Ford ukazuje, jak nová Kuga mluví do řízení. Ve výsledku je to ale jenom dobře

Jim  |  08. 11. 2020 12:58

Doře to není. Mě prostě do řízení nikdo a nic zasahovat nebo kafrat nebude!

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  08. 11. 2020 14:26

Ford na rozdíl od některých jiných výrobců umožňuje u všech asistsntů nastavit citlivost a chování, nebo je úplně vypnout. Ale vlastně vás chápu - také mám nejraději hardcore zážitek z řízení, kdy mi do toho nekecá žádné ABS, kontrola stabilizace ani automatické nastavení předstihu

Odpovědět  |   | 
joe  |  09. 11. 2020 07:26

kia to samé - můžeš upravit citlivost nebo to vypnout, myslel jsem že tohle jde u všech aut s těmito capinami...?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  09. 11. 2020 08:57

Problém u nových aut je v tom, že ty systémy už nejdou vypnout natrvalo, jako tomu bylo dřív.

Odpovědět  |   | 
Petr Benke  |  08. 11. 2020 13:07

Souhlasim, mám za to, že všechny podobné asistenty jsou špatně. Řidičům vytváří pocit, že se mohou věnovat telefonu, displeji v autě a tím vznikají kolize. Řidič se má věnovat autu.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  08. 11. 2020 14:08

Zkuste to spíš obráceně. Dlouhodobě se řidiči nevěnují řízení, proto vznikly tyhle systémy. Už v dobách, kdy se o tom jen uvažovalo, jsem vídal běžne lidi, jak si za volantem čtou noviny, SMS či koukají na televizi (specifikum pilotů kamiónů). Takže asistenční systémy jsou důsledek, nikoli příčina současného stavu. Nebýt jich, nehod s vážnými následky by bylo mnohem více.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  08. 11. 2020 17:54

To je jen tve zbozne prani

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  08. 11. 2020 19:26

Chápu, že skupinka tvářící se jako Poslední správní řidiči tohle nikdy nepřizná, ale na pravdě tím nic nezměníte. Asistenty nejsou příčina, jsou důsledek stavu na silnicích.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  08. 11. 2020 17:57

S tema asistentama souhlas. Oni jsou to fajn pomocnici, ale na silnici se pohybuji dost i neridici, kteri diky tomu nabyvaji pocitu, ze na silnici patri. A pak potkavame napriklad mrak aut, ktere za tmy/deste/mlhy jedou s dennim (u mnoha aut pouze prednim) osvetlenim, pripadne zcela bez svetel (sednouc do vozu, ktery automaticky nesviti). Dalsi kapitolou jsou mlhovkari zapinajic mlhovku, aby je ridic jedouci v kolone ve meste metr za zadkem videl...

Odpovědět  |   | 
M  |  08. 11. 2020 14:37

Zkuste to obráceně. Proč se někteří lidé věnují za volantem blbostem? Protože v autoškole dají řidičák i těm lidem, kteří na řízení nemají dost morálně volních vlastností.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  08. 11. 2020 16:38

A jak poznáte, na co lidi mají či nemají vlastnosti? Psychotesty oblbne průměrně cvičená opice a jiná diagnostika prostě není.
A ne, opravdu se lidi nevěnují za volantem blbostem proto, že dostali řidičák v autoškole.

Odpovědět  |   | 
M  |  08. 11. 2020 20:24

Tak vzhledem k tomu, že jsem za sociku řídil konstrukční kancelář a nyní už skoro 30 let řídím svoji firmu, tak nějaký odhad na lidi asi mám. Někdo si svoji odpovědnost uvědomuje a někdo ne. Neříkám, že je to vždy zcela vypovídající ale kolikrát se stačí jen podìvat, jak má jedinec ostříhané nehty, čisté zuby a srovnané výrobní prostředky. To jsou věci, které nestojí ani korunu a jsou jen otázkou přístupu k zivotu .

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  08. 11. 2020 20:55

A ani jedna z nich o člověku nevypoví, jak se bude chovat za volantem. Těch srovnaných, ostříhaných a vyčištěných je kupodivu mezi těmi, kdo jsou nejnebezpečnější, nejvíce. Naštěstí většina z nich má aspoň auta, která přemýšlí za ně, když oni neumí.

Odpovědět  |   | 
 |  08. 11. 2020 15:39

Smutne a neprijemne , proste k nicemu jako vetsina asistentu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

dnes | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
Favorit Silver line byl zrozen z blahobytu. Měl 548 zlepšení, přesto jezdil mizerně

Favorit Silver line byl zrozen z blahobytu.…

Ze všech akčních modelů favoritu & formanu se největšímu zájmu těšil typ Silver line. Kombinace stříbrné metalízy, efektních litých disků a zelenomodrého loga si udržovala dlouhodobý zájem, což ukončení nabídky stále oddalovalo. Celkově si získal 20.481 zákazníků.

19.  12.  2020 | | 150 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FavoritRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta