Ford Equator, rodinné SUV se třemi řadami sedadel, která má za úkol konkurovat čínskému Jeepu Grand Commander. | Ford Equator Zdroj: Ford

Ze společného podniku Jiangling-Ford tak nyní přijíždí nový Ford Equator, rodinné SUV se třemi řadami sedadel, která má za úkol konkurovat čínskému Jeepu Grand Commander. | Ford Equator | Zdroj: Ford

Na fotkách může Equator klamat tělem, ve skutečnosti je ale menší než  evropský a americký Explorer . | Ford Equator Zdroj: Ford

Na fotkách může Equator klamat tělem, ve skutečnosti je ale menší než evropský a americký Explorer. | Ford Equator | Zdroj: Ford

Na délku měří nové SUV 4905 mm, přičemž rozvor čítá 2865 mm (Explorer přesahuje délku pěti metrů s 5049 mm a rozvorem 3025 mm). Šířkou se pak Equator vejde pod dva metry s 1930 mm, vysoký je 1755 mm. | Ford Equator Zdroj: Ford

Na délku měří nové SUV 4905 mm, přičemž rozvor čítá 2865 mm (Explorer přesahuje délku pěti metrů s 5049 mm a rozvorem 3025 mm). Šířkou se pak Equator vejde pod dva metry s 1930 mm, vysoký je 1755 mm. | Ford Equator | Zdroj: Ford

Prostorný interiér prosvětluje velká panoramatická střecha, největší pozornost ale nejspíš padá na design palubní desky... | Ford Equator Zdroj: Ford

Prostorný interiér prosvětluje velká panoramatická střecha, největší pozornost ale nejspíš padá na design palubní desky... | Ford Equator | Zdroj: Ford

...který nelze přirovnat k architektuře posledních Mercedesů s dvojicí spojených displejů o velikosti 12,3 palce a dopředu vystrčenými výdechy klimatizace. Středový panel pak supluje vysoko položený most konzoly s odkládacím prostorem níže. | Ford Equator Zdroj: Ford

...který nelze přirovnat k architektuře posledních Mercedesů s dvojicí spojených displejů o velikosti 12,3 palce a dopředu vystrčenými výdechy klimatizace. Středový panel pak supluje vysoko položený most konzoly s odkládacím prostorem níže. | Ford Equator | Zdroj: Ford

Pod kapotou rodinného SUV se nachází přeplňovaný benzinový čtyřválec EcoBoost o objemu dvou litrů, který produkuje 162 kW (221 koní) a točivý moment 360 N.m. | Ford Equator Zdroj: Ford

Pod kapotou rodinného SUV se nachází přeplňovaný benzinový čtyřválec EcoBoost o objemu dvou litrů, který produkuje 162 kW (221 koní) a točivý moment 360 N.m. | Ford Equator | Zdroj: Ford

Základem je pohon předních kol, čtyřkolka je za příplatek, v kombinaci s dvouspojkovým šestistupňovým automatem. | Ford Equator Zdroj: Ford

Základem je pohon předních kol, čtyřkolka je za příplatek, v kombinaci s dvouspojkovým šestistupňovým automatem. | Ford Equator | Zdroj: Ford

Do prodeje zamíří Equator už na konci března, cenovku zatím neznáme. Mimo Čínu se ale SUV stejně pravděpodobně nepodívá. | Ford Equator Zdroj: Ford

Do prodeje zamíří Equator už na konci března, cenovku zatím neznáme. Mimo Čínu se ale SUV stejně pravděpodobně nepodívá. | Ford Equator | Zdroj: Ford

| Ford Equator Zdroj: Ford

| Ford Equator | Zdroj: Ford

| Ford Equator Zdroj: Ford

| Ford Equator | Zdroj: Ford

| Ford Equator Zdroj: Ford

| Ford Equator | Zdroj: Ford

| Ford Equator Zdroj: Ford

| Ford Equator | Zdroj: Ford

| Ford Equator Zdroj: Ford

| Ford Equator | Zdroj: Ford

| Ford Equator Zdroj: Ford

| Ford Equator | Zdroj: Ford

| Ford Equator Zdroj: Ford

| Ford Equator | Zdroj: Ford

| Ford Equator Zdroj: Ford

| Ford Equator | Zdroj: Ford

| Ford Equator Zdroj: Ford

| Ford Equator | Zdroj: Ford

Ze společného podniku Jiangling-Ford tak nyní přijíždí nový Ford Equator, rodinné SUV se třemi řadami sedadel, která má za úkol konkurovat čínskému Jeepu Grand Commander. | Ford Equator Zdroj: Ford
Na fotkách může Equator klamat tělem, ve skutečnosti je ale menší než  evropský a americký Explorer . | Ford Equator Zdroj: Ford
Na délku měří nové SUV 4905 mm, přičemž rozvor čítá 2865 mm (Explorer přesahuje délku pěti metrů s 5049 mm a rozvorem 3025 mm). Šířkou se pak Equator vejde pod dva metry s 1930 mm, vysoký je 1755 mm. | Ford Equator Zdroj: Ford
Prostorný interiér prosvětluje velká panoramatická střecha, největší pozornost ale nejspíš padá na design palubní desky... | Ford Equator Zdroj: Ford
18
Fotogalerie

Ford ukazuje novinku Equator. Rodinné SUV pro Čínu se inspirovalo Mercedesem

Se třemi řadami sedadel je čínská novinka překvapivě menší než u nás dostupný Explorer.

Taktéž Ford si v Číně rozšiřuje portfolio modelů určených výhradně pro místní trh a se zaměřením na tamní cílovou skupinu zákazníků. Ze společného podniku Jiangling-Ford tak nyní přijíždí nový Ford Equator, rodinné SUV se třemi řadami sedadel, která má za úkol konkurovat čínskému Jeepu Grand Commander.

Na fotkách může Equator klamat tělem, ve skutečnosti je ale menší než evropský a americký Explorer. Na délku měří nové SUV 4905 mm, přičemž rozvor čítá 2865 mm (Explorer přesahuje délku pěti metrů s 5049 mm a rozvorem 3025 mm). Šířkou se pak Equator vejde pod dva metry s 1930 mm, vysoký je 1755 mm.

Prostorný interiér prosvětluje velká panoramatická střecha, největší pozornost ale nejspíš padá na design palubní desky, který nelze přirovnat k architektuře posledních Mercedesů s dvojicí spojených displejů o velikosti 12,3 palce a dopředu vystrčenými výdechy klimatizace. Středový panel pak supluje vysoko položený most konzoly s odkládacím prostorem níže.  

Pod kapotou rodinného SUV se nachází přeplňovaný benzinový čtyřválec EcoBoost o objemu dvou litrů, který produkuje 162 kW (221 koní) a točivý moment 360 N.m. Základem je pohon předních kol, čtyřkolka je za příplatek, v kombinaci s dvouspojkovým šestistupňovým automatem.

Do prodeje zamíří Equator už na konci března, cenovku zatím neznáme. Mimo Čínu se ale SUV stejně pravděpodobně nepodívá.

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud