Ford Transit v Česku od 377 100 Kč

V rámci pokračujícího zlevňování nových automobilů byla na českém trhu snížena cena nejprodávanějšího užitkového vozu všech dob o desítky tisíc korun. Základní provedení transit 260 Van tak lze pořídit za 377 100 Kč. Snížení ceny platí pro všechny zákazníky bez rozdílu, takže jej mohou využít i malí podnikatelé a soukromé osoby, pořizující si třeba jen jeden Ford Transit. Nižší ceny se vztahují prakticky na celou nabídku více než 180 různých provedení Fordu Transit. Rozdíl mezi původní a současnou cenou činí v průměru 42 000 Kč bez DPH, přičemž u 29 provedení se zlevnění rovná nejméně 50 000 Kč, u 15 minimálně 60 000 Kč a u 12 variant pak sleva dělá 70 000 Kč a více. Největší sleva představuje celkovou úsporu 88 500 Kč.

Snížení cen přitom nemělo vliv na slušnou výbavu Fordu Transit, která už v základním provedení Base zahrnuje například rádio s CD přehrávačem, elektricky ovládaná přední okna, centrální zamykání s dálkovým ovládáním atd. Ve vyšší verzi Trend je pak součástí základní výbavy vždy i přední klimatizace, vyhřívání zpětných zrcátek i čelního skla nebo tempomat. Novinkou v nabídce Fordu Transit s předním pohonem je motor 2,2 litru s výkonem 85 kW (115 k) a šestistupňovou převodovkou, který nahradil dosavadní motor s výkonem 81 kW (110 k) s pětistupňovou převodovkou při současném snížení ceny.

Klepněte pro větší obrázek
Ford Transit

 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků