Ford Transit nyní s nulovou akontací i navýšením

Rob  |  27. 03. 2009 07:38

Může mi prosím někdo vysvětlit, jak vznikne u leasingu, který je bez navýšení nějaká RPSN?

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  27. 03. 2009 08:19

Tak poplatek za uzavreni smlouvy nejake RPSN vytvori ;)

Odpovědět  |   | 
Rob  |  27. 03. 2009 08:51

To je fakt. Mně to vážně zajímalo, když jsem tam to RPSN viděl vyčíslené.
Vždy mne tahají za uši ty nabídky, kde je leasing "bez navýšení". Vždy mne totiž zajímá, kdo ty peníze zdarma půjčuje?
Většinou nakonec u dealera zjistím, že leasing sice bez navýšení je, ale musím uzavřít pojištění u stanovené pojišťovny a jeho výše je jaksi řádově o desítky procent výš než bych si dokázal sjednat sám...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  27. 03. 2009 13:38

Tak my nakupujeme firemni dodavky jenom s nulovym leasingem a nic hrozneho to neni. Podminky na pojistkach jsou velmi kvalitni a zadne znevyhodneni jinde neni. Dokonce neplatime ani ty poplatky za uzavreni, takze ciste leasing je RPSN 0%. Pojisteni odpovida tomu, co jsme si schopni externe zajistit sami. Takze jako balicek je to velmi vyhodne.

Odpovědět  |   | 
Rob  |  27. 03. 2009 16:30

Pak se musí obchodník podělit o svou marži s lesingovkou.
Můžete zveřejnit, jakou značku dodávek nakupujete, která lesingovka to financuje a která pojišťovna pojišťuje?

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  27. 03. 2009 17:15

Renault, Renault Leasing, Kooperativa.

Samotný leasing je s nulovou akontací a pojištění je takové, jaké by si člověk sjednal sám. Prostě žádný přestřel.

Odpovědět  |   | 
Rob  |  27. 03. 2009 17:48

OK. Nehledejte prosím v mých odpovědích a dotazech žádnou ironii nebo nedůvěřivost. Jsem prostě jen zvědavý a osobně jsem se zatím setkal pouze vždy s nějakou skrytou "levárnou", kdy se "leasing bez navýšení" nakonec dost prodražil.
Pravda, v poslední tzv. "době krize" jsme žádná auta nenakupovali, ale například začátkem roku 2008 při koupi Peugeota Partner nám dealer nabídl slevu z ceny 40 tis., když ho ale vezmeme na jejich "značkový" leasing včetně pojištění. Poptal jsem pro jistotu ještě ALD leasing (KB) a nevěřícně jsem zíral. Auto celkově vyšlo levněji bez té slevy!!!
Další příklad o několik měsíců později. Právě Ford měl tenkrát akci "leasing skutečně bez navýšení". A tam byla právě ta vějička s pojištěním - muselo být od nich a bohužel vyšlo 2x dráž než by si člověk sjednal sám.

Odpovědět  |   | 
ooo  |  27. 03. 2009 20:43

Neuvadis nic konkretniho, jen kecas, to co rikas neni pravda, "leasing s 0 % navysenim " u Fordu byl s pojistenim od ruznych pojistoven (Generali, Allianz a Ceskou pojišťovna jako ted) "jak si vyberes s pojistenim jake by si clovek mohl sjednal sam". A navic byla moznost a je moznost "Pojištění pořizovací ceny (rozdílu mezi pořizovací a obecnou cenou vozidla)" u Maxima pojistovny.

Odpovědět  |   | 
Rob  |  27. 03. 2009 23:18

Ano, máš pravdu, jen kecám. Trochu jsem neměl co dělat, tak jsem si tady všechno vymyslel...

Pro jistotu bych tě ale odkázal na nabídku (leták) Ford Motor Company - březen 2008, je tam ten leasing rozepsán - financování FCE Credit, s.r.o., pojištění v ceně, konkrétní pojišťovna nejmenována.
Pokud bys třeba napsal mail, leták ti oskenovaný pošlu...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  28. 03. 2009 11:44

Netuším jak je to u Fordu, u Renaultu je prostě nulové navýšení nulové navýšení. Mohli jsme to auto za danou sumu vzít za hotové, nebo na leasing. Byla tam podmínka, že akontace musí být 30 a více procent a doba splacení u prvního vozu 36 měsíců z důvodu odpisu firemního vozu a po prodloužení odpisové doby na 60 měsíců byl ten leasgin na 60 měsíců. Žádné jiné skryté náklady, levoty apod. v tom nebyly.

navíc v době nákupu jsme vždy kupovali akční model, který byl vůči ceníků o nějkaých 30% levnější + něco výbavy k tomu. A to jsme tyto podmínky dostali i u prvního nákupu a to zcela bez problémů.

Jak je to ovšem u jiných značek to netuším.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A