Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid: Litrový tříválec zde hraje druhé housle

JohnST  |  03. 04. 2019 15:26

Hovadina jak mrake cele to auto. Fordu uz tiez prca. Toto je asi fest nakazlive.

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 04. 2019 16:09

Tohle je na dnešní dobu přesně to co bych si na elektřinu koupil. Jízda na elektromotor a klasický motůrek na dobíjení elektřiny v případě že dojde v bateriích. Je to jediná jistota, jak dojet kam potřebuji a nemuset se omezovat že topení nebo klimatizace sežere 1/2 baterky.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 04. 2019 16:26

Teď ještě pokud zůstala slušná užitná hmotnost.Určitě by byl lepší hybrid s noftou.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  03. 04. 2019 18:45

nebyla, benzinove generatory jsou mnohem mene narocne na udrzbu, servis a maji i nizsi hmotnost pri stejnem vykonu, u generatoru neni potreba kroutak, ale vystupni konkretni vykon na spotrebu, a tam ti naftovej generator vesmes nepomuze k lepsim cislum, nehlede na o dost nizsi cenu pro vyrobce, kde benzinak bude nekde na 2/3 ceny podobne vykonne nafty, nafta by byla vyhodnejsi az od nejakych 800-1000kW nahoru, tam pak benzin bude mit na spotrebu horsi cisla

Odpovědět  |   | 
R  |  04. 04. 2019 15:19

Souhlas, ale ne do osobni dodavky...teda pokud to nefunguje treba jako hotelovy taxik na letiste a zpet

Odpovědět  |   | 
p.  |  03. 04. 2019 17:18

Prosim, pokud pisete technicky clanek a jste novinart a ne technik.. tak si to laskave nechte nekym aspon zkontrolovat....

co je toto za blablol?? ... Cituji "Dobíjení na 100 % kapacity z běžné domácí rozvodné sítě pod napětím 240 V a proudem 10 A má trvat 5 hodin. Při využití průmyslové rozvodné sítě 240 V a proudu 16 nebo 32 A se doba nabíjení zkrátí na tři hodiny. Více na: https://www.autorevue.cz/ford-tourneo-custom-plug-... ... "

V siti v CR je u koncovych zakazniku napeti 230V. (240 je pouze nekdy v rozvodnach)
Vsechny nove rozvody maji bezne (2x dirka+1x kolik) jednofazove zasuvky jisteny na 16A.
Pokud se jedna o zasuvky v prumyslovem provedeni, pak jsou jednofazove take 16A (3x dira) nebo to trifazove (5x dira/4x dira) a ty maji dle provedeni take 16A nebo 32A, 60A, 63A.

A k te dobe nabijeni... nejak vam nesouhlasi celkovy vysledek prenesene energie u tech vami uvedenych 3 moznosti nabijeni !!! (pri zvazeni vasich 240V, a pri spravne 230V)
1. 240 x 10 x 5 == 12 kW // 230 x 10 x 5 == 11,5 kW
2. 240 x 16 x 3 == 11,52 kW // 230 x 16 x 3 == 11,04 kW
3. 240 x 32 x 3 == 23,04 kW // 230 x 32 x 3 == 22,08 kW

Tak co je tedy spravne?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 04. 2019 07:41

Neber jen příkon zásuvky. Na čas nabíjení může mít vliv omezení na straně auta, což je zjevně tento případ.

Odpovědět  |   | 
fish  |  03. 04. 2019 21:19

Toyota Proace hybrid s benzinakem bych bral

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A