Ford Transit nyní s nulovou akontací i navýšením

České firmy otálejí s obnovou svých vozových parků kvůli nejisté finanční situaci, ale také z důvodu očekávané možnosti odpočtu DPH bez nutnosti instalace legrační mřížky za zadní sedadla, která nakonec včera prošla Poslaneckou sněmovnou PČR. Ford se však zájem firemních zákazníků pokouší podpořit i takříkajíc na vlastní pěst. Sesterská společnost Ford Motor Company, Ford Credit, tak nyní přináší svým zákazníkům zajímavou možnost financování modelu Ford Transit. S použitím nového programu Plus Leasing II jej lze pořídit s akontací již od 0 % z pořizovací ceny a 0 % navýšením.

Plus Leasing II se vztahuje zejména na model Ford Transit ve všech verzích výbav a motorizacích, a to jak na skladové vozy, tak i na nové, zadávané do výroby podle požadavků zákazníka. Prostřednictvím Plus Leasing II mohou však podnikatelé rovněž financovat nákup vozů Ford Focus, Mondeo a Connect. Financování firemních vozidel s využitím Plus Leasing II je možné při uzavření leasingové smlouvy na 48 a 60 měsíců s akontací od 0 do 32,99 % a RPSN od 0,61 %. Nabídka se ovšem vztahuje pouze na vybrané vozy a je časově omezena.  Podrobnější údaje o platnosti nabídky poskytnou zájemcům všichni autorizovaní prodejci Ford. 

Klepněte pro větší obrázek
Ford Transit
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 5 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky