Ford Transit v novém: jednodušší, ale bohatší výběr verzí

Ford Transit přichází s rozdělením výbav do několika úrovní jak to bývá běžné u osobních automobilů. Stávající nabídka přitom vycházela z 5 700 různých kombinací, nepočítaje v to barvy a čalounění. Sám Ford uznává, že současný široký výběr karoserií, nosností a motorizací mohl být pro některé zákazníky trochu odstrašující.

Ford Transit je tak nyní k dispozici ve čtyřech úrovních výbavy jako Transit, Transit Trend, Transit Limited a Transit Sport. Již základní model Transit disponuje bohatou standardní výbavou, která zahrnuje mj. dálkové centrální zamykání, elektrické stahování oken, tónovaná skla nebo audiosystém Ford 6000 s přehrávačem CD, ovládáním na sloupku řízení a konektorem 3,5 mm pro připojení vnějšího zdroje zvuku. Vyšší úroveň výbavy Transit Trend přidává další prvky vnějšího stylingu a komfortní výbavy. Je také více zacílena na zákazníky, kteří svůj Transit sami řídí a používají ho i ve volném čase.

Varianta Transit Limited uspokojí i ty nejnáročnější zájemce o užitkový automobil. Od provedení Trend se mimo jiné liší standardně dodávanými koly z lehkých slitin a velurovým čalouněním. Individualistický Transit Sport s motorem Duratorq TDCi 2,2 l o výkonu 103 kW (140 k) vyčnívá z řady svým sportovním stylingem. Kromě barvy Perfomance Blue, známé ze sportovních modelů evropského Fordu, lze Transit Sport objednávat rovněž v odstínech Černá Panther a Světle zelená Tonic.

Nadto Ford nabízí ještě trojici rozšiřujících sad, které výhodně kombinují související prvky výbavy na přání. Zároveň byla odstraněna některá omezení. Dříve bylo například možné objednat tempomat pro všechny vznětové motory s výjimkou variant 85 a 100 koní, nově je k dispozici pro všechny motorizace.

Nový program pro Transit, nazvaný Drive for Simplicity, tak by měl usnadnit výběr optimální verze vozu.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků