Toyota Proace hybrid s benzinakem bych bral
Prosim, pokud pisete technicky clanek a jste novinart a ne technik.. tak si to laskave nechte nekym aspon zkontrolovat.... co je toto za blablol?? ... Cituji "Dobíjení na 100 % kapacity z běžné domácí rozvodné sítě pod napětím 240 V a proudem 10 A má trvat 5 hodin. Při využití průmyslové rozvodné sítě 240 V a proudu 16 nebo 32 A se doba nabíjení zkrátí na tři hodiny. Více na: https://www.autorevue.cz/ford-tourneo-custom-plug-... ... "V siti v CR je u koncovych zakazniku napeti 230V. (240 je pouze nekdy v rozvodnach)Vsechny nove rozvody maji bezne (2x dirka+1x kolik) jednofazove zasuvky jisteny na 16A.Pokud se jedna o zasuvky v prumyslovem provedeni, pak jsou jednofazove take 16A (3x dira) nebo to trifazove (5x dira/4x dira) a ty maji dle provedeni take 16A nebo 32A, 60A, 63A.A k te dobe nabijeni... nejak vam nesouhlasi celkovy vysledek prenesene energie u tech vami uvedenych 3 moznosti nabijeni !!! (pri zvazeni vasich 240V, a pri spravne 230V) 1. 240 x 10 x 5 == 12 kW // 230 x 10 x 5 == 11,5 kW2. 240 x 16 x 3 == 11,52 kW // 230 x 16 x 3 == 11,04 kW3. 240 x 32 x 3 == 23,04 kW // 230 x 32 x 3 == 22,08 kWTak co je tedy spravne?
Neber jen příkon zásuvky. Na čas nabíjení může mít vliv omezení na straně auta, což je zjevně tento případ.
Hovadina jak mrake cele to auto. Fordu uz tiez prca. Toto je asi fest nakazlive.B-]
Tohle je na dnešní dobu přesně to co bych si na elektřinu koupil. Jízda na elektromotor a klasický motůrek na dobíjení elektřiny v případě že dojde v bateriích. Je to jediná jistota, jak dojet kam potřebuji a nemuset se omezovat že topení nebo klimatizace sežere 1/2 baterky. ;-)
Souhlas, ale ne do osobni dodavky...teda pokud to nefunguje treba jako hotelovy taxik na letiste a zpet
Teď ještě pokud zůstala slušná užitná hmotnost.Určitě by byl lepší hybrid s noftou.
nebyla, benzinove generatory jsou mnohem mene narocne na udrzbu, servis a maji i nizsi hmotnost pri stejnem vykonu, u generatoru neni potreba kroutak, ale vystupni konkretni vykon na spotrebu, a tam ti naftovej generator vesmes nepomuze k lepsim cislum, nehlede na o dost nizsi cenu pro vyrobce, kde benzinak bude nekde na 2/3 ceny podobne vykonne nafty, nafta by byla vyhodnejsi az od nejakych 800-1000kW nahoru, tam pak benzin bude mit na spotrebu horsi cisla
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.