Na tych fotkach fakt nic moc, ale pred hodinou som ho videl na Vaclavaku s peknymi kolesami a velmi zvlastnou modro-zelenou darbou. Parada!!! Cumel som jak somar. S fotkami sa to vobec neda porovnavat, je obrovsky, nevsedny, proste imidzovka...
tak to se nedivim, že si to moc amíků nekoupilo, když to má bejt podobný se starym modelem a přitom to vypadá uplně jinak. je to menší a hlavně v tom je jen trapnej čtyřlitříček
Pro tvou informaci, starej thunderbird byl menší, měl motor 4.8 s 212 koňskými silami, a to čistými bez napojených agregátů. Nový má přes 4.7 metru (oproti 4.4 starého) a motor s 280 koňskými silami.
pripomina mi to prejetou Multiplu 1. generace parnim valcem... pokud se tohle nekomu libi, tak to smekam
To auto je pěkný, ono to z fotek nevypadá, ale v reálu je auto poměrně velké a v nabídkách jsou fakt pěkný barvy laku a interiéru. IMHO si osobně myslím, že neúspěch Thunder Birda nebylo to, že by se nelíbil, ale že od začátku to auto bylo kurva drahý, více méně dvojnásobek ceny kabrioletů této třídy, takže ono koupit si za $25 tis vyšlechtěného Mustanga, který je ke všemu pro 4 osoby, nebo za cca $40 tis TBirda o Chrysler Sebringu nemluvě, který nepřinese nic jiného než omezení míst na 2 osoby... IMHO za to může jen hloupá prodejní politika Fordu, která si myslela, že obnovení legendy bude stačit na omluvení tučné prodejní ceny.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.