Ford Transit Kombi Van: osobní dodávka (test)

35 komentářů

Josef
25. srpna • 8:54

POZOR NA OPRAVY VSTŘIKOVACÍCH ČERPADEL
Mám velice špatnou zkušenost s jedním servisem o kterou se s vámi nyní podělím.. V době záruky na vstřikovací čerpadlo mi bylo zaúčtována další řídící jednotka s tím, že původní byla zničena přepětím a nějakou chybou na autě či elektroinstalaci..Nechal jsem tudíž čerpadlo rozdělat v jiném, tentokrát v autorizovaném servisu BOSCH A DELPHI a z hrůzou bylo zjištěno, že řídící jednotky byly opravovány a dost neodborně a že přepětí nezpůsobovala chyba na autě, nýbrž mechanické části čerpadla.. Tato zkušenost s daným servisem mě stála celkem 57 000Kč, protože čerpadlo které opravovali v únoru 2016 a později i při reklamaci je tak poškozené, že oprava by byla dražší než čerpadlo nové !!! Pohonné hmoty jsou kupovány u čerpací stanice Benzina ( nafta Verva ) .. ještě musím dodat, že celá elektroinstalace byla odkontrolována na diagnostických zařízeních (rovněž tak i zdemontované jednotlivé agregáty) a žádná závada nebyla zjištěna .. Na všechno své tvrzení mám doklady vč. protokolů z diagnostických přístrojů !!! MÁTE NĚKDO PROSÍM ZKUŠENOSTI, JAK MŮŽU DOCÍLIT TOHO, ABY SE DANÝ SERVIS , KTERÝ DĚLAL PŮVODNĚ OPRAVU (špatně), PODÍLEL PŘIMĚŘENOU ČÁSTKOU NA CELÉM PROBLÉMU, KTERÝ SE STAL JEJICH VINNOU ?? Děkuji za odpověď .. pepan12@seznam.cz Jistě si myslíte, že jsem měl jet do toho servisu znova, jenže, oni neměli žádnou snahu elektroinstalaci přeměřit, vzali si peníze bez dokladu , prý jsem si to zavinil sám a nejraději by opět vyměňovali další jednotky.. Což je finančně pro mě neúnosné a efekt všeho by byl, že by auto bylo opět za pár dnů nepojízdné. Vozidlo potřebuji denně - jsem autodopravce ... hezký den všem . na otázky odpovím konkrétněji mejlem..Zápory:
,,FIRMU" DIESELSERIS NEDOPORUČUJI !!!

Jiří K.
26. srpna • 11:10

VARUJI PŘED ,,FIRMOU" DIESELSERVIS Z TŘEBÍČE !!!
NEODBORNĚ ODVEDENÁ PRÁCE, POUŽITÍ STARÝCH DÍLŮ A VYTAHOVÁNÍ PENĚZ Z LIDÍ A TO BEZ DOKLADU !! VŠE MŮŽU DOLOŽIT PROTOKOLAMA...

František
24. července • 14:30

Já už jsem si tak zvykl na svůj profesionální servis, že se vůbec divím, jak je tohle vůbec v dnešní době možné! Svého mazlíka od https://www.truck1-cz.com/dodavky... bych tedy vámi zmíněné firmě rozhodně nesvěřil, děkuji za upozornění!

Auto1
20. prosince • 14:39

Test je moc pěkný,čtivý a autorovy fotky ho vhodně doplňují,dobrá práce.Navrhuji otestovat VW T5 a ideální by bylo porovnat třeba pak s Vianem,a Transita s Ducatem,Sprinterem. Porovnávací test má zase jiný rozměr a lépe napoví..

Tom
20. prosince • 13:59

Vi nekdo, kolik to da maximalku? MB Sprinteri daj skoro 200, coz mi prijde jako Harakiri ...

Radek Ondrášík
20. prosince • 17:06

170 to dalo a ještě by z kopce jelo, ale moc více již ne.

doubt
19. prosince • 15:47

Jelikož se v podobných vozidlech vůbec neorientuju, tak mi to přišlo hrozně zajímavé, navíc to bylo i čtivě napsané. Přečetl jsem to od prvního do posledního písmenka B-] O co se snažil chudák biturbo, to jsem nějak nepochopil :-O

MildeSorte4
19. prosince • 11:14

Mal by som 2 otázky na p. redaktora :
- je možné 2. rad sedadiel (stredný) sklápať ? (Ako napr. v diaľkových autobusoch, keď sa ide "spať")
- aká je náročnosť, resp. či je možné plne demontovať 2. radu sedadiel.

RS
19. prosince • 14:36

MildeSorte4 no v postate jak u vedeno v claku interier se da doupravi presne podle zakaznika tak ze kdyz chcete jine sedaky ok nebo min rad sedacek ok muzete si vybrat i predni nebo zadni nahon ! tet nove i 4x4.

Radek Ondrášík
19. prosince • 11:33

U druhé řady sedadel lze sklopit opěradla. Demontáž je o šroubech.

steve
19. prosince • 11:55

nevím, občas mě ti čtenáři a "posílači příspěvků" přijdou opravdu jak dementi. Co je na tom zvláštního, že někteří redaktoři testují auto dřív a někteří později. Stejně tak si myslím, že je to dobré auto. Sám mám najeto nějakej ten tisíc na předchozí generaci 2.0 TDCI a musím uznat, že auto je to prima. Souhlasím s nenastavitelným volantem(což někdy opravdu naštveú, s ostřikovačem skla, který automaticky nespustí stěrače a ve starší generaci není cyklovač:-( ale i tak podvozkově a motorově je to prima auto

Ráďa
19. prosince • 9:42

Tak já myslím, že příchod nové generace Transky Vás nenutil ji otestovat;-) Jak se píše v nadpise. Spíš Vám ji nabídli poté, co ji ostatní už otestovali:-DPřesně toto auto bylo třeba ve Světě motorů 31/2006B-] Jinak je fakt zajímavé sledovat a vzájemně porovnat, jak konkrétní auto posoudí nezávisle 2 lidé. Jinak jo, celkem slušný test, dokonce jsem ho aj dočetl do konce :-)

Radek Ondrášík
19. prosince • 10:02

Je zcela normální, že někdo auta testuje dříve a někdo později. Ostatně první test nové generace Transitu u nás vyšel již v červnu tohoto roku ;-) Takže bych to neviděl tak špatně.
Test z června: http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=132&server=1&article=8777

Vladimír
18. prosince • 16:44

Kdybych byl podnikatel, určitě bych si ho pořídil, ale bohužel nejsem, neboť moje nízká mzda neumožňuje složit základní kapitál, potřebný ke vzniku firmy. :-(

Radek Ondrášík
18. prosince • 16:54

Myslíte těch 1000 Kč za Živnostenský list?

Standa
18. prosince • 17:29

Vladimír asi neche troškařit, tak si zakládá akciovku

Radek Ondrášík
18. prosince • 17:32

Soudil jsem na základě skromného vystupování v diskusích, proto jsem o něčem větším ani nepřemýšlel :-D

biturbo.
18. prosince • 19:29

Pro mě třeba transit není vůbec nádherný,ale pro R.Ondrašíka bude každé auto nádherný,když ho dostane zdarma do zkoušek a od redakce zaplaceno za nic neříkající test.Každé auto má své slabosti,dokonce i mnohými,tak jako R.O. opěvovaná brambora ja má a právě tyto slabosti zde nejsou prezentovány,tak jako jejich klady.O zpětné vazbě k dotazům diskutujících bych se zde již opakoval.Jen tak dál X12345678:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
18. prosince • 19:30

Tak napište negativum, když vám Ford zaplatí dovolenou, hypotéku na pět let a daruje auto ;-)

biturbo.
18. prosince • 19:55

A vo tom to je Ondrašíku,každý z nás má nějaký svědomí a někkteří dokonce i IQ.:-(

Radek Ondrášík
18. prosince • 20:14

Hovořit o svědomí a přitom si vymýšlet je velmi zajímavé. Souhlasím, že každé auto má negativa a jde jen o to, jaká to negativa jsou. Pro někoho může být určitá vlastnost plus a pro někoho mínus.V základu je třeba si uvědomit, že každý test je subjektivní názorem člověka, který ho píše. Pokud berete jakýkoli test jako dogma, pak je pochopitelně problém. Vždy je tedy třeba mít na paměti, že auto testuje nějaký jedinec a to auto na něj nějak působilo. Na základě zkušeností s podobnou konkurencí by měl napsat co je lepší, co je horší, případně na základě mezigeneračního srovnání by měl napsat v čem vidí pokrok a v čem ne.Každpádně o bramboře bych nikdy nepěl ódy, to si mne asi pletete s někým jiným. ;-)

biturbo.
18. prosince • 20:35

Věnuju ti milý Redaktore posledních pár úhozů do klavesnice,promiň,ale za víc mi nestojíš.O tázka svědomí se týkala mimo jiné recenzí na dlouhodobý test Touaregu V10 a to si m yslím,že velice dobře víš o co jde.Opisovat články to ti jde velice dobře,ale popasovat se z očí do očí s uživatelem tebou testovaných aut, to raděj ne,třeba by mohl někdo poznat,že jsi v tom v tom autě vůbec neseděl.Jenom více takovýchto redaktorů jako je X12345678.:-))

onan
18. prosince • 21:31

bože ty seš kus závistivího chudáčka ty bibibibidlo. napiš něco sám a pak si tady o tom můžem poklábosit

RS
19. prosince • 14:32

A co bylo Touaregem V10 spatne asi dopadl blbe v testu ;) Jinak pekny test na Transit ! Jedine cemu neruzumi je ta kluzava podlaha nejak si to nedokazu predstavit asi vezmu brusle ;) ne Vazne bud to jse to dobre mije a mazna kluze nebo naopak.

Radek Ondrášík
19. prosince • 14:41

Ta podlaha je z nějakého plasto-gumy a prostě klouže. Stačí trochu mokra a nohá z podálů nekontrolovatelně ujíždí. Ano, je to velmi praktické a jde to lehce umýt, ale na druhou stranu je to i nepriaktické, protože to klouže.

RS
19. prosince • 16:33

Souhlas presne tak neco za neco treba VANu to apodstatneni ma kdyz tam neco hodis tak se to pekne posunuje, ma to proste mensi treni , sem do toho busu meli tat asi neco jineho. nake kobecky ti tam ale objednaji, kdyz vzpomenu vecina velkych Autobusu klouze pomalu stejne pekne.

Jerry
20. prosince • 20:22

Nemoch bis psát česki?:-D

Radek Ondrášík
18. prosince • 21:15

Já zůstanu u vykání.Abych řekl pravdu, nějak netuším o čem to hovoříte. Marně vzpomínám na test Touaregu V10 a nevím co je tam špatně. Recenzi jsem nepsal v diskusi jsem se až na dvě věci nevyjadřoval.Co se týká kontaktu s kýmkoli osobně nemám problém. Pokud si udělá čas, přijede do Brna, můžeme vesele diskutovat nad vším, co má souvislost s vozy. Ten zbytek nechám bez komentáře.

mvb
18. prosince • 12:21

super napad testovat dodavky... budete mit v redakci take Transportera?

Billabong
18. prosince • 14:20

Nebo Vito/Viano? :-D

Radek Ondrášík
18. prosince • 16:54

Uvidíme, v plánu jsou užitkové vozy i jiných automobilek. MB ovšem nevidím moc reálně.

Billabong
18. prosince • 16:58

Proc nevidis MB realne? Nechteji ho pujcit?

Radek Ondrášík
18. prosince • 17:11

Moc vozů této značky netestujeme jak sis mohl všimnout ;-) Ale nechme se překvapit...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lopa
19. prosince • 9:42

Ja si myslim, ze pujcit si MB neni problem! obratte se na pana Kuhna z DaimlerChrysler.

Radek Ondrášík
19. prosince • 10:02

Díky, ovšem ono to není o kontaktech, ty jsou veřejně přístupné.

Doporučujeme

Články odjinud