Ford Transit Custom/Tourneo Custom: „nový Transit“ na živo

Součástí prezentačních akcí k novému modelu Ford Transit Custom a Tourneo Custom byla také včerejší akce v brněnské galerii Wannieck. Stavili jsme se tam a chvílemi jsme se nestačili divit…
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Plachtami zahalené stroje při podobné akci nemohou chybět
Ford Transit Custom: výroba zahájena (+ 47x nové foto)

Ford Transit Custom: výroba zahájena (+ 47x nové foto)

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pro zpestření jsme se podívali také do kompaktního Fordu B-MAX bez sloupku B
Ford Tourneo Custom: nový Transit nečekaně odhalen

Ford Tourneo Custom: nový Transit nečekaně odhalen

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Transit Custom
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tourneo Custom nabízí až devítimístný, komfortně zařízený interiér
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Transit Custom zase vyniká praktickými detaily v nákladovém prostoru 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pracoviště řidiče se příliš neliší od ryze osobních vozů Ford
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků