Ford Transit Connect, nová dodávka již v září

Ford Transit Connect, nová dodávka již v září

Koncem léta se na našich silnicích objeví inovovaný Ford Transit Connect. Ten přichází po faceliftu s novým exteriérem, zcela novým motorem a také s novými cenami.

Mladší sourozenec Transitu se dočkal nové přední masky, která se unifikovala po vzoru většího a staršího Transitu. Ford tak téměř dokončil sjednocení vizáže svých užitkových vozů.

Velká změna se ovšem odehrála pod kapotou. Tam si našel místo nový naftový motor 1,8 TDCi o výkonu 80 kW (110 k) a s nejvyšším točivým momentem 250 Nm. Ten lze při využití systému overboast zvýšit krátkodobě až na 280 Nm. O dobrém rozložení výkonu pak hovoří točivý moment, který je plně k dispozici od 1 500 do 3 200 ot./min.

Po faceliftu budou nově všechny motory využívat vstřikovací systém Common Rail, který splňuje emisní normy Euro 4. Oba původní motory 1,8 TDCi o výkonech 75, resp. 90 koní doznaly výrazných změn. Ty mají za následek lepší průběh točivého momentu. Benzínové motory již v nabídce nebudou.

Conner se bude u nás prodávat jako dvoumístná dodávka s objemem nákladového prostoru 4,4 metru krychlových. Cena nového Transitu Conner byla stanovena na 359 900 Kč bez DPH v základní dvoumístné verzi Connect Van 1,8 TDCi o výkonu 75 k. I u tohoto modelu najdete bohatou základní výbavu, která mj. obsahuje ABS, pravé posuvné dveře, stropní konzoli Toureno Connect, čtyři aribagy, rádio s CD, a další.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Inovovaný Ford Transit Connect
  • 5. 8. 2006 20:23 Cloclo ???
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků