Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid: Litrový tříválec zde hraje druhé housle

8 komentářů

fish
3. dubna • 21:19

Toyota Proace hybrid s benzinakem bych bral

p.
3. dubna • 17:18

Prosim, pokud pisete technicky clanek a jste novinart a ne technik.. tak si to laskave nechte nekym aspon zkontrolovat.... co je toto za blablol?? ... Cituji "Dobíjení na 100 % kapacity z běžné domácí rozvodné sítě pod napětím 240 V a proudem 10 A má trvat 5 hodin. Při využití průmyslové rozvodné sítě 240 V a proudu 16 nebo 32 A se doba nabíjení zkrátí na tři hodiny. Více na: https://www.autorevue.cz/ford-tourneo-custom-plug-... ... "V siti v CR je u koncovych zakazniku napeti 230V. (240 je pouze nekdy v rozvodnach)
Vsechny nove rozvody maji bezne (2x dirka+1x kolik) jednofazove zasuvky jisteny na 16A.
Pokud se jedna o zasuvky v prumyslovem provedeni, pak jsou jednofazove take 16A (3x dira) nebo to trifazove (5x dira/4x dira) a ty maji dle provedeni take 16A nebo 32A, 60A, 63A.A k te dobe nabijeni... nejak vam nesouhlasi celkovy vysledek prenesene energie u tech vami uvedenych 3 moznosti nabijeni !!! (pri zvazeni vasich 240V, a pri spravne 230V)
1. 240 x 10 x 5 == 12 kW // 230 x 10 x 5 == 11,5 kW
2. 240 x 16 x 3 == 11,52 kW // 230 x 16 x 3 == 11,04 kW
3. 240 x 32 x 3 == 23,04 kW // 230 x 32 x 3 == 22,08 kWTak co je tedy spravne?

mpolan
4. dubna • 7:41

Neber jen příkon zásuvky. Na čas nabíjení může mít vliv omezení na straně auta, což je zjevně tento případ.

JohnST
3. dubna • 15:26

Hovadina jak mrake cele to auto. Fordu uz tiez prca. Toto je asi fest nakazlive.B-]

.
3. dubna • 16:09

Tohle je na dnešní dobu přesně to co bych si na elektřinu koupil. Jízda na elektromotor a klasický motůrek na dobíjení elektřiny v případě že dojde v bateriích. Je to jediná jistota, jak dojet kam potřebuji a nemuset se omezovat že topení nebo klimatizace sežere 1/2 baterky. ;-)

R
4. dubna • 15:19

Souhlas, ale ne do osobni dodavky...teda pokud to nefunguje treba jako hotelovy taxik na letiste a zpet

Michal
3. dubna • 16:26

Teď ještě pokud zůstala slušná užitná hmotnost.Určitě by byl lepší hybrid s noftou.

iPace
3. dubna • 18:45

nebyla, benzinove generatory jsou mnohem mene narocne na udrzbu, servis a maji i nizsi hmotnost pri stejnem vykonu, u generatoru neni potreba kroutak, ale vystupni konkretni vykon na spotrebu, a tam ti naftovej generator vesmes nepomuze k lepsim cislum, nehlede na o dost nizsi cenu pro vyrobce, kde benzinak bude nekde na 2/3 ceny podobne vykonne nafty, nafta by byla vyhodnejsi az od nejakych 800-1000kW nahoru, tam pak benzin bude mit na spotrebu horsi cisla

Doporučujeme

Články odjinud