Ford Transit v Česku od 377 100 Kč

V rámci pokračujícího zlevňování nových automobilů byla na českém trhu snížena cena nejprodávanějšího užitkového vozu všech dob o desítky tisíc korun. Základní provedení transit 260 Van tak lze pořídit za 377 100 Kč. Snížení ceny platí pro všechny zákazníky bez rozdílu, takže jej mohou využít i malí podnikatelé a soukromé osoby, pořizující si třeba jen jeden Ford Transit. Nižší ceny se vztahují prakticky na celou nabídku více než 180 různých provedení Fordu Transit. Rozdíl mezi původní a současnou cenou činí v průměru 42 000 Kč bez DPH, přičemž u 29 provedení se zlevnění rovná nejméně 50 000 Kč, u 15 minimálně 60 000 Kč a u 12 variant pak sleva dělá 70 000 Kč a více. Největší sleva představuje celkovou úsporu 88 500 Kč.

Snížení cen přitom nemělo vliv na slušnou výbavu Fordu Transit, která už v základním provedení Base zahrnuje například rádio s CD přehrávačem, elektricky ovládaná přední okna, centrální zamykání s dálkovým ovládáním atd. Ve vyšší verzi Trend je pak součástí základní výbavy vždy i přední klimatizace, vyhřívání zpětných zrcátek i čelního skla nebo tempomat. Novinkou v nabídce Fordu Transit s předním pohonem je motor 2,2 litru s výkonem 85 kW (115 k) a šestistupňovou převodovkou, který nahradil dosavadní motor s výkonem 81 kW (110 k) s pětistupňovou převodovkou při současném snížení ceny.

Klepněte pro větší obrázek
Ford Transit

 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky