Ford Transit Custom ECOnetic se spotřebou sníženou na 6,0 l/100 km

Posedlost snižovat spotřebu paliva není doménou jen u osobních, ale také u užitkových automobilů.
Ford Transit Custom ECOnetic se spotřebou sníženou na 6,0 l/100 km

Automobilka Ford si hodně slibuje od svého zcela nového modelu Ford Transit Custom/Tourneo Custom (pozor, s Transitem nemá kromě jména stejného prakticky nic!), který je namířen především proti Volkswagenu Transporter a podobným modelům. Ford Transit Custom již získal titul Dodávka roku 2013 a živými obrázky jsme vám jej představili ve společnosti osobní verze Tourneo Custom i malého typu B-MAX v reportáži z prezentace v brněnské Galerie Wannieck.

Klepněte pro větší obrázek
Ford Transit Custom ECOnetic má být nejhospodárnější dodávkou svého segmentu

Značka Ford nyní zveřejnila první specifikace ke své nové, ekologicky zaměřené dodávce Ford Transit Custom ECOnetic, jež by se měla začít prodávat od počátku nadcházejícího roku. Vychází z „plechové dodávky“ Transit Custom a opatřena bude nejslabší verzí vznětového čtyřválce 2,2 TDCI s výkonem 100 koní (74 kW) a vyznačuje se řadou úprav včetně stálého převodu prodlouženého ze standardních 4,19 na 3,94:1 a instalace start/stop systému či pneumatikami se sníženým valivým odporem.

Ford Transit Custom/Tourneo Custom: „nový Transit“ na živo

Ford Transit Custom/Tourneo Custom: „nový Transit“ na živo

Vůz se zařadí po bok řad osobních automobilů Ford Fiesta ECOnetic a dalších na redukci spotřeby zaměřených modelů evropského Fordu a představí například soustavu Acceleration Control. Elektronika by díky ní měla ještě pevněji ovládat reakci motoru na pokyny plynového pedálu, a zároveň snižovat opotřebení brzd a pneumatik. A výsledek? Ford Transit Custom ECOnetic má vykázat průměrnou spotřebu rovných 6,0 l/100 km. To by mělo být nejméně v dané kategorii a ve srovnání se standardním Transitem Custom jde o pokles o 0,7 l/100 km.
 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků