Ford to zkusí jako Ferrari. Zákazníky supersportu GT si bude vybírat

Ford to zkusí jako Ferrari. Zákazníky supersportu GT si bude vybírat

Několikaleté pořadníky a malá jistota, že se na vás nakonec s autem vůbec dostane. To nejsou přežitky socialistického centrálního plánování (na Trabanta se svého času čekalo i sedm let), ale aktuální vymoženosti trhu s exkluzivními supersporty.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford GT je pokračovatelem úspěšného rodu. Na americké poměry je to i technicky velmi vyspělé auto. Není divu, že se očekává veliký přetlak poptávky nad nabídkou

A právě přetlak poptávky nad nabídkou dělá přesně to, co se od exkluzivního supersportu očekává. Neklesá na ceně a jako „ojetý“ se prodává za vyšší cenu než nový. Na ojetinu se totiž nemusí čekat.

Ford GT je také k vidění v Ženevě. Utahuje si z Ferrari

Ford GT je také k vidění v Ženevě. Utahuje si z Ferrari

Ford brzy uvede na trh svůj nový supersport GT a koncem února poprvé otevře objednávkový sešit. Už teď je jasné, že poptávka bude značně převyšovat nabídku a tempo výroby Fordu GT (vyrobí se jen 250 kusů ročně). A tak Ford vyzkouší stejný systém, jaký léta funguje u Ferrari. Bude si zákazníky vybírat.

Klíčové otázky na zákazníky se týkají toho, jak často chtějí se svým autem jezdit, jaké měli v minulosti Fordy (majitelé minulého GT budou mít zřejmě výhodu) a například i toho, jak často se budou se svým autem chlubit na sociálních sítích. Ford připustil, že preferuje zákazníky, kteří chtějí auto pravidelně používat. Automobilka chce, aby byl Ford GT na ulicích (a okruzích) vidět.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 23 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků