Ford ukazuje, jak nová Kuga mluví do řízení. Ve výsledku je to ale jenom dobře

14 komentářů

8. listopadu • 15:39

Smutne a neprijemne , proste k nicemu jako vetsina asistentu.

M
8. listopadu • 14:37

Zkuste to obráceně. Proč se někteří lidé věnují za volantem blbostem? Protože v autoškole dají řidičák i těm lidem, kteří na řízení nemají dost morálně volních vlastností.

Allamarein
8. listopadu • 16:38

A jak poznáte, na co lidi mají či nemají vlastnosti? Psychotesty oblbne průměrně cvičená opice a jiná diagnostika prostě není.
A ne, opravdu se lidi nevěnují za volantem blbostem proto, že dostali řidičák v autoškole.

M
8. listopadu • 20:24

Tak vzhledem k tomu, že jsem za sociku řídil konstrukční kancelář a nyní už skoro 30 let řídím svoji firmu, tak nějaký odhad na lidi asi mám. Někdo si svoji odpovědnost uvědomuje a někdo ne. Neříkám, že je to vždy zcela vypovídající ale kolikrát se stačí jen podìvat, jak má jedinec ostříhané nehty, čisté zuby a srovnané výrobní prostředky. To jsou věci, které nestojí ani korunu a jsou jen otázkou přístupu k zivotu .

Allamarein
8. listopadu • 20:55

A ani jedna z nich o člověku nevypoví, jak se bude chovat za volantem. :-D Těch srovnaných, ostříhaných a vyčištěných je kupodivu mezi těmi, kdo jsou nejnebezpečnější, nejvíce. Naštěstí většina z nich má aspoň auta, která přemýšlí za ně, když oni neumí.

Petr Benke
8. listopadu • 13:07

Souhlasim, mám za to, že všechny podobné asistenty jsou špatně. Řidičům vytváří pocit, že se mohou věnovat telefonu, displeji v autě a tím vznikají kolize. Řidič se má věnovat autu.

Xixao
8. listopadu • 17:57

S tema asistentama souhlas. Oni jsou to fajn pomocnici, ale na silnici se pohybuji dost i neridici, kteri diky tomu nabyvaji pocitu, ze na silnici patri. A pak potkavame napriklad mrak aut, ktere za tmy/deste/mlhy jedou s dennim (u mnoha aut pouze prednim) osvetlenim, pripadne zcela bez svetel (sednouc do vozu, ktery automaticky nesviti). Dalsi kapitolou jsou mlhovkari zapinajic mlhovku, aby je ridic jedouci v kolone ve meste metr za zadkem videl...

Allamarein
8. listopadu • 14:08

Zkuste to spíš obráceně. Dlouhodobě se řidiči nevěnují řízení, proto vznikly tyhle systémy. Už v dobách, kdy se o tom jen uvažovalo, jsem vídal běžne lidi, jak si za volantem čtou noviny, SMS či koukají na televizi (specifikum pilotů kamiónů). Takže asistenční systémy jsou důsledek, nikoli příčina současného stavu. Nebýt jich, nehod s vážnými následky by bylo mnohem více.

Xixao
8. listopadu • 17:54

To je jen tve zbozne prani

Allamarein
8. listopadu • 19:26

Chápu, že skupinka tvářící se jako Poslední správní řidiči tohle nikdy nepřizná, ale na pravdě tím nic nezměníte. Asistenty nejsou příčina, jsou důsledek stavu na silnicích.

Jim
8. listopadu • 12:58

Doře to není. Mě prostě do řízení nikdo a nic zasahovat nebo kafrat nebude!

Zombot
8. listopadu • 14:26

Ford na rozdíl od některých jiných výrobců umožňuje u všech asistsntů nastavit citlivost a chování, nebo je úplně vypnout. Ale vlastně vás chápu - také mám nejraději hardcore zážitek z řízení, kdy mi do toho nekecá žádné ABS, kontrola stabilizace ani automatické nastavení předstihu :-)

joe
9. listopadu • 7:26

kia to samé - můžeš upravit citlivost nebo to vypnout, myslel jsem že tohle jde u všech aut s těmito capinami...?

Allamarein
9. listopadu • 8:57

Problém u nových aut je v tom, že ty systémy už nejdou vypnout natrvalo, jako tomu bylo dřív.

Doporučujeme

Články odjinud