Ford testuje nový a úspornější Explorer (spy photos)

Pod kódovým označením U502 zde máme první špionážní fotografie nové generace Fordu Explorer. Ta bude stát na nové platformě D4, která by měla přinést jak nižší hmotnost, tak zákonitě i lepší ekonomiku provozu (automobilka hovoří až o 20-25 % zlepšení).

Prozatím se pro nový Explorer počítá se dvěma agregáty, základem bude přeplňovaný dvoulitrový zážehový čtyřválec, náročnější zákazníci zřejmě sáhnou po dvakrát přeplňovaném benzínovém šestiválci o objemu 3,5 litru. Je možné, že tyto motory doplní ještě atmosférický šestiválec.

Modernizována bude celá přední část, zadní zase dostane svítilny s technologii LED a interiér se také dočká kvalitněji působících materiálů. Produkce sériových vozů bude zahájena v druhé polovině příštího roku v americké fabrice Torrence Avenue (Chicago).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek  Foto © Automedia
Ford Explorer prozatím pod černým kabátem

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

dnes | Petr Schnagl | 5 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 48 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků