Ford Transit v novém: jednodušší, ale bohatší výběr verzí

Ford Transit přichází s rozdělením výbav do několika úrovní jak to bývá běžné u osobních automobilů. Stávající nabídka přitom vycházela z 5 700 různých kombinací, nepočítaje v to barvy a čalounění. Sám Ford uznává, že současný široký výběr karoserií, nosností a motorizací mohl být pro některé zákazníky trochu odstrašující.

Ford Transit je tak nyní k dispozici ve čtyřech úrovních výbavy jako Transit, Transit Trend, Transit Limited a Transit Sport. Již základní model Transit disponuje bohatou standardní výbavou, která zahrnuje mj. dálkové centrální zamykání, elektrické stahování oken, tónovaná skla nebo audiosystém Ford 6000 s přehrávačem CD, ovládáním na sloupku řízení a konektorem 3,5 mm pro připojení vnějšího zdroje zvuku. Vyšší úroveň výbavy Transit Trend přidává další prvky vnějšího stylingu a komfortní výbavy. Je také více zacílena na zákazníky, kteří svůj Transit sami řídí a používají ho i ve volném čase.

Varianta Transit Limited uspokojí i ty nejnáročnější zájemce o užitkový automobil. Od provedení Trend se mimo jiné liší standardně dodávanými koly z lehkých slitin a velurovým čalouněním. Individualistický Transit Sport s motorem Duratorq TDCi 2,2 l o výkonu 103 kW (140 k) vyčnívá z řady svým sportovním stylingem. Kromě barvy Perfomance Blue, známé ze sportovních modelů evropského Fordu, lze Transit Sport objednávat rovněž v odstínech Černá Panther a Světle zelená Tonic.

Nadto Ford nabízí ještě trojici rozšiřujících sad, které výhodně kombinují související prvky výbavy na přání. Zároveň byla odstraněna některá omezení. Dříve bylo například možné objednat tempomat pro všechny vznětové motory s výjimkou variant 85 a 100 koní, nově je k dispozici pro všechny motorizace.

Nový program pro Transit, nazvaný Drive for Simplicity, tak by měl usnadnit výběr optimální verze vozu.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků