Ford SynUS: obrněnec s megamonitorem

Ford SynUS na první pohled připomíná obrněnou dodávku. Pravda je taková, že koncept je ve skutečnosti daleko menší, je totiž postaven na platformě Fordu Fiesta. Má jít o městský automobil, čemuž odpovídají také rozměry. Boční posuvné dveře pak usnadňují nastupování tam, kde jsou auta namačkána na sobě. Přední sedadla lze otočit proti směru jízdy, takže si cestující mohou povídat s těmi, co sedí vzadu. Na zadních dveřích je pak velký displej, na kterém můžete sledovat DVD jako v kině. Na displej se také promítá to, co je za vozem; zadní okno tak vlastně vůbec není potřeba.

SynUS je rovněž velmi bezpečný, chybí zadní okno a boční lze zcela zatáhnout kovovým krytem. Karoserie byla zpevněna tak, aby ji nebylo možné prostřelit. Obrněnou studii pohání evropský nafťák 2.0 TDCi s výkonem 100 kW, výkon je přenášen na velká 18" kola. Zajímavé, není-liž pravda.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků